b-tung Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 En snabb sammanfattning av en resa, nutid och nåt annat. Först och främst ölen tar slut fort!En massa udda bilder, avslutningen tillågnas Ddbk fantastiska bkk tips! Nu kör vi!Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 7 minuter sedan, skrev b-tung: En snabb sammanfattning av en resa, nutid och nåt annat. Först och främst ölen tar slut fort! En massa udda bilder, avslutningen tillågnas Ddbk fantastiska bkk tips! Nu kör vi! Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Det var jättetrevligt att träffas, men inga bilder på mig hoppas jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 En snabb sammanfattning av en resa, nutid och nåt annat. Först och främst ölen tar slut fort!En massa udda bilder, avslutningen tillågnas Ddbk fantastiska bkk tips! Nu kör vi!Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Vi fortsätter...Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Det var jättetrevligt att träffas, men inga bilder på mig hoppas jag.... Massor....Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 28, 2018 Dela Inlagd Februari 28, 2018 Så läckert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2024 Dela Inlagd Februari 16, 2024 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 30, 2024 Dela Inlagd April 30, 2024 Nu har termometern definitivt fått värmeslag. 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 5, 2024 Dela Inlagd Maj 5, 2024 2 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 5, 2024 Dela Inlagd Maj 5, 2024 Bara för att visa att man inte bor helt ute på landet. Tog en bild på vägen framför huset västerut, och där ser man ingenting. Tog också en bild österut och där ser man vår närmsta granne som är stenbordsförsäljare. Lite snett emot har vi en bensinmack och längre bort ingenting. Så ute på landet, är vi icke. 7 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Maj 6, 2024 Dela Inlagd Maj 6, 2024 (ändrad) Drog förbi ett åskoväder med rejält med regn. Fördelen blev att jag för första gången sedan jag kom, fick duscha i vatten som höll under kroppstemperatur. Det var riktigt skönt. Ändrades Maj 6, 2024 av gorjos 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2024 Dela Inlagd Maj 7, 2024 Kom en skvätt, ca 30 minuter Förmodligen min förtjänst enär jag lämnat hjälmen på biken. Hade en film åxå men forumet vill inte ta in den @Surin P3 Mp4 har funkat förr. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 7, 2024 Dela Inlagd Maj 7, 2024 25 minuter sedan, skrev rolba: Kom en skvätt, ca 30 minuter Förmodligen min förtjänst enär jag lämnat hjälmen på biken. Hade en film åxå men forumet vill inte ta in den @Surin P3 Mp4 har funkat förr. Jag har stängt av videouppladdning pga storleken på vissas videor. Vi hade ett gäng 3-500Mb videor upplagda av medlemmar. Och det fungerar helt enkelt inte i det långa loppet. Och mjukvaran verkar halta lite eftersom det inte finns någon gräns att sätta för videostorlek. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2024 Dela Inlagd Maj 7, 2024 5 minuter sedan, skrev Surin P3: Jag har stängt av videouppladdning pga storleken på vissas videor. Vi hade ett gäng 3-500Mb videor upplagda av medlemmar. Och det fungerar helt enkelt inte i det långa loppet. Och mjukvaran verkar halta lite eftersom det inte finns någon gräns att sätta för videostorlek. Ok. Lite synd ändå. Min film är bara på 25 MB. Men det bygger ju snabbt på om man filmar ett par minuter. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2024 Dela Inlagd Maj 10, 2024 Fredag idag. Då kan det bli en kaffegök. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2024 Dela Inlagd Maj 11, 2024 Köldknäpp. Har tydligen regnat hela natten men då sov jag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 13, 2024 Dela Inlagd Maj 13, 2024 Rätt hyffsad luft nu här i det riktiga Thailand. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2024 Dela Inlagd Maj 19, 2024 Är sommaren över nu? 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 20, 2024 Dela Inlagd Maj 20, 2024 Idag kan man glömma att äta frukost ute. 4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2024 Dela Inlagd Maj 21, 2024 Minus 1 den gångna natten. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 21, 2024 Dela Inlagd Maj 21, 2024 10 minuter sedan, skrev rolba: Minus 1 den gångna natten. Välkommen hem till Sverige 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2024 Dela Inlagd Maj 21, 2024 43 minuter sedan, skrev Jed: Välkommen hem till Sverige 😁 Tack. Mycket att stå i nu men ska snarast boka resa hem till Thailand igen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 21, 2024 Dela Inlagd Maj 21, 2024 2 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 Hot om regn så den här gynnaren kom in och hälsade på i uterummet. Tänkte bjuda på kaffe men hen tog till flaskan så jag fick bära ut den. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9, 2024 Dela Inlagd Augusti 9, 2024 10 minuter sedan, skrev rolba: Hot om regn så den här gynnaren kom in och hälsade på i uterummet. Tänkte bjuda på kaffe men hen tog till flaskan så jag fick bära ut den. Helvete och Perkkele. Bra fångat när det rymmer sk. Ormet... Hoppas soptömmarna ser skillnaden på en ödla med underutvecklade ben, en jobbig snok och en kramvänlig... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 13, 2024 Dela Inlagd September 13, 2024 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu