Jump to content
Sign in to follow this  
Wanchai

Thaimassage

Recommended Posts

stefan5300

Hur svårt är det att säga Nej till erbjudande?

Oj, oj, oj, ibland kan det vara mycket svårtnyf.thumb.jpg.700d12310d5e6906bd9abc1146

• Ge karma 1
  • Fint 6

Enis

Det var ju sjäva Faaan

Provar salong nr 3 här i stan, en relativ nyöppnad här blev man trippelblåst ja eller mer

1. Ägarinnan som ser så där lagomt halvt slitet porrig ut tog emot men hade ringt in en annan masös till mig, själv drog hon fortare en en avlöning

2. Masösen är ju naturligvis den thaidam i stan som frugan använder sig av när hon har ont i sin kropp

3. Kvittot visar 12 % moms... nog f*n är det 25% moms på massagetjänster

/Enis

• Ge karma 1
  • Fint 6

Baa

I går vart det en ny upplevelse i massagekonsten, i ett av grannhusen satt det en annons om Thaimassage, hade lite muskelvärk (jo faktiskt, har några muskler gömda på kroppen) så jag tänkte, testar väl. Damen ifråga, dryga 50, använde till 75% fötterna, satan va effektivt det var, fick förklaringen senare, hon har svår reumatism i handlederna och har tränat in detta i många år. Dit kommer jag att återvända, 150 battingar för en högeffektiv timme!

• Fint 6

Cavemannen

Jag vill lämna mitt bidrag:

Jag har gått på thaimassage 1ggn i Sverige, det var för ca 12år sedan när vi byggde om kronobergshäktet+rikspolishuset.

Jag sträckte mig i ryggen och tog en thaimassage på hantverkargatan, det vart ingen happy ending, varken här eller där.......jag fick inte ens frågan

Jag fick besöka min vanliga chiropraktor i hemstaden innan jag vart bra i ryggen igen...........

• Fint 3

uptoyou

Jag har gått på thaimassage 1ggn i Sverige, det var för ca 12år sedan när vi byggde om kronobergshäktet+rikspolishuset.

Jag sträckte mig i ryggen och tog en thaimassage på hantverkargatan, det vart ingen happy ending, varken här eller där.......jag fick inte ens frågan

Jag fick besöka min vanliga chiropraktor i hemstaden innan jag vart bra i ryggen igen...........

Känner igen detta. Jag tog en thaimassage i Pattaya pga att jag hade ont i ryggen, jag tyckte att det var värre efteråt, så jag var tvungen att testa en gång till,

Mycket riktigt, ryggen blev ännu sämre. Thaimassage klarar inte av ryggproblem, det fixar bara en kiropraktor. 

• Fint 6

Sangwal

Hehe, känner igen det här..

Thaimassage är mest för att må bra och få slappna av i en timme...

Sen självklart så finns det riktigt duktiga massörer, men dom hittar man nog inte i Sverige...

Rock on!

• Fint 1

Sangwal

Exakt, ett jobb jag vill ha.. Få betalt för massor av blåsjobb/handjobb o sen sätta dit dom, för vem tror folk på:big_smile:

För att sen spruta ner väggarna....... :)

Det gör du iofs redan..  :)

Rock on!

• Fint 3

hamnoi

För att sen spruta ner väggarna....... :)

Det gör du iofs redan..  :)

Rock on!

Vad sölar du här för?

Iväg o skrapa ner tapetskarvar o spackla med dig:big_smile:

• Fint 4

Sangwal

Vad sölar du här för?

Iväg o skrapa ner tapetskarvar o spackla med dig:big_smile:

Är på väg, men måste åka och byta spacklet..

köpte finspackel, så ska åka byta till lite grövre...

Rock on!

• Fint 2

rolba

Det var ju sjäva Faaan

Provar salong nr 3 här i stan, en relativ nyöppnad här blev man trippelblåst ja eller mer

1. Ägarinnan som ser så där lagomt halvt slitet porrig ut tog emot men hade ringt in en annan masös till mig, själv drog hon fortare en en avlöning

2. Masösen är ju naturligvis den thaidam i stan som frugan använder sig av när hon har ont i sin kropp

3. Kvittot visar 12 % moms... nog f*n är det 25% moms på massagetjänster

/Enis

Var är bilderna?

• Ge karma 1
  • Fint 2

hamnoi

Är på väg, men måste åka och byta spacklet..

köpte finspackel, så ska åka byta till lite grövre...

Rock on!

Varför?

• Fint 1

Enis

Var är bilderna?

varsågod

image.thumb.jpeg.46b31d5591104b96e263c8c

En kass apparat eller

Enis

• Ge karma 1
  • Fint 7

Enis

Oljemassage, det förklarar ju saken.

De kör med matolja och då blir det restaurangmoms. :-)

Men hutlöst dyrt var det ju om det inte ingick happy ending.

Jag betalade 250 Baht senast. Utan HE

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Kosta gratis, man måste ju utnyttja friskvårdpengen till någon "vettig" sysselsättning

/Enis

• Ge karma 1
  • Fint 4

rolba
Kosta gratis, man måste ju utnyttja friskvårdpengen till någon "vettig" sysselsättning

/Enis

Ok, heh.

Men har du problem på riktigt så kan jag tipsa om en yrkesman. Samma pris eller billigare. (600 när jag var där senast)

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

• Ge karma 1
  • Fint 1