audirs2 Inlagd Mars 2, 2016 Dela Inlagd Mars 2, 2016 On 2016-02-24 at 14:46, skrev Sam sip sam: Tiraken Sötnos! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 6, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 6, 2016 Timmen är sen och trots hettan i tråden Badtunneparty så skall jag mata in lite blider från kvällens event @ The Blue Lagoon. Mycket tjejbilder av någon anledning, men först en MPRare som jag publicerade i Dagens Par. Och nu lite tjejer, Gib först ut. Pia. Ling. Tanya, eller Gulligullan som jag valt att kalla henne. Tummelisa tror jag Clirre döpte tjejen nedan till. En av favoritservitriserna som jag aldrig minns namnet på, man kan inte minnas dem alla. Och här MPRare i farten, minns inte heller hans namn. Det var ju som vanligt många MPRare på plats, även om eventet anses som det sunkigaste som publicerats på MPR av vissa medlemmar i alla fall. En nykomling bakom disken. Och här min absoluta favorit ibland, det får bli många bilder på henne. Jag tycker inte riktigt hon passar i glasögon. Hon är ju så fin så jag tog bilder runt om hela så att säga. Gib har gjort entre´i Badtunnan. Kommer att bli en riktigt fining bara hon blir stor. Och nu MPRaren som jag glömt namnet på. Han har tidigare vägrat komma till Badtunnan efter att han läste att jag hade övergått till de som gillar grupper, men nu kunde han inte hålla sig längre. Och vad vore väl ett badtunneparty utan Dia på plats. Hövdingen med John Pierce, basist i dagens band. Sydney Moss. Terje The DJ. Håkan, trummis. Ling. Bandet on stage, minns inte heller namnet på dem. Kl. 18.00 och stugan börjar fyllas. Gib och Dia. Då har jag väl presenterat de flesta av personalen. Och maten var väl bra förutom Janssons Fretelse som ju var en katastrof. Bättre lycka eller kunskap kanske man skall önska nästa gång. MPRaren i farten igen, det uppstod tsunamis ett antal gånger. Kl. 18.30 och det finns inte många sittplatser kvar. Jag återkommer i morgon med mera från dagens session, och då lite annat än personalbilder. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2016 Dela Inlagd Mars 6, 2016 Gotländaren har fått konkurrens! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 6, 2016 Dela Inlagd Mars 6, 2016 Jag måste ha ett sunkigt liv för jag älskar dina bilder från badtunnan och ser fram mot att göra dig sällskap där igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 6, 2016 Dela Inlagd Mars 6, 2016 2 minuter sedan, skrev Fredman: Jag måste ha ett sunkigt liv för jag älskar dina bilder från badtunnan och ser fram mot att göra dig sällskap där igen! Ja tänk på stackars mig vad sunkig jag måste vara nu efter alla badtunnebesök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Gillar också bilderna från badtunnan skarpt. Måste också vara en förtappad sunkig filur. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Jag e väl sunkig också då..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Jag har inte varit sunkig på länge så nu längtar jag tillbaka till tunnan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2016 Kanske dags för en dos till från gyttjebadet som någon tog sig friheten att kalla badtunnan. Vattnet är ju hur rent som helst i tunnan. Jag får nästan för mig att gruppmotståndarna trots allt är lite avundsjuka. 555555 MPRare vart än man vänder blicken. Några bilder från tunnan, här också en MPRare. Lite osäker om detta är en MPRare, han pratade svenska i alla fall och en har riktigt snygg fru/flickvän som kommer efter denna bild. En till i sällskapet som presenterats ovan. Helmut, en riktigt grym artist. Roar drar upp riktlinjerna på scen och som vanligt sjöng han också några låtar. Varumärket i handen. Visst är tjejen till höger fin, gruppmotståndare och badtunnemotståndare vet inte vad de missar. Några till av damen ovan, och riktigt fin utan att ha låtit göra någon noskorrigering. Hövdingen serverar lite svarta knappar, jag tackar för den goda smaken han ibland har. Skål. Det får helt enkelt bli ytterligare ett inlägg från gårdagens session i Badtunnan. Jag återkommer efter rökpausen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Damen som har ett krucifix i en kedja runt halsen verkar inte vilja att detta skall synas på bild. Undrar varför. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2016 (ändrad) Då så, nu borde jag få med resten av bilderna. Skål. Helmut fick också frottera sig med snyggingen. Bandet. Ragsson trivs onekligen i Badtunnan. Och naturligtvis Dia. Ser behagligt ut. Alla skall bada. Bilden nedan glömde jag beskära i högerkant, hoppas det inte stör allt för mycket. Edit: Vänsterkant skall det ju vara. Visst ser sällskapet ut att njuta. Lite Table Dance av Dia. Pole dance. Och till sist, servitrisen som jag inte kommer ihåg namnet på. Det var det hela. Ändrades Mars 7, 2016 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 7, 2016 6 minuter sedan, skrev Jive: Damen som har ett krucifix i en kedja runt halsen verkar inte vilja att detta skall synas på bild. Undrar varför. Där ser man, en som har ögonen med sig. Jag har ingen aning om varför hon ev. försöker dölja det. Här nedan en bild där det inte döljs så väl. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Jag som trodde diabilder var helt ute i den digitala världen men här funkar de hur bra som helst Finner också en stort nöje att följa med i dessa gyttjebad bilder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Klart folk är avundsjuka som inte kan va med! Poolen renas 3 ggr i veckan. Inga problem. Efter mitt 50års party, DÅ var det grumligt i poolen! ? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Mars 7, 2016 Dela Inlagd Mars 7, 2016 Härligt lill kurre , snart pp hehe 21dar kvar Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 On 7.3.2016 at 10:47, skrev ragson: Klart folk är avundsjuka som inte kan va med! Poolen renas 3 ggr i veckan. Inga problem. Efter mitt 50års party, DÅ var det grumligt i poolen! ? Sent from my SM-N910C using Tapatalk ser jag rädd ut...angående renlighet P.S poolen är renare ån jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev tj650: fan kurre du har rätt krog ragge blev så där... men finnair fick businessses ses i Juli Mera bilder kurre tony Efter att ha sett översta bilden så kan man ju undra vad det är för fel i huvudet på folk. Ändrades Mars 13, 2016 av lill_kurre Osmaklig citering. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 kan bara säga att allt va med glimten i ögat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 14 minuter sedan, skrev stefan5300: Efter att ha sett översta bilden så kan man ju undra vad det är för fel i huvudet på folk. huvudet går bra,själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 16 minuter sedan, skrev tj650: kan bara säga att allt va med glimten i ögat Tycker väl inte att hon med bollen i käften har glimten i ögonen precis. Varför inte visa upp din nuna med en dildo intryckt där bak med glimten i ögat. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 8 minuter sedan, skrev tj650: huvudet går bra,själv? Jo då här är huvudet mycket bra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev tj650: kan bara säga att allt va med glimten i ögat Jag tror att detta ställe passar dig betydligt bättre än Blue Lagoon, men jag tror inte du blir populär om du tar fram kameran och ska börja fota under akten. Det ligger väldigt nära korsningen man svänger ner till badtunnan. http://www.the-castle-Pattaya.com/mistress-in-Pattaya.html Fritz.. Ändrades Mars 13, 2016 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Tycker väl inte att hon med bollen i käften har glimten i ögonen precis. Varför inte visa upp din nuna med en dildo intryckt där bak med glimten i ögat. sluta nu,kan gärna ta en dildo upp där om du känner för att trycka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tj650 Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 2 timmar sedan, skrev Fritz: Jag tror att detta ställe passar dig betydligt bättre än Blue Lagoon, men jag tror inte du blir populär om du tar fram kameran och ska börja fota under akten. Det ligger väldigt nära korsningen man svänger ner till badtunnan. http://www.the-castle-Pattaya.com/mistress-in-Pattaya.html Fritz.. förstår,men jag är inte lagd åt det hållet,bara en bild...enligt min åsikt en söt flicka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 14, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2016 (ändrad) Dags för en dos av gårdagens Badtunneparty. Nästan så att man blev mörkrädd. Det hela var ju ett stort spex från Hövdingen, han lovade i förväg lite överraskningar och nog lyckades han. Norrmän har ju lite konstig humor. Selfies tas det hela tiden. Nong heter hon till vänster och Gulligullan till höger i bild. Ling i mitten. Terje får ett tjuvnyp av Roar. John kommer och lugnar ned det hela. Laguppställningen för dagens batalj i Badtunnan. Redan där blev man lite skrämd. Den äldsta och förmodligen teamets ledare. Här försöker de supa sig vackra. Förbättring av make up. Här snackar vi om hårt åtgångna knän och stora fötter. Denna hade riktigt grov röst. Och hade genomgått en noskorrigering som troligen någon slaktare utfört. Temat för kvällen var tydligen att få dit så storväxta som möjligt, här en som nästan når upp till innertaket. On stage från vänster, John, Håkan och Helmut. Jag får bryta där, för uppladdningen av bilder går trögt idag. Ändrades Mars 14, 2016 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu