erkki Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 tja,tänkte bjuda med svärmor på en liten resa till spanien, grekland eller Italien.Hon är här på besöksvisa, kan hon resa till dessa länder samt komma tillbaka till Sverige utan problem?pusserkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 tja,tänkte bjuda med svärmor på en liten resa till spanien, grekland eller Italien.Hon är här på besöksvisa, kan hon resa till dessa länder samt komma tillbaka till Sverige utan problem?pusserkkiBesöksvisat gäller 90 dagar i alla Schengenländer så det är ok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Det är ju ett schengenvisum så det bör väl fungera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 16, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2015 Tja,tack för svaren, då är det bara att hitta en resa. pusserkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Tja,tack för svaren, då är det bara att hitta en resa. pusserkkiFår jag följa med? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 http://www.flygstolar.se kan vara en bra start Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Ja jag blev förvånad nu när vi ( tjejen på besöksvisa) var i Frankrike i helgen . När vi kom ner bara o traska ut från flygplatsen utan o visa passet . Samma när vi kom tillbaka till Kastrup behövde inte visa passet . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Får jag följa med? Sugen på svärmodern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juli 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2015 Får jag följa med?klart du får, svårt att hitta resa bara från Luleå.alla verkar sticka från kalla Sverige. pusserkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.