lk2 Inlagd Mars 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2016 En dos till idag från gårdagens spektakel. Jag hoppas att jag slipper se något dylikt i framtiden. John, basist. De flesta känner kanske Terry The DJ vid det här laget. Hemska saker. Stora i maten var de också. Och här har vi hövdingen omgiven av ...............? Här har jag maskat av någon anledning. Han ser glad ut. John slickar sig om munnen. Och Håkan ville också förevigas på bild. Pole dance tar vid. Nu orkar jag inte se mera av detta för idag. Vilka människoöden. Återkommer i morgon. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 4 minuter sedan, skrev lill_kurre: En dos till idag från gårdagens spektakel. Jag hoppas att jag slipper se något dylikt i framtiden. John, basist. De flesta känner kanske Terry The DJ vid det här laget. Hemska saker. Stora i maten var de också. Och här har vi hövdingen omgiven av ...............? Här har jag maskat av någon anledning. Han ser glad ut. John slickar sig om munnen. Och Håkan ville också förevigas på bild. Pole dance tar vid. Nu orkar jag inte se mera av detta för idag. Vilka människoöden. Återkommer i morgon. Ha ha du har ett hårt jobb Kurre men det här var första söndagen som jag inte var avundsjuk på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Fredman: Ha ha du har ett hårt jobb Kurre men det här var första söndagen som jag inte var avundsjuk på. Men det kanske passade de som normalt brukar gnälla på tråden bättre nu Ändrades Mars 14, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Tur man inte var med [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Är mest förundrad hur man gömmer pungen i en stringbikini? Inte för att jag tänker testa. Tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Är mest förundrad hur man gömmer pungen i en stringbikini? Inte för att jag tänker testa. Tror jag. Prova och lägg in ett bildbevis[emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jordvarme Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Vad har hänt Lill-Kurre jag kan inte se en enda bild i de senaste inläggen från dig Något inställningsfel kanske, jag är tillbaks i Sverige nu så jag använder datorn istället för ajfånen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 1 minut sedan, skrev jordvarme: Vad har hänt Lill-Kurre jag kan inte se en enda bild i de senaste inläggen från dig Något inställningsfel kanske, jag är tillbaks i Sverige nu så jag använder datorn istället för ajfånen Bilderna har tyvärr försvunnit för mig också. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Är p3 som joksar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Bäste L-K, hur fan ska jag kunna besöka Tunnan? Du har ju t o m hotat att köpa ny kamera. Kan man få nån diskretionsgaranti eller nåt? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 15, 2016 Dela Inlagd Mars 15, 2016 Mina och kupparis bilder är också borta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2016 9 timmar sedan, skrev Jive: Bäste L-K, hur fan ska jag kunna besöka Tunnan? Du har ju t o m hotat att köpa ny kamera. Kan man få nån diskretionsgaranti eller nåt? Det vet du Jive, vill du inte vara med på bild så går det också bra. Jag kan se bilderna i åtminstone denna tråden. Ingen aning varför de inte syntes förut. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 16, 2016 Dela Inlagd Mars 16, 2016 Ikväll blir det gratis pizzabuffé och Rock'n'roll på lagunen, hoppas vi ses! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2016 Här och nu komer resten av bilderna från söndagens batalj i Badtunnan. Helmut med ett par bekanta. Och lättklätt i Badtunnan. Pole dance av födelsedagsbarnet. Helmut. Mera dans. Håkan får ett tjuvnyp av Roar. Snacka om kurvor. Gulligullan vid kassan denna kväll av någon anledning. THE END. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2016 12 minuter sedan, skrev ragson: Ikväll blir det gratis pizzabuffé och Rock'n'roll på lagunen, hoppas vi ses! Snygg bild, den kanske jag får lov att låna. Eller kan du evetuellt posta den i tråden Vad har du ätit idag. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 16, 2016 Dela Inlagd Mars 16, 2016 1 timme sedan, skrev lill_kurre: THE END. Tack för rapporter från evenemanget. Hoppas det är inte jobbigt för dig och du orkar att försätta med rapportering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2016 Bilder från gårdagens Badtunneparty @ The Blue Lagoon. Som vanligt lite personalbilder i inledningen. Gulligullan bakom kassan också igår. Stor och liten. Syskon, den yngre till höger. Lite från Tunnan. Ser behagligt ut. Polaren till vänster kräks av någon anledning. Så farligt var det väl inte? Det blev ganska fullt i stugan även igår. On stage från vänster: John Pierce, Håkan Nelson och Gypsy Lou. Ragsson kollar in behagen. Musiker och sångare hela högen. Jag tror minsann att Terje har gått och blivit kär, gamla karln. Terjes hals ser hårt åtgången ut. Fortsättning följer när jag hunnit läsa igen allt i den öppna forumdelen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 21, 2016 Dela Inlagd Mars 21, 2016 1 timme sedan, skrev lill_kurre: Bilder från gårdagens Badtunneparty @ The Blue Lagoon. Som vanligt lite personalbilder i