Jump to content
IGNORERAD

Polisen söker mig, eller dig?


Baa

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    19

  • Soengsang

    10

  • leifen

    8

  • Glenn Phuket

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om du testat att trycka på knappen och fortfarande inte förstår så är nog inte mail och pm något för dig, tyvärr.

 

Tänk om man vore lika duktig som du och alla vore det vad vore det då för sak

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om man vore lika duktig som du och alla vore det vad vore det då för sak

Men han hade nog en poäng...

Sen anses man inte som märkvärdigt duktig, eller speciell om man kan hantera mail o PM 2015.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han hade nog en poäng...

Sen anses man inte som märkvärdigt duktig, eller speciell om man kan hantera mail o PM 2015.

Det min käre skeppare är en sanning med modifikation, jag känner mig oerhört framgångsrik sedan jag lyckats såväl maila som skickat PM samma dag!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det min käre skeppare är en sanning med modifikation, jag känner mig oerhört framgångsrik sedan jag lyckats såväl maila som skickat PM samma dag!

Som HP ska man nog inte skicka mer än max ett mail per dag, han ska akta sig för att bli överansträngd :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk om man vore lika duktig som du och alla vore det vad vore det då för sak

Det var inte raketforskning svaret avsåg. Tryck på en knapp, se vad som händer. Kanske prova att trycka på "skriv nytt"? Mottagare....hmmm om jag vill skicka till Isanlover vem bör jag då sätta som mottagare? Men du behöver inte prova. Jag gav ett tips som du antingen inte provade eller inte klarade av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men han hade nog en poäng...

Sen anses man inte som märkvärdigt duktig, eller speciell om man kan hantera mail o PM 2015.

Jag får och skickar säker 40 meil per dag men jag hittar inte där jag skickar ett PM. nu har I L skickat ett PM så allt kanske löser sej. Var tog dom vägen alla falang" farmare " som visste bättre än I L hur man gör. Jag väntar med hög spänning för att få veta mera

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får och skickar säker 40 meil per dag men jag hittar inte där jag skickar ett PM. nu har I L skickat ett PM så allt kanske löser sej. Var tog dom vägen alla falang" farmare " som visste bättre än I L hur man gör. Jag väntar med hög spänning för att få veta mera

De håller på att PM:a varandra om hur de bäst kan hjälpa till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får och skickar säker 40 meil per dag men jag hittar inte där jag skickar ett PM. nu har I L skickat ett PM så allt kanske löser sej. Var tog dom vägen alla falang" farmare " som visste bättre än I L hur man gör. Jag väntar med hög spänning för att få veta mera

Med alla ledtrådar du gett oss, så kan jag komma och visa hur det går till att skicka PM.

Jag vet nu vad du heter, var din adress är,  din ålder och födelsedag och kan ringa före så kaffet är klart eller att din dotter fixar det.

Internet är farligt men har möjligheter också

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som HP ska man nog inte skicka mer än max ett mail per dag, han ska akta sig för att bli överansträngd :)

Hm, är klockan 8 glas i Svedala nu, emedan jag bara är uppe i 4 glas? Något är kras.

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla ledtrådar du gett oss, så kan jag komma och visa hur det går till att skicka PM.

Jag vet nu vad du heter, var din adress är,  din ålder och födelsedag och kan ringa före så kaffet är klart eller att din dotter fixar det.

Internet är farligt men har möjligheter också

Ha Ha jag vet vem du är också är intreserad när du fyller år men jag tackar gärna ja till en kopp kaffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha jag vet vem du är också är intreserad när du fyller år men jag tackar gärna ja till en kopp kaffe

Första färjan går 08.00 så det är varmt när du kommer. Övriga färjetider får du kolla på nätet,

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Första färjan går 08.00 så det är varmt när du kommer. Övriga färjetider får du kolla på nätet,

kommer gärna men vill inte åka båt. Kan vi inte återgå till tråden Vad gör man när Polisen kommer och vill ställa en massa konstiga frågor

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Felcitat.com

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kommer gärna men vill inte åka båt. Kan vi inte återgå till tråden Vad gör man när Polisen kommer och vill ställa en massa konstiga frågor

Polisen ställer inga konstiga frågor, de bara försäkrar sig att man bor på den adress man har uppgivit för att få sitt O-visum, inga konstigheter.

Bra att de har koll!

 
 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör man när Polisen kommer och vill ställa en massa konstiga frågor

Svarar, hur svårt kan det vara

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Med alla ledtrådar du gett oss, så kan jag komma och visa hur det går till att skicka PM.

Jag vet nu vad du heter, var din adress är,  din ålder och födelsedag och kan ringa före så kaffet är klart eller att din dotter fixar det.

Internet är farligt men har möjligheter också

Jag glömde att jag vet var du bor i både Sverige och Thai. Ganska enkelt att ta reda på

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...