Nonki Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Hejsan Någon som har ett bra tips på hotell på Koh Chang, helst nära Apple Beachfront Hotel på White Beach. Ett par i övre medelåldern och de vill helst ha frukost inkluderat. Hyfsat prisläge men inte så priskänsliga.MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Personligen gillar jag Cookie Hotel om jag blir kvar på White Sands... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Mycket bra..http://www.kckohchang.com Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Hejsan Någon som har ett bra tips på hotell på Koh Chang, helst nära Apple Beachfront Hotel på White Beach. Ett par i övre medelåldern och de vill helst ha frukost inkluderat. Hyfsat prisläge men inte så priskänsliga.MVH NonkiJag har inget tips på hotell men tycker själv att det är bättre när frukost inte ingår i priset, speciellt om man bor någorlunda centralt. Man behöver inte knalla många meter varje morgon åt olika håll för att få en ny spännande frukost som start på dagen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Kan även rekommendera www.kachakohchang.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Alina Grand bra rum frukostbuffehumana priser samt ligger bra tilli WSB . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Kan också reka KC, kanon ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Augusti 13, 2015 Dela Inlagd Augusti 13, 2015 Personligen gillar jag Cookie Hotel om jag blir kvar på White Sands...HejHar också bott på Cookie Hotel några gånger. Varit helt ok, samt ligger definitivtcentralt på White Sand Beach.mvhbiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2015 Tack alla som har svarat på denna tråd! Jag skall vidarebefordra era rekommendationer!MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.