Jump to content
IGNORERAD

Hur man blir tjenisar.....

Cavemannen

Recommended Posts

Jag vill tala om hur jag lärde känna Surin P3.

Jag hade haft en del pappers kontakt med han via forumet och vi hälsade på varandra osv.....

Sen en dag(jag hade hans telenr i mobilen) så drog bypolisen och jag iväg på ett endagars äventyr, men det vart sent och HAN beslöt att vi mellan landar i Surin, jaja kul tänkte jag....utan pengar och allt.....(Jag var mitt i mitt hus bygge och fick max 9.999NOK på 7dar på den tiden)

Där satt man mitt i nowwere och atm sa NOOOOOO!!!!!!!

Då PMa jag P3 och frågade om jag fick låna 10,000B i 24h.............

Vi hade aldrig setts och P3 sa javisst! jag lånade 10.000b av p3 i 1v :-)

Tack som fan P3 att du litade på mig den gången :D  du är kunge!

ungefär så gick det till, bättre kompis hittar man inte :D

Naturligtvis så betalade jag tillbaks min skuld nästa gång jag var i Surin.

Men själva grejen att låna ut till en okänd......jaja du har för evigt en fjäder i min hatt!

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Jag minns när jag sa, du kan ju för fan inte ge ut 10,000 bara så där.......... du Esa svarade han, jag har dig på nätet :D

Dela på andra sajter

ps. det var meningen att han skulle få tillbaks pengarna nästa dag då banken öppna, men han hade inte tid, det tog 1v innan jag fick betala tillbaks :-)

Dela på andra sajter

Och? Får man stalka då?

I såfall vill jag också låna 10k av P3

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Och? Får man stalka då?

I såfall vill jag också låna 10k av P3

Amja

jaja så länge du håller dig inom forumets lagar, och angående penga utlåning så fär du höra med utlånaren himself....jag skulle dock aldrig låna ut en krona till dig, men det är jag det :D

Dela på andra sajter

jaja så länge du håller dig inom forumets lagar, och angående penga utlåning så fär du höra med utlånaren himself....jag skulle dock aldrig låna ut en krona till dig, men det är jag det :D

Jävla tur att jag inte behöver något från dig då!

Hade nog inte räknat med det heller, och du kan vara lugn tänker inte besvära din beskyddare heller.

Vad jag vände mig emot är att du belv "avslöjad" som en bannad  medlem som tydligen glider in på en räkmacka för att du betalt tillbaka ett lån som är en självklarhet.

Du har blivit bannad på livstid för ett ..inte bara regelbrott utan lagbrott. Kul för dig att P3 skyddar dig.

Blev själv avtängd ett längre tag för att jag skrev vad jag tyckte i en fråga som nu är utagerad, men jag uttryckte min åsikt och bröt inte mot några lagar ang stalking som DU gjorde!

Slicka dig om läpparna, dom borde vara ganska bruna.

Amja

Dela på andra sajter

Jag vill tala om hur jag lärde känna Surin P3.

Jag hade haft en del pappers kontakt med han via forumet och vi hälsade på varandra osv.....

Sen en dag(jag hade hans telenr i mobilen) så drog bypolisen och jag iväg på ett endagars äventyr, men det vart sent och HAN beslöt att vi mellan landar i Surin, jaja kul tänkte jag....utan pengar och allt.....(Jag var mitt i mitt hus bygge och fick max 9.999NOK på 7dar på den tiden)

Där satt man mitt i nowwere och atm sa NOOOOOO!!!!!!!

Då PMa jag P3 och frågade om jag fick låna 10,000B i 24h.............

Vi hade aldrig setts och P3 sa javisst! jag lånade 10.000b av p3 i 1v :-)

Tack som fan P3 att du litade på mig den gången :D  du är kunge!

ungefär så gick det till, bättre kompis hittar man inte :D

Naturligtvis så betalade jag tillbaks min skuld nästa gång jag var i Surin.

Men själva grejen att låna ut till en okänd......jaja du har för evigt en fjäder i min hatt!

Och vill du låna pengar, besöka arktis, behov av vvs kunskap på ingenjörs nivå, bara hör av dig så löser vi det :-)

ps. jag är en problemlösare av rang, det är inte för intet firman(4,500 anställda) skicka upp mig hit som boss ;-)

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Jävla tur att jag inte behöver något från dig då!

Hade nog inte räknat med det heller, och du kan vara lugn tänker inte besvära din beskyddare heller.

Vad jag vände mig emot är att du belv "avslöjad" som en bannad  medlem som tydligen glider in på en räkmacka för att du betalt tillbaka ett lån som är en självklarhet.

Du har blivit bannad på livstid för ett ..inte bara regelbrott utan lagbrott. Kul för dig att P3 skyddar dig.

Blev själv avtängd ett längre tag för att jag skrev vad jag tyckte i en fråga som nu är utagerad, men jag uttryckte min åsikt och bröt inte mot några lagar ang stalking som DU gjorde!

Slicka dig om läpparna, dom borde vara ganska bruna.

Amja

Du låter ju mer än vanligt sjuklig..........hoppas på bättring så att du blir klar i knoppen! lycka till....

Dela på andra sajter

Jag lärde känna många nya sköna människor vid min senaste resa till Pattaya.

En del från det här forumet, en del från helt andra forum. Bla en skäggig gitarrist med större mage än vad jag har, haha. ( tack för showen på LEK - helt magiskt)

Har haft fruktansvärt kul med dessa människor, men det som händer i pattis, stannar i pattis,  borde vara en självklarhet om man inte öppnar en egen resedagbok.'

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Håller med Cavemannen helt och hållet, P3 är en väldigt sjyst varelse! det var jag med om när jag träffade honom för några år sedan i Surin...

Dela på andra sajter

Håller med Cavemannen helt och hållet, P3 är en väldigt sjyst varelse! det var jag med om när jag träffade honom för några år sedan i Surin...

Eh? Nu har jag inte sagt ett ont ord om P3!

Däremot en som har varit bannad på livstid och nu är tillbaka med liknande retorik samtidigt som han

gladeligen talar om att han är kompis med ägaren och verkar kunna skriva vad han vill....sådant gör mig förbannad!

Dela på andra sajter

Eh? Nu har jag inte sagt ett ont ord om P3!

Däremot en som har varit bannad på livstid och nu är tillbaka med liknande retorik samtidigt som han

gladeligen talar om att han är kompis med ägaren och verkar kunna skriva vad han vill....sådant gör mig förbannad!

Det känns riktigt bra att vara tillbaks, och hoppas att jag i fortsättningsvis kan reta upp dig riktigt ordentligt för du känns inte riktigt 100 i mina ögon:-)

Dela på andra sajter

Det känns riktigt bra att vara tillbaks, och hoppas att jag i fortsättningsvis kan reta upp dig riktigt ordentligt för du känns inte riktigt 100 i mina ögon:-)

ja mkt långt ifrån 100 

Dela på andra sajter

De är generösa de där forumägarna

Ett stort gäng som blev både mätta och otörstiga en januraikväll 2010 i Surin

Surin-2010.thumb.jpg.8498437e37b59d7ae60

När vi ville betala notan så hade Kim och P3 redan betalt den för hela gänget

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Den dagen som P3 inför minuskarma så ska jag tycka om honom lite mer...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Den dagen som P3 inför minuskarma så ska jag tycka om honom lite mer...

Eller när han får forumet och fungera.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...