Jump to content
IGNORERAD

Aftonbladet om Pattaya.. jisses.


StefanJ

Recommended Posts

Jag kan hålla med om att dom ser snyggare ut. Men jag har bara hållit till mest runt Nana när jag varit i BKK. 

Ge gärna ett tips vart jag ska gå för att träffa lösfotade vanliga snygga donnor. Jag är 52 taggare. 

 

Där nattklubbarna och vinbarerna ligger....t.ex Sukhumvit soi11, Silom (inte Patpong), Thonglor, RCA bland annat. Angående din ålder så så spelar den nog mindre roll då alla vet att det är ett gott hjärta som är viktigast ;) 

Angående Nana, där är ju bara dojjor och skadat gods....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    33

  • leifen

    22

  • stefan5300

    20

  • Baa

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag kan hålla med om att dom ser snyggare ut. Men jag har bara hållit till mest runt Nana när jag varit i BKK. 

Ge gärna ett tips vart jag ska gå för att träffa lösfotade vanliga snygga donnor. Jag är 52 taggare. 

 

I princip var som helst. Men den "svenska" stilen att stå och vänta på att tjejen tar initiativ funkar inte (där heller). Ta kontakt och prata med affärspersonal, servitriser, sjuksköterskor eller vad din grej är. Du kommer bli förvånad över hur lätt det är. Tänk bara på att du kanske inte ska köra med "Nana-dialekten", den förstås bara i den typen av områden.(och lämna singhalinnet på rummet)...:big_smile:

Ändrades av frogfish
Det du
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var första gången i BKK på 80-talet sen har det bara varit några korta svängar dit ibland med kvinns oftast.

Vart i BKK rekommenderar du Leifen?

 

Vilken typ av damer söker du? De mest välutbildade och de med bästa språkkunskaperna bor i Bkk.
Börja på en daitingsida är mitt råd.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Där nattklubbarna och vinbarerna ligger....t.ex Sukhumvit soi11, Silom (inte Patpong), Thonglor, RCA bland annat. Angående din ålder så så spelar den nog mindre roll då alla vet att det är ett gott hjärta som är viktigast ;) 

Angående Nana, där är ju bara dojjor och skadat gods....

Now we are talking! Ja det stämmer nog att på Nana är det andra klass på godset.

Är det något som är Thaiställe, eller är alla sk. vanliga nattklubbar av dom du rekommenderade?

Nu ska jag fylla på mitt hjärta bara, innan jag åker om ett par veckor. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Vilken typ av damer söker du? De mest välutbildade och de med bästa språkkunskaperna bor i Bkk.Börja på en daitingsida är mitt råd.

Dom snyggaste, sötaste och sexigaste.

Nej, men det är som du säger Leifen. Välutbildade från bra familjer som gärna kan lite engelska.

Har du själv provat någon datingline eller nåt du rekommenderar mer än andra ?

Har kollat lite på thaifriendly men inte lagt ut en bild eller så. Men kanske borde gå u stenhårt redan, ska ju åka snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Now we are talking! Ja det stämmer nog att på Nana är det andra klass på godset.

Är det något som är Thaiställe, eller är alla sk. vanliga nattklubbar av dom du rekommenderade?

Nu ska jag fylla på mitt hjärta bara, innan jag åker om ett par veckor. 

 

 

Som leifen frågade om, vad är du ute efter, pippa finns över allt om man vill

Link to comment
Dela på andra sajter

Now we are talking! Ja det stämmer nog att på Nana är det andra klass på godset.

Är det något som är Thaiställe, eller är alla sk. vanliga nattklubbar av dom du rekommenderade?

Nu ska jag fylla på mitt hjärta bara, innan jag åker om ett par veckor. 

 

 

Det är områden jag rekade... På soi 11 mest turister (och blandat mellan frilansare och vanliga thaitjejer). Silom & Thonglor lite högre klass, finns en del thaiklubbar på Ekkamai. På RCA (royal city avenue) har det mest varit yngre folk när jag har varit där.

På sukhumvit soi 11 är det tätt mellan ställena så det är enklast att hitta där (ganska liten gata), i Silom, Thonglor och Ekkamai lite mer utspritt eftersom det är stora områden. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom snyggaste, sötaste och sexigaste.

Nej, men det är som du säger Leifen. Välutbildade från bra familjer som gärna kan lite engelska.

Har du själv provat någon datingline eller nåt du rekommenderar mer än andra ?

Har kollat lite på thaifriendly men inte lagt ut en bild eller så. Men kanske borde gå u stenhårt redan, ska ju åka snart.

Om du är i Thailand en längre tid, så försök umgås i grupper där thaiare ingår. Det är ett bra sätt att komma nära tjejer som inte hänger runt Nana, jag skulle nog vara försiktig även runt soi 11.....

Har du tur så tycker dina nya vänner att du är en bra kille och kommer presentera dig för deras tjejkompisar, dvs tjejer som du inte har en möjlighet att träffa annars.

Internet skulle jag akta mig för om jag vore seriös. För mycket skitsnackare där......

Link to comment
Dela på andra sajter

Now we are talking! Ja det stämmer nog att på Nana är det andra klass på godset.

Är det något som är Thaiställe, eller är alla sk. vanliga nattklubbar av dom du rekommenderade?

Nu ska jag fylla på mitt hjärta bara, innan jag åker om ett par veckor. 

 

 

Dom snyggaste, sötaste och sexigaste.

Nej, men det är som du säger Leifen. Välutbildade från bra familjer som gärna kan lite engelska.

Har du själv provat någon datingline eller nåt du rekommenderar mer än andra ?

Har kollat lite på thaifriendly men inte lagt ut en bild eller så. Men kanske borde gå u stenhårt redan, ska ju åka snart.

Du har höga krav. Räkna med tjejerna har lika höga krav på dig då.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

 

Du har höga krav. Räkna med tjejerna har lika höga krav på dig då.

Det har gått hyffsat bra hitills. Det stämmer det du säger och jag har inga foppatofflor och inte ens en tatuering.

Se min bild till vänster.

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Dom snyggaste, sötaste och sexigaste.

Nej, men det är som du säger Leifen. Välutbildade från bra familjer som gärna kan lite engelska.

Har du själv provat någon datingline eller nåt du rekommenderar mer än andra ?

Har kollat lite på thaifriendly men inte lagt ut en bild eller så. Men kanske borde gå u stenhårt redan, ska ju åka snart.

Jag använde TLL som numera heter ThaiCupid.com en tid. Träffat flera av dom IRL och har många riktiga vänner av dom kvar.
Det är massor av fina ärliga damer där, massor av bedragare också. Internet som det är bäst eller sämst.
Var kritisk och ta rimlig lång tid med chat och email så filtreras många bort.


Välutbildade snyggingar som närmar sig 40 eller över har satsat först på karriären och är därmed utan barn. Dom tar farang både för pengar och för status, men viktigt är ärlighet, renhet och snygg klädsel.
Changlinne och tofflor är kört i Bkk.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt handlar om storleken.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använde TLL som numera heter ThaiCupid.com en tid. Träffat flera av dom IRL och har många riktiga vänner av dom kvar.Det är massor av fina ärliga damer där, massor av bedragare också. Internet som det är bäst eller sämst.
Var kritisk och ta rimlig lång tid med chat och email så filtreras många bort.


Välutbildade snyggingar som närmar sig 40 eller över har satsat först på karriären och är därmed utan barn. Dom tar farang både för pengar och för status, men viktigt är ärlighet, renhet och snygg klädsel.
Changlinne och tofflor är kört i Bkk.

Ni skriver som ni ska köpa en ko, Du Mr atm måste själv hitta vad du vill och även en tjej som du tycker om ,finns massor, up to you .Som jag skrev vad vill du pippa eller seriöst förhällande. Pippa finns överallt

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du är i Thailand en längre tid, så försök umgås i grupper där thaiare ingår. Det är ett bra sätt att komma nära tjejer som inte hänger runt Nana, jag skulle nog vara försiktig även runt soi 11.....

Har du tur så tycker dina nya vänner att du är en bra kille och kommer presentera dig för deras tjejkompisar, dvs tjejer som du inte har en möjlighet att träffa annars.

Internet skulle jag akta mig för om jag vore seriös. För mycket skitsnackare där......

Haha, bullseye!!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har gått hyffsat bra hitills. Det stämmer det du säger och jag har inga foppatofflor och inte ens en tatuering.

Se min bild till vänster.

 

Nja, ska man tro den bilden så visslar du när du pratar och gillar feta småpojkar!!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag har varken tatuering eller foppatofflor, och jag är en mes och väldigt försiktig av mig, jag litar inte på vem som helst, men, men.

Jag kom till Pattaya i Januari förra året, jag hade inte en aning om varken Thailand eller Pattaya. Jag tänkte sola, bada, dricka pilsner och äta god stark thaimat.

Jag och en polare tog in på hotell, svintrötta var vi efter krökandet på thaiair, men ändå så tog vi en sväng på "stan".

Jag var singel sedan många år och ville absolut fortsätta så, så det fanns absolut inga tankar på pöka eller tjejer.

Första stället vi hamnar på så träffar jag en tjej som är helt fantastisk för mig, vi umgås från mina första timmen i Pattaya tills jag lämnar landet, hon följde med mig till

flygplatsen, vi grät båda två, fast vi är närmare döden än ungdomen.

Nu har vi hus i "byn" och förmodligen hade hon varit i Sverige nu om inte flyktingkrisen uppstått.

PS. det finns någon för alla, det gäller bara att ha lite flyt.

Låter fantastiskt bra uptoyou!

Gratulerar. Har själv varit ute mycket i Pattaya men jag brukar vara rätt kräsen och har ju haft en pingla några år.

Jag har satte ultimatum till tanten, men hon har svårt att ändra sig eller tror mig kanske inte. Hon får se....

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan hålla med om att dom ser snyggare ut. Men jag har bara hållit till mest runt Nana när jag varit i BKK. 

Ge gärna ett tips vart jag ska gå för att träffa lösfotade vanliga snygga donnor. Jag är 52 taggare. 

 

Leta utanför pantbankerna(finns i minsta lilla stad), där finns det juveler att hämta ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, ska man tro den bilden så visslar du när du pratar och gillar feta småpojkar!!

Har träffat Mr Atm och han platsar i Bkk finrum om han vill, en större äldre kopia av hamnoi med längre och ljusare hår

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat Mr Atm och han platsar i Bkk finrum om han vill, en större äldre kopia av hamnoi med längre och ljusare hår

Som en gammal Ica-Jerry då?

Hamnoi.thumb.jpg.a3d3c3453b50de611d12494

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat Mr Atm och han platsar i Bkk finrum om han vill, en större äldre kopia av hamnoi med längre och ljusare hår

Haha, låter intressant, jag är en" miny me".

https://youtu.be/olmgNqQ0IbE 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Som en gammal Ica-Jerry då?

Hamnoi.thumb.jpg.a3d3c3453b50de611d12494

Har jag gett tillstånd att sätta ut en bild på mig M33. See u in court.

Nu vet jag hur Hamnoi ser ut också.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag använde TLL som numera heter ThaiCupid.com en tid. Träffat flera av dom IRL och har många riktiga vänner av dom kvar.Det är massor av fina ärliga damer där, massor av bedragare också. Internet som det är bäst eller sämst.
Var kritisk och ta rimlig lång tid med chat och email så filtreras många bort.


Välutbildade snyggingar som närmar sig 40 eller över har satsat först på karriären och är därmed utan barn. Dom tar farang både för pengar och för status, men viktigt är ärlighet, renhet och snygg klädsel.
Changlinne och tofflor är kört i Bkk.

Fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Här finns ju det mesta man behöver men som skrivits tidigare en aning långtråkigt ibland.

BTT

Grattis! Hoppas få höra mera om livet i byn! Finns helt klart mera där än runt bordet utanför 7/11.

Link to comment
Dela på andra sajter

O fan det är inte tjejer du är ute efter, viste inte men alla andra vet. hur nu dom kan veta

Har träffat Mr Atm och han platsar i Bkk finrum om han vill, en större äldre kopia av hamnoi med längre och ljusare hår

Oj Lejfen Bankoks finrum ??  Är det bästa Bangkoks finrum

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...