Jump to content
Sign in to follow this  
Wanchai

Thaimassage

Recommended Posts

Sangwal

Varför?

Fick höra att den fina är för möbelsnickeri.

Hård att spackla med.

Rock on !

• Fint 1

uptoyou

Kosta gratis, man måste ju utnyttja friskvårdpengen till någon "vettig" sysselsättning

/Enis

Jag får inte ens gå till kiropraktor för friskvårdspengen, fast att vi har samma boss :(

Enis

Ryktet går att om man besöker massagesalonger i  elstockholmo så finns chansen att man får träffa en och annan gästrikedam som dragit en och annan vals om att de fått jobb som hotellstäderska i storstaden

• Ge karma 1
  • Fint 4

Galten

Passade på i Bangkok när tjejens syrra hade besök av massös.

Förklarade att jag hade datornacke och hon förstod.

Gjorde ont och var kanske mer som akupunktur.

Hutlösa 20bath skulle hon ha också men gav henne 50 för att inte förlora ansiktet.

Verkan? gjorde ingen skada i alla fall och nu en månad efteråt så känns inte det så illa.

• Fint 2

Enis

Passade på i Bangkok när tjejens syrra hade besök av massös.

Förklarade att jag hade datornacke och hon förstod.

Gjorde ont och var kanske mer som akupunktur.

Hutlösa 20bath skulle hon ha också men gav henne 50 för att inte förlora ansiktet.

Verkan? gjorde ingen skada i alla fall och nu en månad efteråt så känns inte det så illa.

I hembyn har vi en blind man och dam som är ett par och massörer båda två..

Satan vad de vet var man skall trycka på kroppen för man skall för ögonblicket vrida sig i smärta...

men djävlar vad bra man mår i kroppen efteråt

/enis

• Ge karma 1
  • Fint 7

audirs2

Måste göra ett gott och grundläggande jobb och gå in på djupet.

1. Prova om hon sväljer  - check

2. Om man kan doppa   - check

3. Tar den i Marabou river  - check

En sak till bara ......

clolombu.thumb.jpg.7c0d6770a08775dbec110

RIP Peter!

Khemmarat

Har enbart fått Thaimassage i Pattaya och då hos dom blinda och det gjorde ont varje gäng jag var där

och "träningsvärk" i minst 2 dar efteråt, men sen var en som 14 igen :)

• Fint 2

Krafta

Massage i Pattaya eller i hela Thailand för den delen är inte att förakta,det är ju helt underbart om man hittar rätt ställe, i Pattaya blir det ju lite utmaning men väljer man dom billigaste alternativt de  dyraste anrättningarna så har man en bra chans att få en riktigt bra massage.

• Fint 1

Guest

Fick massage i 2 timmar på sjukan i Chok Chai av "Halv Kambodjanskan", helt underbart ! Duktig på att snacka skit e hon åsså .- Ännu en anledning till att man vill besöka Thailand  :D

stefan5300

Fick massage i 2 timmar på sjukan i Chok Chai av "Halv Kambodjanskan", helt underbart ! Duktig på att snacka skit e hon åsså .- Ännu en anledning till att man vill besöka Thailand  :D

Halv Kambodjaska, hur fan såg hon ut, vilken del gav hon massage med;).

• Ge karma 1
  • Fint 1

thai412

Bästa Thaimassagen jag har fått var i Kumphawapi......en grannfru till min älskade svägerska är oerhört duktig på massage.......driver en massagesalong i utkanterna av Kumphawapi.........hon vet vad hon gör......frugan förklara var jag hade problem.........o det gjorde susen efter nån dag.........samma kväll var man ju stel så man trodde att man blivit överkörd av tåget.........ska nog anlita henne igen när vi åker ner på måndag.....

• Fint 2

Guest

Halv Kambodjaska, hur fan såg hon ut, vilken del gav hon massage med;).

Hon såg ut som vilken som helst asiatiska i 55års-åldern, masserade med händer,armbågar och knän, ett redigt proffs :-*

Wanchai

Hon såg ut som vilken som helst asiatiska i 55års-åldern, masserade med händer,armbågar och knän, ett redigt proffs :-*

Testade en ny salong i veckan här och erbjudandet kom!

• Fint 2

Guest

Testade en ny salong i veckan här och erbjudandet kom!

Frugan låg på britsen bredvid där vi blev masserade på sjukan, av vad jag uppfattade av tösernas diskussioner vart gamla farang gubbar inget att ha, di orkar bara en liden stund  :D