Jump to content
IGNORERAD

Därför gillar jag Thailand


Tekkor

Recommended Posts

Absolut inte, jag skiter i dina ev. sjukdomar, men varför låter du din ohälsa gå ut över andra? kan du inte bara vara?

Tycker du verkligen att det kommer från rätt röv?

Kan man inte skämta med folk som har sjukdomar? Jag gillade i varje fall mina äkta vänner som fortsatte att skämta med mig om sjukdom och död fast att jag låg på onkologen.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 131
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    17

  • Soengsang

    11

  • uptoyou

    11

  • B747

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Absolut inte, jag skiter i dina ev. sjukdomar, men varför låter du din ohälsa gå ut över andra? kan du inte bara vara?

Snälla, kryp ner bakom någon sten på Svalbard så gör du alla en tjänst.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du verkligen att det kommer från rätt röv?

Kan man inte skämta med folk som har sjukdomar? Jag gillade i varje fall mina äkta vänner som fortsatte att skämta med mig om sjukdom och död fast att jag låg på psyket.

Jag vet inte vilken röv du släpper dina skämt ifrån, och vad du och dina vänner på psyk skämtar om bryr jag mig föga om.......

Men ditt så kallade skämt till Måne gick över gränsen........

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Hade du visst något om mina sjukdomar och vilken cancer jag haft så hade då knipit igen käften.

"Hade du visst något" 

Ett uppenbart skrivfel, ska man bli irriterad nu och ifrågasätta din förmåga, eller är det så att endast särskrivningar är irriterande?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Hade du visst något" 

Ett uppenbart skrivfel, ska man bli irriterad nu och ifrågasätta din förmåga, eller är det så att endast särskrivningar är irriterande?

Jag förstår inte vad han menar :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte vad han menar :D

Det gör du visst :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör du visst :)

Jag vörsåååårva du siga, men SSSHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR meeeeenar dyyyyy? :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vörsåååårva du siga, men SSSHHHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR meeeeenar dyyyyy? :D

Nä råttet mågat alltså :)

 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar Thailand just därför att dom håller samma noggranhet,grundlighet,exakthet som Tyskarna.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

För jag kan sitta o lukta på blommorna, dammet och alla andra dofter som passerar mitt bord. Och inte ha mobilen påslagen.

e89c3515b7eafb4014fe631924725926.jpg

Skickat från min SM-P905 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar Thailand just därför att dom håller samma noggranhet,grundlighet,exakthet som Tyskarna.....

Min åsikt är att Tyskarnas noggrannhet, grundlighet och exakthet är grovt överdriven, de är faktiskt rätt avslappnade.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte vad han menar :D

Jag tål det mesta även om jag just nu lever lite i ovisshet,så visst reagerar även en buse som jag över det okända.Har haft/har en oerhörd stöttning av några här (heder till er)på forumet som själva varit med om detta.Låt inte detta förstöra tråden men tack för omtanken Caven

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte vilken röv du släpper dina skämt ifrån, och vad du och dina vänner på psyk skämtar om bryr jag mig föga om.......

Men ditt så kallade skämt till Måne gick över gränsen........

Avgör du vad Måne tycker och tänker, Jag vet att han är man nog att svara vilket du inte är.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min åsikt är att Tyskarnas noggrannhet, grundlighet och exakthet är grovt överdriven, de är faktiskt rätt avslappnade.

När jag byggde(ventilationen) coka-cola fabriken i Oslo 99-01 så hade vi Tyskar som byggde själva fabriken(Siemens) i våra lokaler.

De var som robotar, de startade varje morgon 06.00  med en 67cl starköl :-) men aldrig att någon av "oss" vågade/ville klaga, de var otroligt duktiga/kunniga och plikttrogna :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar Thailand just därför att dom håller samma noggranhet,grundlighet,exakthet som Tyskarna.....

På den lokala ser jag :go:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Idag är Thailand ett mer eller mindre västerländskt halvkinesiskt land

Hej

Håller till viss del med dig, en stor del av den frihet och känslan av att kunna råka ut för det oväntade finns inte väl riktigt längre, störst är förändringarna naturligvis i Bangkok och turistorterna, riktigt långt ifrån Bangkok på ren landsbygd är det fortfarande lite av den gamla stilen och man märker inte så mycket av alla nya krav, regler och lagar som har förändrat livet på andra platser.

Äventyrskänsla är ju numera nästan borta helt, skillnaderna mot västerlandet blir mindre och mindre för varje år på samtliga områden och visst har det kinesiska inflytandet ökat på många plan.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailand är fortfarande en härlig plats att vara på men önskar att orken att hinna med det som jag gjorde för 20 år sen fortfarande fanns.Frugan ser numera Thailand som en semesterort.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tål det mesta även om jag just nu lever lite i ovisshet,så visst reagerar även en buse som jag över det okända.Har haft/har en oerhörd stöttning av några här (heder till er)på forumet som själva varit med om detta.Låt inte detta förstöra tråden men tack för omtanken Caven

Detta klarar du!!! sen när du kämpat ner detta vill vi se dig i gammal god form igen :-) KÄMPA!

Link to comment
Dela på andra sajter

På den lokala ser jag :go:

Han på en fredagskväll, hahahahaha

Simmar en enbent anka i cirklar?

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

På den lokala ser jag :go:

Ha ha.Fan jobbar du åt KGB?Men nu har du fel jag har redan vart där och svept 2st.Trevlig helg gubben.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha.Fan jobbar du åt KGB?Men nu har du fel jag har redan vart där och svept 2st.Trevlig helg gubben.

Webkameran reagerade när du gick därifrån :Bang2:Och trevlig helg själva,hälsa huskorset och säg att jag lider med henne.

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta klarar du!!! sen när du kämpat ner detta vill vi se dig i gammal god form igen :-) KÄMPA!

Aaaa, gulligull, nu helt plötsligt är Caveman omtänksam.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Webkameran reagerade när du gick därifrån :Bang2:Och trevlig helg själva,hälsa huskorset och säg att jag lider med henne.

Ska göra det bossen.Men så farlig är jag ju inte.Det finns en herre som har varit på sjön,(inget namn)han kan kommendera he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aaaa, gulligull, nu helt plötsligt är Caveman omtänksam.

Om du läste på lite här i livet istället för att "ha hört" från andra, så tror jag att en helt ny värd skulle öppna sig i ditt liv.......

ps. Jag tänkte skriva "patetiska liv", men bara tänkte.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...