Nicholas Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Skulle önska att man kunde fixa en karta antingen här på forumet eller i google earth eller nåt med resorts / motell.Dvs sådana som ligger längs vägarna så man kan övernatta när man är på resande fot.Dvs sådana som ligger längs vägarna så man kan övernatta när man är på resande fot. Kanske samma karta som medlemskartan om den är bättre nu i nogranhet. Kan man inte göra en MPR overlay till google-earth ?MPR-objekt ?jag har inte helt koll på hur det skulle gå till, kanske någon annan vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Skulle önska att man kunde fixa en karta antingen här på forumet eller i google earth eller nåt med resorts / motell.Dvs sådana som ligger längs vägarna så man kan övernatta när man är på resande fot.Dvs sådana som ligger längs vägarna så man kan övernatta när man är på resande fot. Kanske samma karta som medlemskartan om den är bättre nu i nogranhet. Kan man inte göra en MPR overlay till google-earth ?MPR-objekt ?jag har inte helt koll på hur det skulle gå till, kanske någon annan vet. Finns ju i parti och minut numera längs vägarna.Från min bonnhåla in till Korat 95km och minst 20 resorter tex. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Finns ju i parti och minut numera längs vägarna.Från min bonnhåla in till Korat 95km och minst 20 resorter tex.Då finns det minst det tredubbla om man kommer ett par hundra meter från huvudvägen.En karta med alla resorter skulle bli tät med punkter. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Juli 13, 2015 Dela Inlagd Juli 13, 2015 Alla större "hotellsökmotorer" som t ex agoda.com och hotels.com o s v har den kartfunktionaliteten. Sök på datum och ort och sedan kan du visa resultatet på en karta. Eller missförstår jag vad du är ute efter?/Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.