Jump to content
IGNORERAD

Hooters öppnar i Pattaya


Guest Loikkari

Recommended Posts

Snarare 10,75 kvadratfot om 1023kvm motsvarar 11000kvf

 

Fullt återställd redan igår imorse märkligt nog

Hmm, jag verkar dock inte återställd... Svårt för att räkna verka det som. :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    23

  • rolba

    10

  • Benjamas

    10

  • Nisse i Bangkok

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fot hit och fot dit, det är väl tuttar som räknas här...

 

Annars så hade stället nog hetat Footers.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Fot hit och fot dit, det är väl tuttar som räknas här...

Som de vise brukar säga.. En k*k kan inte bli längre än 11 tum, för sen blir det en fot..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju det jag säger. Hooters är en restaurang. Vem vill gå dit för att kolla brudar?  :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Neh, kolla på brudar kan jag göra med datorn+internet. 

Är nog nåt annat som drar, måste vara maten på hooters. Så Khonis är nog inne på rätt spår. :wink:

 

Fast dom lägger sig mellan KFCn på soi 9 och den på 14 (i Royal garden plaza) så... det kan bli tufft.

Frågade ju exet vad/var hon ville käka på hennes födelesedag, tänkte det blir nåt dyrt som sirocco eller nåt - nähä, kyckling på KFC :huh:

 

Ska dom ha lite fler ryssar+asiater och lite mindre konkurrens så skulle jag nog rekommenderat Jomtien faktiskt. Runt soi 12, dom från pattis som vill dit kan ta sig dit ganska enkelt åxå. Fan, menyerna även på smårestaurnagerna var på Thai och Ryska därikring. Serverades te osv. Trodde jag hade åkt fel...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fan, då ryker väl en av byns bättre massageplace.;-)

/ hakancnx

Blir väl pizza hut och Hopf Brew house som försvinner f8cf18163c6a90b7717d9c1d3094a9a2.jpg Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir väl pizza hut och Hopf Brew house som försvinner f8cf18163c6a90b7717d9c1d3094a9a2.jpg

Vet inte så noga vilken av soierna "Yamato" och "Post Office" som hade en dylik inrättning nära Beach road. Men det råder ju ingen direkt brist på massageinrättningar i den byn....

/ hakancnx

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hooters Bangkok to open this month

Hooters-Phuket-2

Hooters Bangkok opens its doors this week on Sukhumvit Soi 15, kickstarting a THB100 million (US$2.8 million) marketing campaign to raise brand awareness in the country.

The Hooters Thailand franchise was secured by Destination Resorts, the company behind DoubleTree Resort by Hilton Phuket at Surin Beach, DusitD2 Phuket Resort, Sri Racha International Golf at Sri Racha Hills, Hard Rock Café Phuket at Patong Beach, Novotel Phuket Karon Beach Resort & Spa, Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa and the Swissotel Resort Phuket.

It also operates the Four Points by Sheraton hotel on Bangkok’s Sukhumvit 15, where Hooters Bangkok is located, a 253 sqm, two storey bar to be officially opened on September 18.

Since securing the franchise, Destination Resorts has opened its first restaurant in the holiday resort of Phuket and has a third under construction on Pattaya’s Beach Rd, a massive 810 sqm complex with 50 high definition televisions screening sport, two bars and two outdoor areas.

Destination Resorts will open 30 Hooters restaurants across Southeast Asia in partnership with the American brand owner over five years. A fourth is planned for Samui next year.

http://www.retailnews.asia/hooters-Bangkok-to-open-this-month/

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Några bilder från i morse.

DSCN1668.thumb.JPG.bf9c4a8a93baf1b618bce

Arbetet ser ut att ha påbörjats.

DSCN1669.thumb.JPG.69fc58611ecda6376cb98

Det blir inga chicken wings före i december, det får bli KFC till dess.

DSCN1671.thumb.JPG.5683edeac1d116ff3641c

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Samma vid dagens inspektion, december som gäller. Jag vet faktiskt inte om grushögen har förändrats sedan 19e sptember när jag sist passerade.

DSCN2227.thumb.JPG.1b2284276e5055329db1e

DSCN2230.thumb.JPG.5588fbe620774c670f369

DSCN2229.thumb.JPG.75d6fae74594dc33f19e2

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men det står inte vilket år dom öppnar.

 

Jodå. Opening soon 2015.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå. Opening soon 2015.

Kolla andra bilden ovan.

"OPENING DECEMBER"

Dom har klistrat en lapp över det ursprungliga,

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ett besök vid Hooters i dag på min förmiddagspromenad.  Det såg ju stängt ut men jag lyckades på något vis ta mig in ändå, och fick dessutom lov att ta lite bilder.

Här en bild av exteriören, bilder från interiören kommer som vanligt i en Grupp nära dig.

DSCN2664.thumb.JPG.94ac8e0d304e07d526e54

En som tydligen är ute i tid för att försäkra sig om ett jobb på Hooters.  (lånad bild)

CSJ3807VEAAQTZQ.thumb.jpg.e1f551d175f5f4

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

I går eftermiddag åkte jag förbi Hooters och bygget har framskridit bra.  Om inte vädrets makter ställer hinder i vägen för mig så planerar jag att göra en stombesiktning i morgon förmiddag.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Inget.

 

Har aldrig varit och kommer aldrig att bli

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

I går eftermiddag åkte jag förbi Hooters och bygget har framskridit bra.  Om inte vädrets makter ställer hinder i vägen för mig så planerar jag att göra en stombesiktning i morgon förmiddag.

Stombesiktningen avklarad.  Det finns ganska mycket att orda om denna besiktning, för att inte tala om tidsplan och planering.

DSCN3059.thumb.JPG.188abdb86ee6509e26200

Därför ber jag att få återkomma efter förmiddagsvilan som tar plats här och nu.  Naturligtvis i "Tunga Gruppen".

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tuttar?

Trodde det framgick av namnet.

Man får ju aldrig se några tuttar på det där skitstället. Dubbla sport BH o linnen går de runt i... Som sagt en vanlig trist sportbar.... Al Bundy måste menat nåt helt annat när han pratade varmt om the hooters bar!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Man får ju aldrig se några tuttar på det där skitstället. Dubbla sport BH o linnen går de runt i... Som sagt en vanlig trist sportbar.... Al Bundy måste menat nåt helt annat när han pratade varm om the hooters var!

Al Bundy...det var för 25 år sen, det var en annan värld då.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...