stefan5300 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Hur förminskar jag ner en film som jag filmat med min kamera så att jag kan lägga in den på Mpr eller Facebook? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Lättast är att ladda upp den till Youtube. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 Lättast är att ladda upp den till Youtube. Och hur gor jag då? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Och hur gor jag då? Logga in eller registrera dig på Youtube. Klicka på ladda upp. Välj filmen du vill använda. Vänta... Vänta... Vänta... Klart att delas på Facebook och MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Logga in eller registrera dig på Youtube. Klicka på ladda upp. Välj filmen du vill använda. Vänta... Vänta... Vänta... Klart att delas på Facebook och MPR. Tackar, dessa 9 sekunder tog nog 10-15 minuter, minst. Ändrades Juni 18, 2015 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Tackar, dessa 9 sekunder tog nog 10-15 minuter, minst. Ja... Jag skulle haft flera "Vänta..." men orkade bara skriva tre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 Ja... Jag skulle haft flera "Vänta..." men orkade bara skriva tre. Kanske går snabbare om sonen stänger av sin dator och jag inte laddar ner film från Pirate bay samtidigt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Sonen 5.5.5.5.5 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Hos oss är det samma. Jag laddar ner och sonen gnäller om att det inte går att spela online. Hahaa... Ändrades Juni 18, 2015 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 Sonen 5.5.5.5.5 Frugans son då da men det trodde jag de flesta visste om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Frugans son då da men det trodde jag de flesta visste om.Nä, det var inte så jag menade. Tänkte mest du skyllde på grabben, då jag anar att du laddar själv mest hela tiden. Såg just din väns kasse full med diskar som härstammar från dig. Ingen annan tanke mer än så. "Skyll på sonen du" borde jag skrivet. Ändrades Juni 18, 2015 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Tackar, dessa 9 sekunder tog nog 10-15 minuter, minst. Jag är ingen filmrecensent, men........... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 Jag är ingen filmrecensent, men..... Lite seg i mitten men annars en höjdare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 Nä, det var inte så jag menade. Tänkte mest du skyllde på grabben, då jag anar att du laddar själv mest hela tiden. Såg just din väns kasse full med diskar som härstammar från dig. Ingen annan tanke mer än så. "Skyll på sonen du" borde jag skrivet. Jo men jag skrev ju att jag laddar ner film, sonen tittar ju mest på youtube. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2015 Jag är ingen filmrecensent, men..... Är ju ovan regissör så jag borjade med en kortfilm. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 (ändrad) Är ju ovan regissör så jag borjade med en kortfilm. Om man kallar det novellfilm låter det lite proffsigare har jag fått lära mig. Ändrades Juni 18, 2015 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 18, 2015 Dela Inlagd Juni 18, 2015 jag inte laddar ner film från Pirate bay samtidigt. Har du mycket film sparat ´? Jag kommer att ha med mej 5-600 ner i februari som du kan kopiera, självklart är alla skatter o avgifter betalda, annat vore ju stöld Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 19, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2015 Har du mycket film sparat ´? Jag kommer att ha med mej 5-600 ner i februari som du kan kopiera, självklart är alla skatter o avgifter betalda, annat vore ju stöld Tackar for din omtanke men jag klarar mig nog ett tag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 19, 2015 Dela Inlagd Juni 19, 2015 Tackar for din omtanke men jag klarar mig nog ett tag. 002.JPG Filezilla Jr Jag var så nöjd med mina båda låddor, men nu känner jag mig lite omkörd. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 21, 2015 Dela Inlagd Juni 21, 2015 (ändrad) Jag har en tre terrabites hårddisk full med filmer men har inte besvärat mig och titta på en enda. Kanske tar med den till Thailand. Tittar man på film så är det ju enkelt och streama. Swedfilm eller dreamfilm har jag som genvägar på datorn. Finns säkert många många fler men är ingen datorexpert direkt. Sedan har jag alla moorekanaler som skall gå och köra från internet. Måste prova någon gång. Ändrades Juni 21, 2015 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu