thongniam Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Några fler bilder från Badtunnan @ The Blue Lagoon i söndags. 33an hamnade av någon anledning på en mssa bilder, han har ju sk. semester. Snart skall jag också åka på semester och denna gången skall det åkas flygplan. Som jag har längtat. Badflickorna, har tagit klivet ned i tunnan. Mera bilder på MPRare. En av mina favoritservitriser dök plötsligt upp, riktigt trevlig tjej. Då så, nu skall det tydligen simmas. En annan av mina favoriter. Och som vanligt direkt för att närma sig 33an. Ibland undrar jag vad 33an har, tjejerna är som flugor på en sockerbit. Byte. POPSXL dök ju aldrig upp, men som tur var råkade Gypsy Lou och Sydney Moss vara där så de mer eller mindre räddade det musikaliska. Hövdingen. Åter till tunnan. Eddie, Stockholmsraggare. Junfrubröst på kommande snart. Ser svalt ut i tunnan. Ola Norman simmar helt näck nu. Samling kring bordet. Avklädning i bakgrunder inför simmningen, kanske. Här en som direkt går till attack på behagen. Snabba ryck. Ser bra ut säger han säkert, båda händerna har fullt upp. Detta får bli THE END of part two, jag återkommer när jag hunnit smyga undan de värsta bilderna. om värsta ka du PMa . Annars väldigt trevliga bilder Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 2, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2016 De är ju de bilderna vi vill se Nja, efter att fört upp det på tapeten under lunchmötet med 33an så låter jag bli. Han sade klart och tydligt, sansa dig Kurre nån måtta får det väl ändå vara. Han fick se en bild och det räckte. Nu skall jag se om jag får in resten av de 580 bilder som togs i january, Enbart från The Blue Lagoon. Maten hoppar jag över denna gången. Jag tror minsann den nakna badande gubben blev blyg och flydde upp ur tunnan. Här ett grepp som jag inte kommer ihåg namnet på. Så sött, hon skulle utan tvekan passa i Dagens tjej. Eller kanske inte, man vet ju inte hur pass reglerna är och man vill ju ogärna dra på sig någon Varning. En till som tydligen går till attack. Stödvila? Jungfru. Här en dam med lite fylligare former. En riktigt vacker pose. Och vilket vackert hår. Nu jävlar åker shortsen av, här skall det tydligen badas med flickorna. Snart klar för tunnan, där sitter det inte fast. Here we go. Nästa, varsågod nästa. Han ser glad ut, av någon anledning. Visst ser det behagligt ut. Farangdamen till vänster hade med sig en pojkvän (asiat ) så säg inte att det bara är gubbar som åker hit för att xxxxxx. Om man tittar noga så tror jag att pojkvännen sitter i damens knä, kolla skorna längst ned till vänster. Jag minns tyvärr inte vad damen i den sexiga ölringsdressen heter, tror att Ragsson kanske vet. Förresten det har ju ingen betydelse om det nu är Ulla eller något annat. Gypsy Lou drar av några låtar. Färdigsimmat? Jag minns inte, vi får se vad som dyker upp på nästa. Och som vanligt, stugan fylld till sista platsen. Men vad ser jag? Damen med ölringarna tar sikte mot stången. Nej, hon ångrade sig och satte sig med sin pojkvän (asiat han också ) Det var tydligen inte helt klart för en av simmarna, han låter sig väl smaka av det som finns närmast till hands. Riktigt mogna frukter tror jag gott att man kan säga. Nu har hon greppat stången. Där räcker inga Konsum kassar till på långa vägar, möjligen Ikeas. Inne i stugan, fullsmockat med Music Lovers. Sydney Moss tog också till orda. Ragsson blir omkramad av Dr. Inger som i dag var ovanligt sen. Här skäller hon ut den stackars pojkvännen som tycker att det börjar bli lite generand och vill gå hem. Terje samlar in kollekten som går oavkortat till musikerna. Gypsy Lou har gjort sitt för dagen. Ännu ett par bilder av Dr. Inger. Efter moget övervägande så avslutar jag här och nu reportaget från The Blue Lagoon i söndags. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Ja hon verkar ha humör kvinnan med ölringarna. För en stund sen blev det ett jäkla liv på soien där jag bor. Det dök upp en moppetaxi med den kvinnan som passagerare. Tydligen hade chaffisen kört fel för hon viftade med armarna och skrek i högan sky när dom drog förbi. En kort stund senare kom dom tillbaka och samma jäkla liv och viftande med armarna var det, en syn för Gudar. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Ja hon verkar ha humör kvinnan med ölringarna. För en stund sen blev det ett jäkla liv på soien där jag bor. Det dök upp en moppetaxi med den kvinnan som passagerare. Tydligen hade chaffisen kört fel för hon viftade med armarna och skrek i högan sky när dom drog förbi. En kort stund senare kom dom tillbaka och samma jäkla liv och viftande med armarna var det, en syn för Gudar. Fritz.. Lämna inte ut adressen till "darlingarna" i fyllan Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Nja, efter att fört upp det på tapeten under lunchmötet med 33an så låter jag bli. Han sade klart och tydligt, sansa dig Kurre nån måtta får det väl ändå vara. Han fick se en bild och det räckte. Lätt för honom att säga nej som får se dem ändå Tänk på oss som längtar ner just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Ja hon verkar ha humör kvinnan med ölringarna. För en stund sen blev det ett jäkla liv på soien där jag bor. Det dök upp en moppetaxi med den kvinnan som passagerare. Tydligen hade chaffisen kört fel för hon viftade med armarna och skrek i högan sky när dom drog förbi. En kort stund senare kom dom tillbaka och samma jäkla liv och viftande med armarna var det, en syn för Gudar. Fritz.. Du får nog inhandla en kamera Fritz När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Ole norrman måste va ubåts kapten för periskopet var ju uppe! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2016 (ändrad) På grund av tekniska problem och okänligt väder kommer uppdateringen från dagens Badtunne Party tidigast i morgon på förmiddagen.Jag hoppas att de få tittare som följer detta har överseende. Och Kuppari, du kan lugnt somna om ett par timmar. Ändrades Februari 8, 2016 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2016 (ändrad) Nu har det tekniska problemen löst sig men kylan håller fortfarande i sig. I dag blir det att hålla sig inne i stugvärmen. Många bilder på tjejer i inledningen, men försök att stå ut det kommer bilder på mat också. Nästan uteslutande servitriser i dag. Bandet, Nail and The Bar Kings, vilka jävla namn det hittas på. Ling är tillbaka bakom disken, Ling är damen till vänster. Här en dam som satt vid grannbordet och bad om att bli fotad hon också. Och nu lite vackra ögon som ju tidigare livligt disskuterades i en annan tråd. Jag och kanske många med mig tycker väl att det inte kan bli för mycket av vackra ögon, fast man vet ju aldrig. Här en trio. Nail, jag börjar undra om inte Terje skrivit fel i annonsen? Förmodligen skall det vara Niel. Håkan på slagverk i går. John Pierce, kanske även det felstavat. Thomas, Solnakille. Eddie The Raggare. Och så maten, själv var jag redan mätt efter en sittning tidigare på dagen, men det ser ju onekligen fantastiskt gott ut. Nu jävlar knackar det på dörren även om jag har ett anslag att The Office is Closed on Mondays. Förmodligen någon icke läskunnig eller enspråkig. Jag återkommer snart. Ändrades Februari 8, 2016 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2016 Jag återvänder till gårdagens event @ The Blue Lagoon. Ganska många som trots kylan var närvarande- Spiken och Bar Kungarna. Nu kommer ett antal bilder på Dagens Par. Undrar vad han har i vänsterhanden? Jag undrar om jag kanske borde publicera ett par bilder i 33ans "Resebilder" tråden också, så de ännu inte grupperade får en liten glimt av vad som är på gång. Terry The DJ. Hövdingen. Här fick jag med bra reklam för maten. Så lite vimmel bilder eller vad det nu kan heta. Terry ser helt slutkörd ut. Hövdingens varumärke lite på sniskan. Busar och vilda djur som någon uttryckte sig. Tillbaka till MPRs ständiga bord. Två av Fritz vänner tillresta från Bastuträsk där nu Badtunneparty disskuteras livligt bland byns ca. 300 innevånare. Förstagångsresenärerna är i goda händer hos Fritz som dessutom tog med dem till tunnan under deras första kväll i Feskebyn. Här tror jag minsann att Pastorn använder sig av handpåläggning och välsignar dem för säkerhets skull före de beger sig ut i natten i Party Metropolen. Den ena ser i alla fall att ta till sig av Pastorns råd. Dr. Inger alltid på plats. Fan att inte personalen ser till att tömma askopparna. Dr. Inger blir uppvaktad. Någon kanske undrar vart jungfrubröst och rumpor tog vägen, men jag lovar att det var inte många som simmade igår. Någon enstaka Viking var visst i en stund men det vill jag inte publicera bilder på. Vakten vid hemkomsten såg också han ut att frysa. Jag hoppas verkligen på bättre väder till nästa helg. Och nu får denna bild symbolisera THE END. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 På grund av tekniska problem och okänligt väder kommer uppdateringen från dagens Badtunne Party tidigast i morgon på förmiddagen. Jag hoppas att de få tittare som följer detta har överseende. Och Kuppari, du kan lugnt somna om ett par timmar. Men han fick huvudvärk och drömmar Så det blev till å rulla sig i täcket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Fina bilder som vanligt jag blev berusad igår därav ja missa partyt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 8, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2016 Men han fick huvudvärk och drömmar Så det blev till å rulla sig i täcket Det förstår jag Clirre, säg till Kuppari att han inte behöver ställa klockan så tidigt nästa gång. Fina bilder som vanligt jag blev berusad igår därav ja missa partyt Nästa söndag får du absolut inte missa. Ett band ända från England skall visst göra endast 4 uppträdanden i Thailand, varav ett vid Badtunnan. Var annars. Håll dig nykter nästa helg så du inte missar ovanstående event. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Sam Sip Sam har ju nästan blivit snygg på semestern. Skinande kinder och vackert leende.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Sam Sip Sam har ju nästan blivit snygg på semestern. Skinande kinder och vackert leende. Skickat från min iPhone med TapatalkHar träffat honom ett antal gånger på senare tid och kan förtälja att han utstrålar en påtaglig harmoni med livet och är i full balans med sej själv och det mesta. Sånt sätter sina spår utseendemässigt. Flera gånger har jag hört honom säga - "fan va bra jag har det". Han är beviset på att har man bara hittat en livsstil som passar en, så behöver man inte pengar i överflöd. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Har träffat honom ett antal gånger på senare tid och kan förtälja att han utstrålar en påtaglig harmoni med livet och är i full balans med sej själv och det mesta. Sånt sätter sina spår utseendemässigt. Flera gånger har jag hört honom säga - "fan va bra jag har det". Han är beviset på att har man bara hittat en livsstil som passar en, så behöver man inte pengar i överflöd.Låter bra det [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Låter bra det Skickat från min iPhone med Tapatalk Så är det nog,när liemannen eller liekvinnan kommer, då spelar inga som helst miljarder någon roll! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Så är det nog,när liemannen eller liekvinnan kommer, då spelar inga som helst miljarder någon roll! Exakt. Man kan inte ta med sig något när man dör. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Exakt. Man kan inte ta med sig något när man dör. Skickat från min iPhone med Tapatalk He he, men nu vill vi ser mer badbilder medans vi lever! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 He he, men nu vill vi ser mer badbilder medans vi lever! Vi väntar alla på badväder här nere. Det är ylletröja och långkalsonger som gäller här nu. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 8, 2016 Dela Inlagd Februari 8, 2016 Å kurre har väll dratt på sig en förkylning igen i morgon kylanInga bilder på hela dagen Kuppari sliter sitt gråa hår i förtvivlan 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Himberg Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 https://www.facebook.com/events/961239837294257/Passa på se. Detta är ett stadion band som nu lirar exklusivt på Blue LagoonFrån England, Utan revkan södra Asiens mest populära Live Rock Band Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 (ändrad) https://www.facebook.com/events/961239837294257/ Passa på se. Detta är ett stadion band som nu lirar exklusivt på Blue Lagoon Från England, Utan revkan södra Asiens mest populära Live Rock Band Bör väl vara dom här då. //Broskan Ändrades Februari 13, 2016 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Bör väl vara dom här då. //Broskan Stämmer så blir fullt hus i stugan på söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2016 Stämmer så blir fullt hus i stugan på söndagStugan kommer att vara fylld redan långt före kl. 18.00 och jag har sagt till alla att försöka vara på plats redan vid kl. 16.30Simmerskorna dyker ju upp ca. kl. 17.00 och det vill ju ingen missa.Jag har reserverat tre bord ( ca, 15 pers. ) i MPR hörnan. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu