Enis Inlagd December 5, 2021 Dela Inlagd December 5, 2021 7 timmar sedan, skrev rolba: Kortspel? Klädpoker.... så jag fick springa och gömma mig för att inte bli blind är väl 50+ :are hela bunten 😆 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2022 Dela Inlagd Mars 29, 2022 Nu är det vår och ännu en salong har blommat upp finns betydligt flera salongen än kiosker och vagnar denna stad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 29, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2022 42 minuter sedan, skrev Enis: Nu är det vår och ännu en salong har blommat upp finns betydligt flera salongen än kiosker och vagnar denna stad enis Har du testat utbudet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd Mars 29, 2022 Dela Inlagd Mars 29, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Nu är det vår och ännu en salong har blommat upp finns betydligt flera salongen än kiosker och vagnar denna stad enis Fullservice på 9 av 10 i min stad Älskar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 29, 2022 Dela Inlagd Mars 29, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Nu är det vår och ännu en salong har blommat upp finns betydligt flera salongen än kiosker och vagnar denna stad enis Vagnar? Barnvagnar, släpvagnar och korgvagnar typ då eller ja då måste det finnas många. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2022 Dela Inlagd Mars 29, 2022 10 minuter sedan, skrev Mankan: Vagnar? Barnvagnar, släpvagnar och korgvagnar typ då eller ja då måste det finnas många. vagn skall man räkna in alla andra vagnar blir det för avancerad matematik för mig 🤥 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 29, 2022 Dela Inlagd Mars 29, 2022 1 timme sedan, skrev Ken: Fullservice på 9 av 10 i min stad Älskar det. vilken stad?...har en polare som är så jävla nyfiken 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2022 Dela Inlagd December 24, 2022 Funderar om man skall parkera bilen väldigt länge en av lägenheterna under mor och far anslaget hängde på dörrhandtaget 😆 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Att köpa ladd med Swish är ju lika korkat som att köpa extra med Swish på massagesalongen. Vet inte hur de tänkte i det första fallet men i det senare så måste de ”tänkt” med det lilla huvudet 😂 https://www.expressen.se/nyheter/krim/polisens-offensiv-mot-dubbelswisharna-massatal-mot-sexkopare/ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Januari 4, 2024 Dela Inlagd Januari 4, 2024 En berättelse från en salong nära dig. https://youtu.be/1k2T3RPZ1t4?si=SsJLyT1qlSiEuwne 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 Här ringer man bara så kommer de på hembesök Tyckte jag var väl utvilad efter tre veckor och helt slapp och lealös. men satan vad hennes nyper hittade inflammerade muskelfästen vad skall man betala för kvalitativ massage @rolba i det leende landet enis 1 8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 I Svedala kan man inte gå på massage mera, det ligger 5 poliser per salong och spanar!🤠 2 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 3 timmar sedan, skrev audirs2: I Svedala kan man inte gå på massage mera, det ligger 5 poliser per salong och spanar!🤠 Spanar 🤔 Köper menar du väl 😁 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 3 timmar sedan, skrev audirs2: I Svedala kan man inte gå på massage mera, det ligger 5 poliser per salong och spanar!🤠 Du behöver väl inte ligga med alla fem, samtidigt..? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 6 timmar sedan, skrev Enis: Här ringer man bara så kommer de på hembesök Tyckte jag var väl utvilad efter tre veckor och helt slapp och lealös. men satan vad hennes nyper hittade inflammerade muskelfästen vad skall man betala för kvalitativ massage @rolba i det leende landet enis På dyra Phuket 3-400 i timmen plus 100 för hemesök och sen ger jag alltid en hundring i dricks Vänta nu, jag betalar bara dricks, frugan betalar personalen, mellan 180-200 beroende på massage och salongen blir utan. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 1 timme sedan, skrev rolba: På dyra Phuket 3-400 i timmen plus 100 för hemesök och sen ger jag alltid en hundring i dricks Vänta nu, jag betalar bara dricks, frugan betalar personalen, mellan 180-200 beroende på massage och salongen blir utan. Är det prispengar från dragracingen som går åt? 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2024 Dela Inlagd November 23, 2024 12 timmar sedan, skrev Enis: Här ringer man bara så kommer de på hembesök Tyckte jag var väl utvilad efter tre veckor och helt slapp och lealös. men satan vad hennes nyper hittade inflammerade muskelfästen vad skall man betala för kvalitativ massage @rolba i det leende landet enis 6 timmar sedan, skrev rolba: På dyra Phuket 3-400 i timmen plus 100 för hemesök och sen ger jag alltid en hundring i dricks Vänta nu, jag betalar bara dricks, frugan betalar personalen, mellan 180-200 beroende på massage och salongen blir utan. Vad kostar det där i tassemarkerna? Fick du något "extra"?😇 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2024 Dela Inlagd November 24, 2024 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev rolba: På dyra Phuket 3-400 i timmen plus 100 för hemesök och sen ger jag alltid en hundring i dricks Vänta nu, jag betalar bara dricks, frugan betalar personalen, mellan 180-200 beroende på massage och salongen blir utan. 1 timme sedan, skrev rolba: Vad kostar det där i tassemarkerna? Fick du något "extra"?😇 hon fick 800 och var nöjd med det. Masserade frugan drygt 2 timmar och mig två timmar. enis Ändrades November 24, 2024 av Enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 28, 2024 Dela Inlagd November 28, 2024 Har troligen varit uppe här förut? "Erbjuder handdjob, body to body or suck cock with condom?" https://sverigesradio.se/avsnitt/svensk-sexhandel-razzian-mot-massagesalongerna-del-3-3 3 miljoner i vinst på 10 månader fördelat på 13 massageställen, verkar lite som dålig omsättning... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu