Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Fd sjöfolk vet, men övriga. SC kan säkert utveckla det hela. För mig e de han som inte pissat i de sju haven. Har jag fel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Blev tvungen att kolla upp De Sju Haven: I ett grekiskt eller romerskt sammanhang avsågs dock sju av följande nio hav: Adriatiska havet Arabiska havet Egeiska havet Indiska oceanen Kaspiska havet Medelhavet Röda havet Persiska viken Svarta havet Om man istället utgår från de tre världshaven finner man naturliga gränszoner för att dela upp dessa i totalt sju hav: Norra Stilla havet Södra Stilla havet Norra Atlanten Södra Atlanten Norra ishavet Södra ishavet Indiska oceanen Avser det urinering i dessa är jag helt klart en landkrabba. Vad är motsatsen? Sjöbuse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Världens största. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Vet ej men jag har lättat på trycket där. Men med tanke på SC erfarenhet skulle de vara intressant på hans svar. Men har kanske inte pissat där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Kul ni är vi på g Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Varför startade jag. Denna tråden. Har en kompis här. Kallade han för landkrabba. Fd Ahlmarkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Blev tvungen att kolla upp De Sju Haven: I ett grekiskt eller romerskt sammanhang avsågs dock sju av följande nio hav: Adriatiska havet Arabiska havet Egeiska havet Indiska oceanen Kaspiska havet Medelhavet Röda havet Persiska viken Svarta havet Om man istället utgår från de tre världshaven finner man naturliga gränszoner för att dela upp dessa i totalt sju hav: Norra Stilla havet Södra Stilla havet Norra Atlanten Södra Atlanten Norra ishavet Södra ishavet Indiska oceanen Avser det urinering i dessa är jag helt klart en landkrabba. Vad är motsatsen? Sjöbuse? På första listan är det inlandshaven som saknas och på den andrs Södra Ishavet. Om pinkat ska vara gjort från båt så skiter det sig också med Norra Ishavet. Kokosnötskrabbor har jag sett på Rarotonga. Oscar, som har en del opinkat här i världen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Vet ej men jag har lättat på trycket där. Men med tanke på SC erfarenhet skulle de vara intressant på hans svar. Men har kanske inte pissat där. Jag har pissat i vartenda hav till och med grodhavet Vänern, varför vill du veta det, du kan ju köpa en bok jag skrivit så får du svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Varför startade jag. Denna tråden. Har en kompis här. Kallade han för landkrabba. Fd Ahlmarkare Ja har han bara seglat i Ahlmark så har han inte ens pissat i salt vatten, Karlstad - England fram och tillbaka?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Jag betvivlar inte vad säg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Jag betvivlar inte vad säg Vad är det du svammlar om egentligen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Jag betvivlar inte vad säger. Ville ha dig igång. Tror att du varit utanför grodhavet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Jag svamlar inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Bo Inlagd Juni 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2015 Nu skall jag ut och fylla magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Nu skall jag ut och fylla magen Smaklig måltid och ett stort tack för att du startade en sådan här underbart läsvärd tråd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Smaklig måltid och ett stort tack för att du startade en sådan här underbart läsvärd tråd... Pulitzerpriset eller nobelpriset i litteratur, jag vet inte vilket - kanske båda är denna värd. Hade det varit fredag så kanske jag hade förstått... men näh... Ändrades Juni 30, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Pulitzerpriset eller nobelpriset i litteratur, jag vet inte vilket - kanske båda är denna värd. Hade det varit fredag så kanske jag hade förstått... men näh... .. eller Nobelpriset i kemi kanske? Ändrades Juni 30, 2015 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 .. eller Nobelpriset i kemi kanske? Tja, inte omöjligt, kanske troligt tillochmed. Sen ser jag att jag stavade fel på värld åxå. Attans, i ett så genomtänkt inlägg, funderade mer på hur fasiken man stavar pulizerpriset. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Sen ser jag att jag stavade fel på värld Uppfattade att det verkligen skulle vara "värd". Inlägget är ju värt varje pris man kan finna i denna värld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Uppfattade att det verkligen skulle vara "värd". Inlägget är ju värt varje pris man kan finna i denna värld Kanske en freudiansk felskrivning, vetefasiken vad som händer då skallen är kopplad till fingrarna utan att det passerar nån del av hjärnan som hanterar det mer logiska tänkandet. Jag skriver fortare än jag tänker ibland. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Kanske en freudiansk felskrivning, vetefasiken vad som händer då skallen är kopplad till fingrarna utan att det passerar nån del av hjärnan som hanterar det mer logiska tänkandet. Jag skriver fortare än jag tänker ibland. Och oftare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Att tänka innan man skriver är som att torka sig i arslet innan man skiter. Gammalt MPR-ordspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Och oftare Tja det är åxå en nackdel. Men det får ni väl stå ut med, tänk på dom stackarna som fått träffa mig IRL. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Tja det är åxå en nackdel. Men det får ni väl stå ut med, tänk på dom stackarna som fått träffa mig IRL. Hade väl inga större bekymmer med det If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 (ändrad) Hade väl inga större bekymmer med det Du var lite bedövad (av öl) vad jag kommer ihåg... Då är anslaget lite lindrigare. Trevligt att träffa dig åxå. Ändrades Juni 30, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu