Jump to content
IGNORERAD

Skaffa Oneplus 2 länk för invites länk här


Mankan

Recommended Posts

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att specarna på den inte är direkt speciella.

Jag menar ingen snabbladdare,Nfc,13mp mm 2015,inte direkt flagshipkiller i mina ögon ;)

Meeen man får väl se om man får en invite kanske man måste testa :)

 

 

Ändrades av Ducce
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    9

  • Wwax

    9

  • omarama

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad

Vilka inlägg använde du när du kom fram till din diagnos om att folk tycke de var speciella när de fick en invite?

Tycker Du ska köra om Norwegian om Du vill fighta med mig, OK

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker Du ska köra om Norwegian om Du vill fighta med mig, OK

Att diskutera Nowayagain med dig är ju som att stjäla godis av småbarn, samma nivå på din argumentation om inte annat :huh:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Du bitter Du med? Faan vad duktigt folk det finns på MPR de kan göra en diagnos bara genom att läsa inlägg, det är ju inivå med försäkringsläkare, fast de har mer underlägg i forma av journaler från behandlande läkare. Tummen upp.

ThumbsUp.gif

 

Jag är inte bitter. Jag är egentligen mycket tillfreds med min tillvaro. Oxy is da shit!

Det känns som du är en aning färgad i din bedömning av andra märken än Apple. Men visst jag kan hålla med. Jag hade föredragit om man bara kunde beställa den utan invite. Men vill man ha telefonen som jag tycker är ganska prisvärd är det väl bara att bita i det sura...

Lite som MPR grupperna

Nja, jag tycker i och för sig att det är mycket smart marknadsföring, sannolikt till ganska låg kostnad för OnePlus. Dessutom har man inte ekonomi att bygga upp ett stort lager innan man vet hur den nya modellen kommer att sälja. Så jag förstår hur dom tänker.

Men det är inte den sortens marknadsföring som tilltalar mig personligen, om Apple gjorde likadant skulle jag bli mycket besviken.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att specarna på den inte är direkt speciella.

Jag menar ingen snabbladdare,Nfc,13mp mm 2015,inte direkt flagshipkiller i mina ögon ;)

Meeen man får väl se om man får en invite kanske man måste testa :)

 

 

Det är hela konceptet som är en killer. Specen i sig är inte det men med det priset så är det så.

Sen är företaget väldigt mån om sina användare och ger bra feedback, support och en grym "vi-känsla" med frihet, i form av slogan "Never Settle"..

Den enda "vi-känsla" som apple ger sina kunder är att att har blivit ekonomiskt rövknullade, men tydligen så gillar många det.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är hela konceptet som är en killer. Specen i sig är inte det men med det priset så är det så.

Sen är företaget väldigt mån om sina användare och ger bra feedback, support och en grym "vi-känsla" med frihet, i form av slogan "Never Settle"..

Den enda "vi-känsla" som apple ger sina kunder är att att har blivit ekonomiskt rövknullade, men tydligen så gillar många det.

 

 

Ja jag vet inte men läser man lite på http://www.gizchina.com/2015/07/28/poll-now-the-oneplus-2-has-launched-have-you-changed-your-mind/

tex. så låter ju inte alla tidigare kunder supernöjda iaf.

Sen äpplet ska vi inte prata om,de erbjuder ju en extremt dyr bakfumlare för sina kunder :big_smile: Som kunderna gärna betalar för.

Snacka om unikt :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en One+one till min gamle mor, jag skalade av allt onödigt och gjorde text och ikoner så stora som möjligt då hon är synskadad. Hon verkligen älskar sin telefon, möjligtvis sin son också!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag vet inte men läser man lite på http://www.gizchina.com/2015/07/28/poll-now-the-oneplus-2-has-launched-have-you-changed-your-mind/

tex. så låter ju inte alla tidigare kunder supernöjda iaf.

Sen äpplet ska vi inte prata om,de erbjuder ju en extremt dyr bakfumlare för sina kunder :big_smile: Som kunderna gärna betalar för.

Snacka om unikt :)

OK. Vet inget om Two, ej läst vad folk tycker men tror att de flesta är nöjda med One, mig inkluderad, men så är det med alla produkter, det finns hela skalan av allt mellan supernöjda till otroligt missnöjda.

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Vet inget om Two, ej läst vad folk tycker men tror att de flesta är nöjda med One, mig inkluderad, men så är det med alla produkter, det finns hela skalan av allt mellan supernöjda till otroligt missnöjda.

 

Oneplus one var väl inte för gemene man, det var för intresserade av teknik och android. Öppet lite fuck you till etablerade överprisade tillverkare. Kommer fortsätta initiativ som dessa. :D Sent from my A0001 using Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, lite väl med 720$ för en invite och det har bara hållit på några timmar med 4 dagar kvar. :) (inte för telefonen asså utan rätten att köpa en)

Förvisso för välgörenhet, kostar inte OnePlus ett skit men maaaaassor av goodwill.

http://www.ebay.com/rpp/charityshop/oneplus2

Dom har lyckats bra med sin #HYPE. 2Miljoner på kölistan nu.

EDIT 1-2: Såg nu att invite no 1 är uppe i 1000$, lite surt då deras kinesiska onlinebutik sålde 30K igår http://www.va.se/nyheter/2015/08/04/bolaget-salde-slut-sina-30-000-nya-mobiler-pa-en-minut/ så även om man slantar 1000$ är man lååångt ifrån först. :waaaht:

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Sådärja, nu var den beställd.

Plötsligt händer det. :)

Grattis. Ska bli kul att få höra en recension på den när du har den i handen.

 

Förövrigt kommer jag längre o längre ner på kölistan -180000 före mig *suck*

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådärja, nu var den beställd.

Plötsligt händer det. [emoji4]

Jag fick ochså en invite idag så det verkar rulla på nu...får bli en beställning när jag kommer hem från jobbet :-)

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt detta ska de sälja en timme utan invite snart.

http://www.gizchina.com/2015/09/10/oneplus-2-will-go-invite-free-for-one-hour-soon/

Ska bli intressant hur dom ska lösa det, kommer knäcka vilken server som helst.

EDIT: Och helt appropå, kolla vilket jäkla snyggt kevlarskal på mobilen i länken.. Sånt är ju så klart beställt. :)

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag fick ochså en invite idag så det verkar rulla på nu...får bli en beställning när jag kommer hem från jobbet :-)

 

Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk

 

 

Min beställning står fortfarande som pending, får se om man hinner få den innan man drar till Thai den 1'a. :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste en review, blev inte så imponerad.

Känns som 2:an relativt ligger sämre till i sin generation än 1:an

Så är min känsla oxå, men det är trots allt en mkt kompetent lur till ett bra pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli intressant hur dom ska lösa det, kommer knäcka vilken server som helst.

EDIT: Och helt appropå, kolla vilket jäkla snyggt kevlarskal på mobilen i länken.. Sånt är ju så klart beställt. :)

Känns som det vore lättare för dom att ha öppen försäljning några timmar iaf ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

har också fått en invite. Men nu är jag inte så sugen att köpa längre. Jag kan ha min oneplus one ett tag till.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

har också fått en invite. Men nu är jag inte så sugen att köpa längre. Jag kan ha min oneplus one ett tag till.

Man kan inte ge bort inviten va? Annars mottages den tacksamt!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Man kan inte ge bort inviten va? Annars mottages den tacksamt!

Du kan ju prova. Jag har skickat länken till dig. Gäller bara i 24 timmar och det är knappt 2 timmar kvar

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...