Jump to content
Wanchai

Thaimassage

Recommended Posts

steffegw

Lika bra att en gång för alla avkriminalisera hela klabbet och införa skatteplikt för sexarbetarna. Inte för att man kan hysa några större förhoppningar om det så
länge man ska lyssna på mer på de ylande feministerna än självaste Amnesty International. :whoco5:

Sex Workers' Rights are Human Rights

• Tummen upp 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Krille

Verkar inte finnas många som lever i verkligheten idag om man ska tro tråden och inläggen om debiterat timpris! Det är bara prova söka sig till de stora byggföretagen och föreslå en timdebitering om 400 SEK eller över. Tror att 275 SEK/timme ligger i linje med dagens nivå för en okvalificerat byggnadsarbetare typ ventilationsmontör, grovarbetare etc.Massör ligger nog i samma klass vad gäller kompetens, en 120 timmars kurs vid Pattaya massage institut i botten.

Jag tror inte byggföretagen säljer "enstaka timmar" för 275 kr inkl moms.

Testa erbjuda en byggnadsarbetare samma villkor som en massör d v s du måste vara på jobbet minst 8 tim per dag och får bara betalt för de timmar vi råkar ha jobb åt dig ;)

/Krille

• Tummen upp 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Oregistrerad

Testa erbjuda en byggnadsarbetare samma villkor som en massör d v s du måste vara på jobbet minst 8 tim per dag och får bara betalt för de timmar vi råkar ha jobb åt dig ;)

/Krille

Visst är mina 275 utan moms så det blir ju lite missvisande, jag erkänner det.

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Sam sip sam

/Krille

som i min branch när bilen står stilla inga pengar 

• Tummen upp 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kitungmakmak

som i min branch när bilen står stilla inga pengar 

Lite lustigt, i min bransch så var det när jag inte gjorde nåt som vi tjänade mest. Lite som brandkåren ungefär, man vill inte att dom skall jobba, samma med nån som jobbar med drift och support av IT-systemen. Tja, lite hårddraget var det väl. Men inget akut i alla fall - då funkar ju allt.

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Herr Chang

Lite lustigt, i min bransch så var det när jag inte gjorde nåt som vi tjänade mest. Lite som brandkåren ungefär, man vill inte att dom skall jobba, samma med nån som jobbar med drift och support av IT-systemen. Tja, lite hårddraget var det väl. Men inget akut i alla fall - då funkar ju allt.

Helt riktigt, åtminstone vad gäller brandkåren är det nog mer lönsamt för samhället totalt att de bara sitter och rullar tummarna istället för att behöva ta hand om en eldsvåda med alla de kostnader det innebär. Jag menar alltså att det inte finns någon eldsvåda att ta hand om :)

Herr Chang har talat.

• Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
kitungmakmak

Helt riktigt, åtminstone vad gäller brandkåren är det nog mer lönsamt för samhället totalt att de bara sitter och rullar tummarna istället för att behöva ta hand om en eldsvåda med alla de kostnader det innebär. Jag menar alltså att det inte finns någon eldsvåda att ta hand om :)

Herr Chang har talat.

Ja, mina burkar kostade ungefär 1MKr i timmen om dom stod still. Det gick att producera men man visste inte vad man skulle producera (efter ca 40 minuter) och heller så fick ingen reda på vad som blev producerat. Inte enligt den ISO 9000 klassningen som våra kunder krävde - så det blev bara skit av det som producerades. Det var billigare att slå igen produktionen under den tiden. Lätt att få pengar till reservburkar i alla fall. Jäkligt smidigt att uppgradera reserven och sen byta över, funkar det inte så byter man tillbaka.

Troligen inte lika fiffigt att ha en massös eller en lastbil i reserv. Men dom kanske inte kostar 1MKr i timmen heller om dom står still. Tja lastbilar vetefan, dom är väl ganska dyra dom åxå.

Ändrades av kitungmakmak
  • Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
evert 1

Hur massösen senare redovisar eller inte redovisar sina inkomster är nog något kunden bara ska skita i. Oberoende om damen i fråga tar 250kr/tim eller 400 kr/timme. Viktigast måste väl ändå vara att man blir nöjd med behandlingen, om det senare slutar med happy ending måste väl ändå vara något som endast berör kunden och massösen ELLER.
Förstår inte varför folk ska lägga sig i sånt de inte har med att göra.
Annars är väl thailogik att det som inte syns har heller inte hänt.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
soi covboy

finns väl ingen H-E nu för tiden den tiden är förbi  mvh

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Baa

finns väl ingen H-E nu för tiden den tiden är förbi  mvh

Den är inte förbi, den har bara bytt betydelse.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
soi covboy

det minsta man blir erbjuden nu för tiden så är det blås jobb och uppåt ofta blir det B To  B  hj gör man bäst själv  mvh

• Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy