Herr Chang Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Det är ju treviigt med alla rapporter från badtunnan på Blue Lagoon, men jag ser att jag missat världens största badtunna i Göteborg:http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2991625-har-badar-de-i-varldsrekordstunnanClion har väl också missat den, får se om jag kan kompensera när jag är i Pattaya/Jomtien onsdag och torsdag.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Februari 15, 2016 Dela Inlagd Februari 15, 2016 Blue Lagoon rätta-uppgifter-polisen här:"Miljonären" heter Geir och är lastbilschafför i Stavanger. Han vet hur man roar sej, hehe...Det var han som tog dit damerna också, från TQ ett par stycken. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2016 Blue Lagoon rätta-uppgifter-polisen här:"Miljonären" heter Geir och är lastbilschafför i Stavanger. Han vet hur man roar sej, hehe...Det var han som tog dit damerna också, från TQ ett par stycken.Där ser man, man kunde ju nästan gissa på lastbilschaffis. De kan konsten att roa sig och smörja kråset. Det har vi ju sett i olika trådar sista tiden. Ibland ångrar jag mig att jag inte stannade kvar i branchen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Där ser man, man kunde ju nästan gissa på lastbilschaffis. De kan konsten att roa sig och smörja kråset. Det har vi ju sett i olika trådar sista tiden. Ibland ångrar jag mig att jag inte stannade kvar i branchen. Ja utan dom hade man inga jobb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 16, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2016 Jag matar in resten av bilderna nu från The Blue Lagoon i söndags. Clion har något konstigt i blicken. Här testa Clirre högklackat. Några fler bilder på stångdans. Någon som känner igen denna damen? Eddie tar också han några steg. Presidenten har kostat på riktig ordentliga behag på damen. Bockskägg. Några till på 33an, även om dom publicerats förut. Chang, när endast det bästa är gott nog. Hövdingen och Dia. Dia tog också några varv runt stången. Och Eddie ville också vara med. Sydney och Terje. Det ser nästan ut som att hon flyger. Ling. Och till sist ett par bilder av en servitris. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Det är ju treviigt med alla rapporter från badtunnan på Blue Lagoon, men jag ser att jag missat världens största badtunna i Göteborg:http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2991625-har-badar-de-i-varldsrekordstunnanClion har väl också missat den, får se om jag kan kompensera när jag är i Pattaya/Jomtien onsdag och torsdag.Herr Chang har talat.Blir väll ett besök på tunnan på söndag hoppas jag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Blue Lagoon rätta-uppgifter-polisen här:"Miljonären" heter Geir och är lastbilschafför i Stavanger. Han vet hur man roar sej, hehe...Det var han som tog dit damerna också, från TQ ett par stycken.Ja de var ju inte vackra presis Kurre sa högt och tydligt de var de värsta bad damer han sett får nog håla medNä bäst å låta Forden sköta fixandet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Där ser man, man kunde ju nästan gissa på lastbilschaffis. De kan konsten att roa sig och smörja kråset. Det har vi ju sett i olika trådar sista tiden. Ibland ångrar jag mig att jag inte stannade kvar i branchen. Njae med tanke på vad 33:an påstår sig tjäna per månad så är det nog inget att ångra. Jag gör det då inte “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Jag matar in resten av bilderna nu från The Blue Lagoon i söndags. Clion har något konstigt i blicken. Här testa Clirre högklackat. Några fler bilder på stångdans. Någon som känner igen denna damen? Eddie tar också han några steg. Presidenten har kostat på riktig ordentliga behag på damen. Bockskägg. Några till på 33an, även om dom publicerats förut. Chang, när endast det bästa är gott nog. Hövdingen och Dia. Dia tog också några varv runt stången. Och Eddie ville också vara med. Sydney och Terje. Det ser nästan ut som att hon flyger. Ling. Och till sist ett par bilder av en servitris. Nu får jag ringa Kuppari Hern är nog sjuk inga karma 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Ja utan dom hade man inga jobb! Du menar att de kör som krattor så du får mycket att laga “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 http://www.svd.se/lastbil-har-blivit-hangande-pa-bro/om/sverigeSå här kör dom! Kollega till 33,an? Tur han klara sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Såg ut att vara en link ekipage mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 16, 2016 Dela Inlagd Februari 16, 2016 Såg ut att vara en link ekipage mvhJavisst var det ,borde förbjudas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 17, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2016 På The Blue Lagoon i kväll:https://www.facebook.com/events/563615203788307/ "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 21, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 21, 2016 Ett mycket trevligt event vid Badtunnan i kväll, The Blue Laoon. Det blir bara ett fåtal bilder i kväll på grund av allmäntillståndet och den sena tmmen. Men i morgon kommer det drygt 150 bilder till. Det får helt enkelt räcka för i dag. Jag återkommer i morgon. Jag fick själv den äran att knyta trikåerna. Fråga den som var med. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
shell Inlagd Februari 21, 2016 Dela Inlagd Februari 21, 2016 Ett mycket trevligt event vid Badtunnan i kväll, The Blue Laoon. Det blir bara ett fåtal bilder i kväll på grund av allmäntillståndet och den sena tmmen. Men i morgon kommer det drygt 150 bilder till. Det får helt enkelt räcka för i dag. Jag återkommer i morgon. Jag fick själv den äran att knyta trikåerna. Fråga den som var med. Knyta kan ju vara nog så roligt, men knyta upp det är grejer det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2016 Det får bli ett inlägg till, för jag kommer att ta en tidig lunch idag av någon anledning. Jag siktar på kålpudding en dag som denna. Som vanligt bara tjejbilder i början. Ingen sortering, förutom vissa bilder som jag helt enkelt deletade. Tummelisa tror jag att en MPRare har döpt henne till. Här super de sig fina inför nakenbadet i tunnan som kommer i ett senare inlägg. John Pierce. Håkan Nelson. Trummis. Ganska duktig på hundsim, bilderna kommer lite senare. Gypsy Lou. Och här kvällens band. Nu ser jag minsann att jag får ta en paus. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 Ett mycket trevligt event vid Badtunnan i kväll, The Blue Laoon. Det blir bara ett fåtal bilder i kväll på grund av allmäntillståndet och den sena tmmen. Men i morgon kommer det drygt 150 bilder till. Det får helt enkelt räcka för i dag. Jag återkommer i morgon. Jag fick själv den äran att knyta trikåerna. Fråga den som var med. typiskt när drottningen äntligen badade var jag inte där När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 22, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 22, 2016 En dos till från Badtunnan igår. MPRare. Vodka står det tydligen på buteljen. Hon ser ledsen ut av någon anledning. Här en som inte är ledsen. Gypsy Lou. Håkan Nelsson. John Pierce. En som ger sig ned i Tunnan. Riktigt långhårid. Farangbrud. Dia testar glasögon, jag sade att hon passar bättre utan och det lyssnade hon till. MPRs egen hörna. Lings dotter om jag fattat rätt. Vilka hemska trikåer, det måste nog få bli THE END för detta inlägg. Nu skall det klippas och klistras före nästa inlägg. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 Man njuter!+ 10. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 22, 2016 Dela Inlagd Februari 22, 2016 8 timmar sedan, skrev lill_kurre: Det får bli ett inlägg till, för jag kommer att ta en tidig lunch idag av någon anledning. Jag siktar på kålpudding en dag som denna. Som vanligt bara tjejbilder i början. Ingen sortering, förutom vissa bilder som jag helt enkelt deletade. Tummelisa tror jag att en MPRare har döpt henne till. Här super de sig fina inför nakenbadet i tunnan som kommer i ett senare inlägg. John Pierce. Håkan Nelson. Trummis. Ganska duktig på hundsim, bilderna kommer lite senare. Gypsy Lou. Och här kvällens band. Nu ser jag minsann att jag får ta en paus. En av killarna här bodde på Danica samtidigt som mig i december. Såg hans frukost efter första natten. Han började med en cola och två vodka shots men det tog inte lång tid innan det kom in två vodka till, colan räckte tydligen! Hoppas att han kör lite lugnare nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 23, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 23, 2016 En dos till och eftersom en medlem i Barbröstat tråden uttrycke att : Det såg sunkigt ut, så får det helt enkelt hamna lite barbröstat här i stället. I väntan på att nämnda medlem själv publicerar lite bilder som inte kan anses sunkiga. Kl. 19.50 Och bordsdansen tar vid. Men först lite "Svarta knappar" som tydligen någon hade den goda smaken att bjuda på. Jag tackar. Dia serverade. Glasen blir tydligen större vartefter klockan går. Och här en barbröstad, men jag spar på de smaskigaste tills någon publicerat nya i Barbröstat tråden. Dia ser arg ut. Jag tycker det är något speciellt med Dias ansiktsuttryck på denna bilden, inte konstigt att man blir lite nyfiken. Hövdingen. Nu har hon lugnat ned sig. Bordsdansen var väl inget speciellt denna gången. Hoppsan, nu tar nakensimmningen vid. Om det är någon som inte vill vara med så PMa mig, för nu skall det börja klippas och maskeras. Fortsättning följer när lusten faller på. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 23, 2016 Dela Inlagd Februari 23, 2016 Nice Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Februari 23, 2016 Dela Inlagd Februari 23, 2016 härlliga bilder L-K . Vart hemma nu i 2 dar och vill ner igen till träsket . ha de gott Med vänlig hälsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gusse Inlagd Februari 23, 2016 Dela Inlagd Februari 23, 2016 Man önskar att man var där nu.Vilka härliga brudar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu