Jump to content
IGNORERAD

kyl/frys


stefan5300

Recommended Posts

stefan5300

  Är det någon här som kan förklara för mig varför det är svårt att hitta kyl/frys

med vänster hängda dörrar i Thailand

 MVH

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Nej du kära surin ,  med min kroppsvikt har jag ett elände att stå på händer

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pratade med frun... Hon såg väldigt frågande ut över varför man vill ha en kyl som har vänster hängd dörr.

(Hade samma problem med handtag till vanliga dörrar, förresten. Där fanns bara till vänsterhängda dörrar - och då blev det upp-och-ner varianten på handtagen)

Link to comment
Dela på andra sajter

lostinisaan

Det är ju lika svårt att hitta vänsterhängda i Sverige.

ALLA tillverkare gör högerhängda som standard, vissa är lätta att hänga om själv med medföljande gångjärn, andra märken måste man skaffa vänsterdelarna som reservdelar.

Kontrollera innan du köper att det går att hänga om själv och att delarna finns med, annars kan du nog få vänta på reservdelarna.

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Hej lostinisaan,  jag kollat på flera olika kylskåp om man kan vända dörren,

men ej hittat något som passat oss,  så vi får nog leva med vårat kylskåp

  MVH

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej

I Sverige är det normalt att man kan flytta gångjärn och handtag, det vill säga dörrarna är liksidiga och man kan relativt enkelt flyttar gångjärnen till högersidan och handtaget till vänstersidan.

Jag vet inte om detta är möjligt på thailändska kyl/frysar, kanske värt att kolla!

Mvh

Lasse M

Link to comment
Dela på andra sajter

Same, same...  Har sökt såväl på plats i ALLA återsäljarbutiker i Udon, Khon Khaen. mm samt på nätet över kända märkens resale i Thailand. INGEN har v-hängda så det är bara att tänka om, och om möjligt hitta en annan plats för skåpen. Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...