Birger LKPG Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Härligt Lill_Kurre ,Yes en senare vandring på sexan skulle vara trevligt 55555 Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 18, 2015 Dela Inlagd November 18, 2015 Härligt Lill_Kurre ,Yes en senare vandring på sexan skulle vara trevligt 55555 Förstod väl att du skulle vakna när sexan kom på tal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 20, 2015 Dela Inlagd November 20, 2015 Tack för komplimangerna, sådant ger inspiration till att fortsättningsvis bevaka "min kvadratkilometer" av Feskebyn. Och en bild av vad som kommer att öppnas inom kort next door. Skall bli intressant att utvärdera stället. Om det nu, med tanke på läget, inte är ett ställe som är skräddarsytt för finnländare, så måste det ju vara något alldeles extra som pattisborna har gått och längtat efter och kommer att leta sej fram till med hjälp av GPS:en eller nåt. Spännande! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 20, 2015 Dela Inlagd November 20, 2015 (ändrad) Om det nu, med tanke på läget, inte är ett ställe som är skräddarsytt för finnländare, så måste det ju vara något alldeles extra som pattisborna har gått och längtat efter och kommer att leta sej fram till med hjälp av GPS:en eller nåt. Spännande! Jag stannade till med moppen utanför Dhyana idag och försökte få info om stället genom att läsa den ganska "ambitiösa" texten på fönsterrutorna. Hade kommit halvvägs när jag blev inkallad av en dam för närmare info. Efter tio minuters föreläsning och luktprovning av diverse tvålar och andra undergörande medikamenter, så önskade jag "lycka till" med verksamheten och pep ut lite diskret till min moppe. Men va faan, detta är Pattaya där typ Lill-Kurre och Jive håller till!!! Ändrades November 21, 2015 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 21, 2015 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2015 Jag stannade till med moppen utanför Dhyana idag och försökte få info om stället genom att läsa den ganska "ambitiösa" texten på fönsterrutorna. Hade kommit halvvägs när jag blev inkallad av en dam för närmare info. Efter tio minuters föreläsning och luktprovning av diverse tvålar och andra undergörande medikamenter, så önskade jag "lycka till" med verksamheten och pep ut lite diskret till min moppe.Men va faan, detta är Pattaya där Lill-Kurre och Jive håller till!!!Att du inte tog hissen upp till plan 15 när du ändå var i krokarna? Jag kunde ha bjudit på Malaxlimpa med ägg och anjouvis. Tillgången på anjouvis är just nu mycket god, kanske den bästa någonsin. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2015 Eftersom det fanns krafter kvar efter morgonens tur i badtunnan så fick det bli en liten excursion ned till beachen och lite annat. Tempen var lagom vid kl. 10.00. Sikten var också bra. Klangen ned mot beachen. Fåglarna skall ha sitt dagliga också. Klangens svar på KFC, nej tack inte i dag för jag hade kvar av fågeln i kylen. Här tror jag att en känd MPRare brukar sporta. Paddys ölstuga, jag såg på håll en som liknade Clion på frisyren men det var en annan. Annars heltomt. Nedanför klangen förbereds det för December 5. Några solade och några badade. Inga solstolar att tillgå idag onsdag. Detta med solstolsförbud på onsdagar har ju möjligjort att nya entreprenörer har fått ett tillfälle. Här finns nu strandmattor för uthyrning, 40 THB / dag. Som Tam. Sanden ser nu ut att hållas på plats. Jet Ski klagomål kan lämnas, vid fototillfället var det troligen FB som gällde. Nedanför Hilton. Blekfisar i solen. Nästan Black & White, men inte riktigt. Thailändarna hade i alla fall förstånd att hålla sig i skuggan. En tillrest tjej som klagade att det inte finns några faranger. Hon var inte glad, men efter en stunds samtal så blev det ganska bra faktiskt.55555 Du är på fel ställe lilla tös sade jag, och tog fram plånboken med kuponger för svarta knappar och gav henne ett par. Karta på baksidan. Tjejen tyckte ju att det lät fantastiskt, och dyker nog till 90% upp vid badtunnan på söndag. Hon undrade ju vilka faranger som var bäst, hon var inne på engelsmän faktiskt ett tag. Jag fick henne dock övertygad att hon skulle försöka få till det med en norman eller svensk. Och av dessa kommer det finnas minst 50 stycken dreglande vid badtunnan på söndag. Och gladare blev hon av samtalet, jag var ju tvungen att "bre på lite" så att säga. 5555 Lite sportevent. Website. http://www.jetski-worldcup.com/ Och sidan för gratis biljetter. OBS måste reggas före den 3e om jag minns rätt. Varsågoda. Hooters går framåt med stormsteg. Jag återkommer till Hooters och annat efter en välförtjänt rökpaus. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2015 Fortsättningen av dagens excursion kommer här och nu och borde rymmas i ett inlägg. Två våningar kommer Hooters att bli. Enligt vakthavande kommer det med "all säkerhet" att öppnas någon gång i January. Personalen kommer att bestå av 70 damer som går i skift. Man söker nu med ljus och lykta efter damer med det där lilla extra. Undrar vad han gräver efter, stod på nästan samma ställe för två veckor sedan. Nu fick det bli en glass på Seven, det började nämligen bli ganska varmt. Här ett par som köpte en stor Chang på Seven och helt enkelt satte sig på Starbucks uteserverig, lite fräckt kan tyckas och jag var lika fräck och brände av en blixt rakt i nyllet på dem. Nu bar det iväg uppför soi 13/1 En riktigt reslig en. Det var riktigt lugnt idag på soien, entreprenörerna hade kanske lunch break? Ett riktigt fint tilbud. Blue Heaven heter stället. Rising Star också heltomt. Det fick bli en flakbil till soi Cheap Charlie. Ganska tomt. Mickys hade dock lite torrhalsar vid baren. Pussy bar också heltom. Fast Food på Cheap Charlie. Soi Buakhao, undrar varför det bilats upp vid sidan? Paddys filial. Ganska bra priser vid olika tidpunkter på dygnet. Spådamen utanför Svarte Petters Saloon. Saloonen till brädden fylld idag, tydligen högsäsong. Jag kommer att få göra ett återbesök när jag känner för det. Kanske vid kl. 09.00 någon dag. Här en som får skiten krafsad ur öronen, något som jag föredrar att göra själv. Till sist, tempen och sikten vid hemkomsten ca. 13 tiden. Detta var det hela från dagens excursion. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Då så, pilsner införskaffad och då kommer fortsättningen från dagens lilla excursion. Försäljare av diverse. Bangkoktjej. Dessa två hade övernattat på beachen, synd för jag har ju en extra säng. Och inte kom jag mig för att lämna telefon nummer heller, för ev. nästa besök. Här en som också har sovmorgon. Där skulle man inte vilja ramla nedför trappan. Då så är jag framme vid Hooters. Betongplank till bjälklaget eller vad det nu kan heta. Riktigt jävla rörigt därinne. Det blir nog inga chicken wings där till Lucia. Det får bli KFC så länge. Enligt vakten är det två månader kvar, men jag börjar faktiskt tvivla. Några pallar golvklinkers redan på plats, hur är det egentligen med planeringen av ankommande material kan man undra. Det skall ju bara bli två våningar, men det måste väl ändå vara slöseri med dyrbar tomtmark. Jag misstänker att det kommer pelare längs kanterna av bygget för att sedan kunna överdäcka själva Hooters och bygga på höjden. Sedan vinklade jag upp för soi 13 där jag i morse inte såg till en enda entreprenör, eller kanske första passet pågick. Häftigt namn på en bar, måste vara en engelsman som ligger bakom detta. Table dancen hade heller inte kommit igång i morse. Nästa blev att jag vinklade upp för soi Honey, och där är det en strid om vilka som kan lägga sig lägst prismässigt. Detta måste väl ändå vara det billigaste rumspriset ( frukost inkluderad ) för tillfället och då skall det vara högsäsong. Även månadspriset verkar väl OK. Även nästa har frukost buffe´ för 100 THB, jag såg ett ställe som hade för 79 THB men då var det väl knappast buffe´. Jag valde idag ett ställe som jag tidigare käkat frukost på. Och sedan sista gången för ca. en månad sedan har de höjt till högsäsongspriser, förra gången var det 100 THB. Jag fuskade faktiskt lite idag och tog en Taxi motosai från Klangen så jag inte skulle få överkondition. Och vid 13 tiden drog ovädret in från sydost. Och tempen sjönk dramatiskt. Denna gången var det ett konstigt fenomen, norr om Klangen där jag bor kom det bara några droppar. Knappt så det syntes på balkongräcket. Men jag gissar att både Jive och Fritz fick sin beskärda del. Det var allt från dagens excursion. Såna där H400 balkar har man svetsat några kilometer av, främst på Arlanda! