Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage


Wanchai

Recommended Posts

Anmäl skiten.
Ja helt rätt. Man vill göra det men jag är inte typen som anmäler. Påminner om Östtyskland och jag vill inte ha det samhället.

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Wanchai:

Ja helt rätt. Man vill göra det men jag är inte typen som anmäler. Påminner om Östtyskland och jag vill inte ha det samhället.

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 

Jag hade inte tvekat en sekund. Att anmäla trafficking anser du är fel. Ge mig namn och adress så kan jag ta fram mina ballar som jag iaf har och göra det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Det har jag, en av frugans vänner har drivit Partille Thaimassage i minst 8 år nu och jag har installerat ett inbrottslarm där.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev frason:

Jag hade inte tvekat en sekund. Att anmäla trafficking anser du är fel. Ge mig namn och adress så kan jag ta fram mina ballar som jag iaf har och göra det.

Allmogevägen i Jakobsberg. Visa dina ballar nu!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-03-02 at 22:21, skrev Enis:

I Falun finns minst tre stycken salongen, om de kommer upp till Gävles femton salonger vet jag ej

 

437E861C-E696-4B24-A889-BBFF8B73D9AC.thumb.jpeg.b54ecf3937d968f5caa8fddbfda69d8b.jpeg

 

5AF8A345-1FAE-46B6-AEA7-033289D4A10B.thumb.jpeg.df4f0f68cf3443c4636cfcb85294ad24.jpeg

 

1035D941-9CBA-48E0-A67F-AA10AC30D9F8.thumb.jpeg.6f13cd95a6e6d130d6ae34cc4e35aa64.jpeg

 

@Soengsang kan tyvärr ej bedöma kvaliteten på någon av dessa lokalmässigt, personalmässigt och om det fanns någon personal där som kunde knäcks rygg samt huruvida HE, BTB eller FS... de där förkortningarna du gillar är gångbara där.

 

Hade tyvärr fullt upp med jobb samt att spargrisen redan var tömd i Gävles utbud

 

:big_smile:

 

 

Enis

 

I lilla Jakobsbrg i Järfälla kommun så slår vi nästan Gävle. Alla salonger finns inte på Thaimassageguiden men när det gäller fullservice så vinner Jakobsberg med hästlängder.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Jag tycker synd om dig! Du har missat mycket här i livet!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Wanchai:

Allmogevägen i Jakobsberg. Visa dina ballar nu!

 

Dessutom har ägarinnan installerat kameror i alla utrymmen så hon kan kolla tjejerna via internet. Hon har också installerat sin syster i salongen som har koll.  Har sett det med egna ögon. Här har något gått till överdrift. Jag vill de som gör detta döms av vår rätt.

 

Ägarinnan själv lever ett gott liv utan att göra någonting, förutom att delta i den traficking som de är en del av. Fy fan.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Wanchai:

Dessutom har ägarinnan installerat kameror i alla utrymmen så hon kan kolla tjejerna via internet. Hon har också installerat sin syster i salongen som har koll.  Har sett det med egna ögon. Här har något gått till överdrift. Jag vill de som gör detta döms av vår rätt.

 

Ägarinnan själv lever ett gott liv utan att göra någonting, förutom att delta i den traficking som de är en del av. Fy fan.

 

Detta verkar bli mer och mer vanligt av dessa giriga kärringar och deras "sugardaddies" som supportar.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev Wanchai:

Allmogevägen i Jakobsberg. Visa dina ballar nu!

 

Tack, det är ordnat nu.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frason:

Tack, det är ordnat nu.

Vill du ha mer information så hör av dig via PM! Jag är trött på traficking.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Wanchai:

Vill du ha mer information så hör av dig via PM! Jag är trött på traficking.

Skicka över vad du har så polisen får mer underlag.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev frason:

Skicka över vad du har så polisen får mer underlag.

Damen ifråga har en salong i Uppsala och en i Jakobsberg och hon verkar mest shoppa och vara på resande fot.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Wanchai:

Damen ifråga har en salong i Uppsala och en i Jakobsberg och hon verkar mest shoppa och vara på resande fot.

Den informationen som jag har är att alla som kan, slutar men hur gör tjejerna som kommit hit med ägarinnans hjälp och den/de som lever/bor på salongen?

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frason:

Skicka över vad du har så polisen får mer underlag.

Det normala är att tjejerna säger att de hälsar på, inte jobbar, så en personalliggare lär göra susen.

Link to comment
Dela på andra sajter

På denna salong kostar det 400 kr och ägarinnan tar allt + avgifter på vad tjejerna  drar in på sina "extratjänster".

Ändrades av Wanchai
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Wanchai:

På denna salong kostar det 400 kr och ägarinnan tar allt + avgifter på vad tjejerna  drar in på sina "extratjänster".

Jag tycker inte polisen ska lägga för stora resurser på thaimassagesalongerna men när det är trafficking så är det dags. Det nya inom "branchen" är att ta hit tjejer från Thailand via en "organisation" i Thailand som tar ut stora avgifter.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Kanon bra. Då vet vi det.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev uptoyou:

Jag har aldrig varit i innanför dörrarana i en thaimassage i Sverige och tänker avstå, iofs har jag inte varit det i Thailand heller.

Prova Sabailand i Pattaya vet ja, jäkla gutt att åka en skumlöddrad luftmadrass med ett proffsl.jpg.58ecfc7f2b34dad4778d2d84fb76b87f.jpg.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.334bf2179727cffdc573eb5debf0a625.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Tommy:

Det har jag, en av frugans vänner har drivit Partille Thaimassage i minst 8 år nu och jag har installerat ett inbrottslarm där.

 

MVH

Då får du henne för dig själv nu då? :crazy::D

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

Kanon bra. Då vet vi det.

Lägg in en notering om i nåt arbetsrum vet ja :)

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Kanon bra. Då vet vi det.

Sen får du tro det hur mycket du vill :D

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Prova Sabailand i Pattaya vet ja, jäkla gutt att åka en skumlöddrad luftmadrass med ett proffsl.jpg.58ecfc7f2b34dad4778d2d84fb76b87f.jpg.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.334bf2179727cffdc573eb5debf0a625.jpg

Finns gott om de i Bkk också. Om man besöker ett nytt ställe varje vecka lär det ta några år innan alla besökts. 

 

Prova deras "no hand" massage t.ex.  http://mitubangkok.com/

Ändrades av Wanchai
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Vill du ha mer information så hör av dig via PM! Jag är trött på traficking.
Det där känns lite som i forna Östtyskland, lite angiveri ala stasiagent. [emoji4]

Tur att fason har lite civilkurage!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 3/17/2018 at 00:11, skrev Wanchai:

Damen ifråga har en salong i Uppsala och en i Jakobsberg och hon verkar mest shoppa och vara på resande fot.

YL? :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

De som är negativa till thaimassage har aldrig fått uppleva en komplett massage, en som börjar med pedikyr och avslutas med en happy ending:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...