soi covboy Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 familjen vill åka till usa nästa år och jag undrar vilka sidorr är bäst att söka på om man ska köpa biljetter arn -LA till hawai sen bkk och hem till arn igen .och ev bra bokning av hotel och och att hyra billg usa bil med cab tackar för alla svar och ha en riktig skön och snuskig helg själv blir det att åka iväg med båten mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 familjen vill åka till usa nästa år och jag undrar vilka sidorr är bäst att söka på om man ska köpa biljetter arn -LA till hawai sen bkk och hem till arn igen .och ev bra bokning av hotel och och att hyra billg usa bil med cab tackar för alla svar och ha en riktig skön och snuskig helg själv blir det att åka iväg med båten mvhSök på "all around the world ticket" och du får träffar som leder dig vidare.Köpte sådana på 80 talet och man kunde resa nästan obegränsat, men de kanske inte finns längre.Hade ett unlimited within USA 1980 som för en fast summa jag närmast obegränsade möjligheter.På den tiden så fanns en regel att resorna måste gå i en riktning.Star Alilance med bl.a SAS eller One World med bl.a Finnair kan ha lösningar. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 På http://www.momondo.se/ kan man söka på flera resmål i följd. Fager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Sist vi flög jorden runt förra året sökte vi varje flygning för sig som hade stopp emellan. Du kan söka på flygresor.se eller momondo.seHitta resa hela vägen är näst intill omöjligt och svindyrt. Nästan bara Kilroy som arrangerar sådant och då med begränsat val på stoppenSkickat från min Nokia Lumia 930 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Star Alliance har väl nån sån jorden runt-biljett har jag för mig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Sökte och fann en biljett via en engelsk resebyrå, LuftHansa, United, Asiana och Thai.3340 engelska pund. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Jag gjorde resan detta år. Se min semester tråd. Norwegian till L.A. United till Hawaii. Japan Airlines till BKK. Thai hem till sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 https://www.staralliance.com/en/fares/round-the-world-fare/ fyll i villkor och testa.28.000kr för denna roundtrip Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Förra sommaren flög jag så här:Stockholm - Bangkok med NorweiganBangkok - Toronto med Thai/Canadian (byte i Peking)Toronto - Stockholm med Island Airways med byte i ReykjavikKostade ca 17000 kr per person För 4 år sedan flög vi så här:Stockholm - Boston med Island Airways via ReykjavikBoston - New York med tågNew York - San Francisco med Frontier via Kansas CitySan Francisco - Los Angeles med bilLos Angeles - Bangkok med Eva Air via TaipeiBangkok - Stockholm med Finnair via Helsingfors Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.