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd December 7, 2015 Dela Inlagd December 7, 2015 Hej Lill_Kurre skulle du inte kunna försova dig en dag och gå 6,an typ kl 18,00 -19,00 Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Jag tror att clion gubben å jag har samma smak när det gäller tjejer.. små mulliga å mörka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Å i brist på bättre så har man ju offra sej å prova en lite magrare modell... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2016 Dags att återuppta promenaderna i byn. Granngårds, ett hotell som öppnade för drygt en månad sedan. Nova Express. Badtunna på taket vid den vita pilen. På väg ned till soi 6 passerade jag ett gatukök. En radiatorfläkt som sköter om lufttillförsel till grillen. Platsen där Corner Bar låg, fortfarande tomt. Jag har aldrig sett soi 6 så öde och ändå var klockan ca. 10.30 Nedanför sexan. Ingen skakning av pinnar för mig idag heller. Alla försäljare jag pratade med sade att denna säsong var den sämsta. Nästan folktomt på strandpromenaden. Nedanför Klangen. Någon form av vakt sade att avsaknad av folk på beachen beror på att det blivit sommar och varmt, kanske för varmt. Från Klangen lite söderut. Inte många människor i solstolarna idag. Fruktförsäljare. Hörnan på soi 8, också heltomt. Sailor där det avnjöts lunch. Servitrisen som kanske skulle platsat i Dagens tjej, men eftersom jag lovat Gud och alla människor att avhålla mig från att publicera i den tråden får tjejerna hamna här i stället. Och här kommer lunchen, en GB med stekta potäter. Soi 8, också den ganska öde idag. En inte helt ovanlig syn. Soi 8 sedd uppifrn nästan vid second rd. Genade över till soi Cheap Charlie och Micky´s hade faktiskt lite gäster. Men resten var totalt öde. Det fick bli ett vätskestop andra sidan LK Royal, lika öde där. Eftersom tempmätaren av någon anledning ramlade ned på balkonggolvet för ett tag sedan blir det ingen temperaturnotering i dag. Men varmt var det. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 16 minuter sedan, skrev lill_kurre: Dags att återuppta promenaderna i byn. Granngårds, ett hotell som öppnade för drygt en månad sedan. Nova Express. Badtunna på taket vid den vita pilen. På väg ned till soi 6 passerade jag ett gatukök. En radiatorfläkt som sköter om lufttillförsel till grillen. Platsen där Corner Bar låg, fortfarande tomt. Jag har aldrig sett soi 6 så öde och ändå var klockan ca. 10.30 Nedanför sexan. Ingen skakning av pinnar för mig idag heller. Alla försäljare jag pratade med sade att denna säsong var den sämsta. Nästan folktomt på strandpromenaden. Nedanför Klangen. Någon form av vakt sade att avsaknad av folk på beachen beror på att det blivit sommar och varmt, kanske för varmt. Från Klangen lite söderut. Inte många människor i solstolarna idag. Fruktförsäljare. Hörnan på soi 8, också heltomt. Sailor där det avnjöts lunch. Servitrisen som kanske skulle platsat i Dagens tjej, men eftersom jag lovat Gud och alla människor att avhålla mig från att publicera i den tråden får tjejerna hamna här i stället. Och här kommer lunchen, en GB med stekta potäter. Soi 8, också den ganska öde idag. En inte helt ovanlig syn. Soi 8 sedd uppifrn nästan vid second rd. Genade över till soi Cheap Charlie och Micky´s hade faktiskt lite gäster. Men resten var totalt öde. Det fick bli ett vätskestop andra sidan LK Royal, lika öde där. Eftersom tempmätaren av någon anledning ramlade ned på balkonggolvet för ett tag sedan blir det ingen temperaturnotering i dag. Men varmt var det. Strongt med dessa promenader i den här värmen! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 Ja det ser ju onekligen väldigt öde och tomt ut, beror det bara på den tidiga timmen och värmen eller är det så lite turister? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2016 4 minuter sedan, skrev Odin: Ja det ser ju onekligen väldigt öde och tomt ut, beror det bara på den tidiga timmen och värmen eller är det så lite turister? Jag tror inte det beror på värmen eller den tidiga timmen allena. Förra året gick jag samma promenad en massa gånger och ibland redan kl. 09.00 och då såg man mycket mera människor ute. Även på sexan började ju kommersen smyga igång vid den tiden. Men idag, inte ett enda erbjudande av de handull jag såg till. Det måste ha skett något eftersom strandpromenaden och soi 8 idag var nästan helt öde. Jag lovar att komma med uppdateringar varje vecka framöver. Skall verkligen bli intressant att följa. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 3 minuter sedan, skrev lill_kurre: Jag tror inte det beror på värmen eller den tidiga timmen allena. Förra året gick jag samma promenad en massa gånger och ibland redan kl. 09.00 och då såg man mycket mera människor ute. Även på sexan började ju kommersen smyga igång vid den tiden. Men idag, inte ett enda erbjudande av de handull jag såg till. Det måste ha skett något eftersom strandpromenaden och soi 8 idag var nästan helt öde. Jag lovar att komma med uppdateringar varje vecka framöver. Skall verkligen bli intressant att följa. Hur ser det ut på kvällarna då, fullt på Ws. och spridda skurar i övrigt eller? Så va det när jag var nere i September för ett antal år sedan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 1 timme sedan, skrev lill_kurre: Dags att återuppta promenaderna i byn. Trevligt att den tråden vaknar till liv igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 22, 2016 51 minuter sedan, skrev Odin: Hur ser det ut på kvällarna då, fullt på Ws. och spridda skurar i övrigt eller? Så va det när jag var nere i September för ett antal år sedan... Ingen aning hur det ser ut på Walking S. Länge sedan jag var i dom krokarna. Kanske någon annan medlem kan komplettera med en uppdatering därifrån. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 4 timmar sedan, skrev lill_kurre: Ingen aning hur det ser ut på Walking S. Länge sedan jag var i dom krokarna. Kanske någon annan medlem kan komplettera med en uppdatering därifrån. Jag befinner mej oxå ogärna på Ws. men man får ju en inblick från bathbussen innan den svänger av... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 6 minuter sedan, skrev Odin: Jag befinner mej oxå ogärna på Ws. men man får ju en inblick från bathbussen innan den svänger av... Det var dom tusan Odin, jag har aldrig fått nån inblick på WS från nån bathbuss, får väl skaffa nya glasögon. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 När man åker på Beachroad så svänger vägen där Ws. börjar eller gjorde sist jag var där iaf. Och ok då Izusu med persontransportstillsats på flaket kalla den vad f-n du vill... Ordmärkande jäkla lapptuss. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 22, 2016 Dela Inlagd Mars 22, 2016 2 minuter sedan, skrev Odin: När man åker på Beachroad så svänger vägen där Ws. börjar eller gjorde sist jag var där iaf. Och ok då Izusu med persontransportstillsats på flaket kalla den vad f-n du vill... Ordmärkande jäkla lapptuss. Solly Odin !! Du har så rätt. tänkte inte på att man kan komma den vägen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2016 Eftersom vädret i morse var ganska gynnsamt så blev det en morgonpromenad ned till beachen bland annat. Lite bilder från del ett. Tydligen något event som jag som vanligt missat. Lugnt nedanför Klangen, men kl. var ju bara ca. 9. Här ett gäng som trots den tidiga timmen solar. Trappan lite syd om Hilton. Någon har visst glömt barnvagnen. Här en tjej som jag nästan alltid möter och pratar med, trots att hon vet att jag aldrig köper solglasögon är hon alltid lika glad. Frukost. Här brukar det stå nyanlända tjejer, men icke idag. Däruppe kanske de nyanlända är? Tre tjejer från Malaysia. Har under vintern träffat många från just Malaysia. Trodde först det var en farang som utövade recykling, men han var från Bali. Denna tjejen är från Cambodja. Riktigt ljus i hyn, studerar visst. Frukost? Mannen från Bali som jag fick ett långt samtal med. Han har bott här sedan 12 år av en anledning som skulle ta allt för lång tid att redogöra för. Mycket trevligt samtal. Sovmorgon? Därifrån vinklade jag över till ett väkänt ställe. Platsannon. Inget som direkt jag har utbildning eller erfarenhet av, ja det skulle i så fall vara Butcher. Jag gör ett break där före det kommer några bilder till från Hooters. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 29, 2016 Dela Inlagd Mars 29, 2016 1 timme sedan, skrev lill_kurre: Eftersom vädret i morse var ganska gynnsamt så blev det en morgonpromenad ned till beachen bland annat. Lite bilder från del ett. Tydligen något event som jag som vanligt missat. Lugnt nedanför Klangen, men kl. var ju bara ca. 9. Här ett gäng som trots den tidiga timmen solar. Trappan lite syd om Hilton. Någon har visst glömt barnvagnen. Här en tjej som jag nästan alltid möter och pratar med, trots att hon vet att jag aldrig köper solglasögon är hon alltid lika glad. Frukost. Här brukar det stå nyanlända tjejer, men icke idag. Däruppe kanske de nyanlända är? Tre tjejer från Malaysia. Har under vintern träffat många från just Malaysia. Trodde först det var en farang som utövade recykling, men han var från Bali. Denna tjejen är från Cambodja. Riktigt ljus i hyn, studerar visst. Frukost? Mannen från Bali som jag fick ett långt samtal med. Han har bott här sedan 12 år av en anledning som skulle ta allt för lång tid att redogöra för. Mycket trevligt samtal. Sovmorgon? Därifrån vinklade jag över till ett väkänt ställe. Platsannon. Inget som direkt jag har utbildning eller erfarenhet av, ja det skulle i så fall vara Butcher. Jag gör ett break där före det kommer några bilder till från Hooters. Tack Kurre skralt med trevliga trådar på MPR nu så denna har blivit en riktig kanon tråd...hoppas du tar morgon promenaden ofta. Vädret var det ja..haft ett par svalare dagar i Surin men idag varmt som tusan.. ..och inte en regndroppe än så länge.Hörde Pattaya Fick en rejäl skur för ett par dagar sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 29, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29, 2016 1 timme sedan, skrev Naam jai: Tack Kurre skralt med trevliga trådar på MPR nu så denna har blivit en riktig kanon tråd...hoppas du tar morgon promenaden ofta. Vädret var det ja..haft ett par svalare dagar i Surin men idag varmt som tusan.. ..och inte en regndroppe än så länge.Hörde Pattaya Fick en rejäl skur för ett par dagar sedan. Morgonpromenader skall jag försöka att göra en eller ett par gånger per vecka. Regn, ja i söndags kom det en rejäl skur här nära Klangen, men jag träffade en MPRare i söndags som bor i södra Jomtien och enligt honom kom det inget regn alls där i söndags. Nu kommer resten av bilderna. Hooters hade inte öppnat ännu när jag gjorde en snabbvisit. Så det blev inget av med att söka jobbet som slaktare. Några tjejer satt vid ett bord och de ser ju onekligen bra ut. Jag begav mig bort mot soi 13 och samtalade en stund med dessa damer som hade 8-16 jobb. Mycket intressant samtal. De är ju så öppna och berättar rakt av utan att ens tveka om jobbets för och nackdelar. Jag tyckte att himlen såg oroväckande mörk ut, vart skulle jag ta vägen om det plötsligt kom en riktig regnskur. Damen på bilden nedan hade ett förslag, men jag beslöt att i stället öka steglängden. Till Casa Pascal. Egg master och grill master utanför entrte´n. Jag gillar att avnjuta min BF/BR där. Rökt sill längst till vänster och en inlagd fisk som liknade lite åt sill, men inte riktigt. "Riktigt bröd". Och lite sötsaker som jag ju gillar. Bröd och rikligt med smör, en joggy burk ser jag också slank ned. Rostad potatis, ett par ägghalvor och ost. Smör ost och sill har jag hört någonstans. Lite sötsaker och en cappuchino. Ännu ett glas med något sött. Jag påpekade för hofmästarinnan att skylten för våfflor hade försvunnit. Inga problem eftersom jag är där ganska ofta, hon fixade en våffla åt mig. Och för att den riktigt skulle komma till sin rätt vräkte jag på rikligt med honung, fantastiskt gott till cappuchinon. En till cup cappuchino och ännu en sötsak, den som var godast av dom 4 som jag tidigare avnjöt. Och för att göra måltiden fullständig så att säga så fick det bli en finröka. I dag blev det Marlboro för att min personliga leverantör inte hade gröna LM när han sist levererade. Det hade kommit några regndroppar under tiden jag avnjöt min måltid och vid soi Cheap Charlie hade det kommit så pass att det blivit blött. Micky hade lite gäster, men resten av soien gapade tom. Framme vid Svarte Petters Saloon blev jag mött av min personliga hår stylist. Riktigt duktig är hon och hon har en maskin med belysning som hon kör i nosen och öronen. Det växer ju hår som bara den på dessa ställen. Måste bero på klimatförändringen, 5555 Fotvård givetvis, klippning av naglar och slipning av trampdynor samt hyvling av förhårdnader. Fantastiskt att slippa hålla på med sådana ting själv. Min personliga fotvårdare, alltid lika glad. Och Svarte Petter ville också vara med på ett par bilder. Den lokala spådamen hade flyttat next door av någon anledning. Jag skall villigt erkänna att det fick bli en Taxi motosai den sista biten hem och sedan tog middagsvilan lite försenad vid. Det var det hela från dagens promenad. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu