lk2 Inlagd April 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2016 17 timmar sedan, skrev Jive: Upp med paraplyerna för nu kommer det att stänka, sanna mina ord. Good Morning from Khao Lak. Ingen fara Jive, vi skall nog hålla oss torra åtminstone på utsidan. Så här såg det ut andra sidan vägen i morse, Budget, det var tyvärr fullt så vi fick ta ett dyrare alternativ. Man får kosta på sig när det är semester. Kaffe och kanelbullar direkt på morgonen. Rolba överraskade oss igår med ett gäng kanelbullar. Fantastiskt gott. Vädret är gynnsamt än så länge, lite halvmulet och tempen inomhus ca. 30 C. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Changfrukost och nyheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Changfrukost och nyheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 (ändrad) Nu är det hög klass Ändrades April 13, 2016 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Nu är det låg klass på forumet men hög klass på maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 Blir ju alldeles virrig i kolan - tycker jag ser samma bilder om och om igen. Tur det är skojigt - hög klass, som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Blir ju alldeles virrig i kolan - tycker jag ser samma bilder om och om igen. Tur det är skojigt - hög klass, som sagt. Its´s Groundhog day /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2016 Dela Inlagd April 13, 2016 2 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Blir ju alldeles virrig i kolan - tycker jag ser samma bilder om och om igen. Tur det är skojigt - hög klass, som sagt. Skulle lägga in en bild men forumet tyckte att det skulle vara två. Jag gick då in och tog bort en bild och då hämnades forumet med att lägga in en drös bilder till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 En morgontur i Kmm:s fotspår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Frukostläsk och uppdatering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Lite fast föda i väntan på leverans av flytande Perfekt kokta ägg så lillburmesiskan fick beröm och blev så lycklig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Laddat och klart till eftermiddagsskiftet. Dags att vakna ur stödvilan nu boys. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 2 minuter sedan, skrev rolba: Laddat och klart till eftermiddagsskiftet. Dags att vakna ur stödvilan nu boys. Pastorn är på plats igen efter en skön stödvila. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 35 minuter sedan, skrev rolba: Laddat och klart till eftermiddagsskiftet. Dags att vakna ur stödvilan nu boys. Det var en jäkla massa apelsinjuice! Finns ju B-vitaminer i pilsnern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd April 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 14, 2016 Då så, Pannbensskydd på för nu skall överbefälhavaren väckas. Torsdag, och ärsoppan kokar och rediga fläskbitar islängda.. Få se hur många timmar det tar i anspråk denna gång. Pastorn drar upp riktlinjerna för eftermiddag och kväll. Och här tror jag minsann att vi ökar till full fart. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Det var en jäkla massa apelsinjuice! Finns ju B-vitaminer i pilsnern! Det är ju de där stöddiga boxarna som bor här som ska ha juice och vatten. Får nog knacka ett par pannben så vi kan nyttja kylen på båsta sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Det blir en del lik när det är varmt. Obs, de tre singhaflaskorna beror på språkförbistring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 On 2015-07-25 at 10:34, skrev rolba: Många ställen gör sin potatissallader alldeles för syrliga för att falla mig i smaken. Schnitzeln på Sailor funkar alltid och man blir ju inte rånad vare sig på mat eller dryck. Jag har varit i Sverige i snart en månad nu. Längtar som fasen tillbaka till värmen. Skulle du inte vara där i 6 månader När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 5 minuter sedan, skrev clion: Skulle du inte vara där i 6 månader Jo, det blir sex månader denna gång. Minst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev rolba: Jo, det blir sex månader denna gång. Minst. Nja skojare Drag Rising säsongen börjar nu snart Du måste ju hem och bevaka 1 palttsen.HA HA HA Såg dig i din nya hjälm HA HA HA Kör med den på Vårgårda då dör ja HA HA https://youtu.be/APr-N2TLVS8 En tråd till Tallen hi hi https://youtu.be/ZPpC_VxJOLg Ändrades April 14, 2016 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 14, 2016 Dela Inlagd April 14, 2016 Och här har vi våran Rollba i den gula Draken https://youtu.be/tb7yXjYm0gE När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Verkar bli ännu en fantastisk dag. Rivstartar med en cola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 15, 2016 Dela Inlagd April 15, 2016 Hemma i Rawai igen. Mör i röven efter 2 tim 40 min på moppen. Undrar hur långt LK och pastorn kommit? Jag har bättrat på brännan fläckvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 18 timmar sedan, skrev rolba: Hemma i Rawai igen. Mör i röven efter 2 tim 40 min på moppen. Undrar hur långt LK och pastorn kommit? Jag har bättrat på brännan fläckvis Vi hade inte hunnit så många mil vid den tidpunkten men vi kom hem till Fiskebyn nån gång mellan 08-09 i morse. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd April 20, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 20, 2016 Songkran avslutades igår. Själv tillbringade jag eftermiddagen på Harry´s soi Diana. Ett mycket bra val. Det fick bli en limousine dit, för annars vete fan om jag tagit mig ända dit. Ragsson hade reserverat en plats till mig. En riktigt god BBQ buffe´ bjöds det på. Här en som är iklädd skottsäker väst. En tunna i restaurangen så att ingen skulle lämna stället torr. Blev många bilder nu och nästan ingen text. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu