Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage

Wanchai

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Wanchai:

Dessutom har ägarinnan installerat kameror i alla utrymmen så hon kan kolla tjejerna via internet. Hon har också installerat sin syster i salongen som har koll.  Har sett det med egna ögon. Här har något gått till överdrift. Jag vill de som gör detta döms av vår rätt.

Ägarinnan själv lever ett gott liv utan att göra någonting, förutom att delta i den traficking som de är en del av. Fy fan.

Detta verkar bli mer och mer vanligt av dessa giriga kärringar och deras "sugardaddies" som supportar.

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Wanchai:

Allmogevägen i Jakobsberg. Visa dina ballar nu!

Tack, det är ordnat nu.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frason:

Tack, det är ordnat nu.

Vill du ha mer information så hör av dig via PM! Jag är trött på traficking.

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Wanchai:

Skicka över vad du har så polisen får mer underlag.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev frason:

Damen ifråga har en salong i Uppsala och en i Jakobsberg och hon verkar mest shoppa och vara på resande fot.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wanchai:

Damen ifråga har en salong i Uppsala och en i Jakobsberg och hon verkar mest shoppa och vara på resande fot.

Den informationen som jag har är att alla som kan, slutar men hur gör tjejerna som kommit hit med ägarinnans hjälp och den/de som lever/bor på salongen?

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frason:

Det normala är att tjejerna säger att de hälsar på, inte jobbar, så en personalliggare lär göra susen.

Dela på andra sajter

På denna salong kostar det 400 kr och ägarinnan tar allt + avgifter på vad tjejerna  drar in på sina "extratjänster".

Ändrades av Wanchai
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Wanchai:

På denna salong kostar det 400 kr och ägarinnan tar allt + avgifter på vad tjejerna  drar in på sina "extratjänster".

Jag tycker inte polisen ska lägga för stora resurser på thaimassagesalongerna men när det är trafficking så är det dags. Det nya inom "branchen" är att ta hit tjejer från Thailand via en "organisation" i Thailand som tar ut stora avgifter.

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Kanon bra. Då vet vi det.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Prova Sabailand i Pattaya vet ja, jäkla gutt att åka en skumlöddrad luftmadrass med ett proffsl.jpg.58ecfc7f2b34dad4778d2d84fb76b87f.jpg.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.334bf2179727cffdc573eb5debf0a625.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Prova Sabailand i Pattaya vet ja, jäkla gutt att åka en skumlöddrad luftmadrass med ett proffsl.jpg.58ecfc7f2b34dad4778d2d84fb76b87f.jpg.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.334bf2179727cffdc573eb5debf0a625.jpg

Finns gott om de i Bkk också. Om man besöker ett nytt ställe varje vecka lär det ta några år innan alla besökts. 

Prova deras "no hand" massage t.ex.  http://mitubangkok.com/

Ändrades av Wanchai
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Det där känns lite som i forna Östtyskland, lite angiveri ala stasiagent. [emoji4]

Tur att fason har lite civilkurage!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Dela på andra sajter

On 3/17/2018 at 00:11, skrev Wanchai:

YL? :waaaht:

Dela på andra sajter

De som är negativa till thaimassage har aldrig fått uppleva en komplett massage, en som börjar med pedikyr och avslutas med en happy ending:big_smile:

Dela på andra sajter

On 2018-03-17 at 06:20, skrev stefan5300:

Skumbadet brukar min kompis hoppa över men själva tvagningen gillar han.

Måne

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev måne:

Kompis + kompis = måne :haha:

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev måne:

Hela paket är ju underbart skönt du behöver inte göra någonting bara njuta av livet, tänk vad härligt det är när du ligger på luftmadrassen och hon gränslar din kropp med sin späda kropp och glider  fram och tillbaka, fram och tillbaka från topp till tå på både fram och baksidan av kroppen5ab19f32836d0_images(2).jpg.cda3654baaa439b992cab7fc86ccdf19.jpgl.jpg.83deda347041011370f24b240e526757.jpg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev måne:

"min kompis" !? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Tallviking:

"min kompis" !? :whistle:

Ja,han är pigg på att prova det mesta,en riktig stigfinnare skulle jag vilja säga :sweat:

Måne

Dela på andra sajter

En av salongernas massöser verkar leva i en fantasivärld eller så är Stadens män mycket utsvultna och desperata

dagenserbjudande

Fs två lax

bj en lax

tralleritrallera en halv lax

tackade vänligen med bestämt nej och påtalade att det inte är i de regionerna jag har problem utan i ryggslut och axelparti.

enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Enis:

En av salongernas massöser verkar leva i en fantasivärld eller så är Stadens män mycket utsvultna och desperata

dagenserbjudande

Fs två lax

bj en lax

tralleritrallera en halv lax

tackade vänligen med bestämt nej och påtalade att det inte är i de regionerna jag har problem utan i ryggslut och axelparti.

enis

Min kompis undrar vad ordinarie taxa är?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Min kompis undrar vad ordinarie taxa är?

Din kompis hittar nog svaret på Flashback 

:big_smile:

enis

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Enis:

Din kompis hittar nog svaret på Flashback 

:big_smile:

enis

Ok, antog att du visste som att du reagerade över att det var ett dyrt erbjudande.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev hamnoi:

Ok, antog att du visste som att du reagerade över att det var ett dyrt erbjudande.

Tja inte nått för min plånbok i allafall

men frugan har några thaidamer på besök som som jag tror masserar på salong då och då. Undrar om jag blir populär om jag bryter in i deras skvaller, vindrickande och karaokesjungande och frågar hög och ljudligt vad tar ni för ett skjut

:oh:

Enis

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...