inledningen. Gulligullan bakom kassan också igår. Stor och liten. Syskon, den yngre till höger. Lite från Tunnan. Ser behagligt ut. Polaren till vänster kräks av någon anledning. Så farligt var det väl inte? Det blev ganska fullt i stugan även igår. On stage från vänster: John Pierce, Håkan Nelson och Gypsy Lou. Ragsson kollar in behagen. Musiker och sångare hela högen. Jag tror minsann att Terje har gått och blivit kär, gamla karln. Terjes hals ser hårt åtgången ut. Fortsättning följer när jag hunnit läsa igen allt i den öppna forumdelen. Hälla Tumelisa sötare än systern pga av Hårfärgen svart ska de va När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2016 1 timme sedan, skrev clion: Hälla Tumelisa sötare än systern pga av Hårfärgen svart ska de va Håller med dig Clion, den svarthåriga har alla fördelar. Och jag skall nästa söndag framföra din hälsning till Tummelisa, kanske lika bra att jag ger henne en kram också. Här och nu, resten av bilderna från igår. Terje med sin hårt åtgångna hals, stackars man säger jag bara. Ling. Nu ett par badbilder. Totalstopp när jag skulle bege mig hemåt. Jag ombads att ta lite flera bilder. Hennes ansikte kommer inte riktigt till hennes fördel, nästa gång skall jag be henne vrida huvudet en aning. Här kommer ansiktet till hennes fördel, en mycket stilig kvinna vill jag påstå. Skål. Gypsy Lou. Spelar med vinglaset i hand. Grym gitarrist. Svarta knappar kan det inte bli för många av. Gib. Kommer också att bli en stilig kvinna. Terje ser ut att trivas med tillvaron. Håkan. John. Håkan tar ett svalkande dopp efter uppträdandet. Två goa gubbar. Det var det hela från gårdagens session. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 21, 2016 Dela Inlagd Mars 21, 2016 (ändrad) 5 timmar sedan, skrev lill_kurre: Håller med dig Clion, den svarthåriga har alla fördelar. Och jag skall nästa söndag framföra din hälsning till Tummelisa, kanske lika bra att jag ger henne en kram också. Här och nu, resten av bilderna från igår. Terje med sin hårt åtgångna hals, stackars man säger jag bara. Ling. Nu ett par badbilder. Totalstopp när jag skulle bege mig hemåt. Jag ombads att ta lite flera bilder. Hennes ansikte kommer inte riktigt till hennes fördel, nästa gång skall jag be henne vrida huvudet en aning. Här kommer ansiktet till hennes fördel, en mycket stilig kvinna vill jag påstå. Skål. Gypsy Lou. Spelar med vinglaset i hand. Grym gitarrist. Svarta knappar kan det inte bli för många av. Gib. Kommer också att bli en stilig kvinna. Terje ser ut att trivas med tillvaron. Håkan. John. Håkan tar ett svalkande dopp efter uppträdandet. Två goa gubbar. Det var det hela från gårdagens session. Sitter hemma hos Kuppari och drar några Kungar Kuppari pratade om en dam med stora cilicon pattar nu såg ja damen på phonen Kuppari undrade om det var en kar eller kvinna Ändrades Mars 21, 2016 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 21, 2016 Dela Inlagd Mars 21, 2016 Trevliga bilder kul att titta på. /peolito Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 25, 2016 Dela Inlagd Mars 25, 2016 On 2016-03-15 at 01:35, skrev rolba: Är mest förundrad hur man gömmer pungen i en stringbikini? Inte för att jag tänker testa. Tror jag. Du menar "kardanaxeln" juh? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 28, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28, 2016 On 2016-03-25 at 11:35, skrev tj650: Bokat och klart.Lill Kurre,håll plats åt mej i bordet 3 juli Du är välkommen till Badtunnan och jag skall hålla en eller ett par platser till dig. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 28, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28, 2016 SUPER SUNDAY @ The Blue Lagoon igår söndag. Ett riktigt grymt party. Jag börjar med personalbilderna. Nong blir av någon anledning till sin fördel i "profil". Här två kanske lite udda i Badtunnan. Alla skall vara med i leken. Och jag råkade ju fylla år i går och blev bjuden på tårta. Riktigt gott. Om någon undrar varför den serveras med två plastskedar så kommer svaret snart. Jag är tydligen så stor i käften så det behövs två för att skyffla in. Maten hoppar jag över, för den har ni sett till leda av. Bandet. John, Helmut och Håkan. Riktigt duktiga. Björn och Hövdingen. Terry The DJ. Sydney kom också förbi fast det egentligen var hans lediga dag. För att gratta mig påstod han. Förmodligen O´boy eller Milo i glaset. Och vad har vi här då? Badtunnan var det ingen större trängsel i igårkväll. Stugan välfylld redan vid drygt 19 tiden. Sydney on stage och drog av några verser. Håkan. Bilden nedanför för att det inte skall uppstå något missförstånd. Roar sjöng sin vana trogen också några låtar. Tin Tin till höger i bild. Sista badbilden från tunnan igår. Dia kom efter glassförsäljningen igår. Om någon vill veta var hon säljer glass så vänligen skicka ett PM. Det blev sent igårkväll och det känns idag. I morgon siktar jag på en bech promenad om vädret är gynnsamt. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Mars 28, 2016 Dela Inlagd Mars 28, 2016 Grattis och tack för bilderna . Även om jag tycker att badtunnans dragningskraft sjunkit betänkligt med alla herrar i badet nuförtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu