Jump to content
IGNORERAD

Hooters öppnar i Pattaya


Guest Loikkari

Recommended Posts

Tror jag inte för Jessica är inte från Thailand [emoji7] [emoji6]

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Hon är tjej... och snygg..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    23

  • rolba

    10

  • Benjamas

    10

  • Nisse i Bangkok

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Så typiskt mpr, 2 nötter som spammar sönder en annars ok tråd.

Nja, de håller sig ju till ämnet i alla fall när de hootar varandra.  :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftermiddagsdrinken intogs idag på Hooters. Kostade en slant, men det brukar ju vara så på krogar där utsikten är bra :-)

20160103_173459.thumb.jpg.7742b7e6be1249

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En t-shirt på brudarna som slutar 3 cm nedanför bröstvårtan och ingen bh - då skulle jag kunna tänka mej att betala lite extra för en drink.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är tjej... och snygg..

Aha, så då får man passa sig för snygga tjejer för med en sån så går det åt h-vete [emoji2]

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

16ac4d817ea1618b5d3fae975371f003.jpg

Hon till höger med lite socker på:sweat:

ser ut som han håller på att skita på sig av rädsla 

Från snygga brudar. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

En t-shirt på brudarna som slutar 3 cm nedanför bröstvårtan och ingen bh - då skulle jag kunna tänka mej att betala lite extra för en drink.

Tänk dig Clirre då, i den höjden. :-)

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16ac4d817ea1618b5d3fae975371f003.jpg

 

Skickat från min N5206 via Tapatalk

 

 

BMS blundar som vanligt, nu drömmer han även om Hootersbrudar också.:wow:

Link to comment
Dela på andra sajter

Var där igår. Tyvärr katastrofal personal. Notor försvann, drinkbeställningar, matbeställningar och samtidigt sprang tjejerna runt som yra höns. Får ge dem lite tid helt enkelt och hoppas på att de börjar lira ihop snart. 

image.thumb.jpeg.d333ec1aba16588a46a717c

Ändrades av Khonis
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

tack för infon kunde nästan förstå det 

Vet du varifrån hon härstammar 

har precis skickat en inbjudan till Jessica om en tillställning i jomtien den 14 så nu väntar man på ett litet svar från henne :haha::haha:Med vänlig hälsning 5 kvar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tänk dig Clirre då, i den höjden. :-)

 

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

 

 

ja då fick man väl kammremmsbrot  på tungan :y7:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

vart likadant när jag va där .Di inflygna damerna verkar inte SK?!ta sitt jobb och lära ut sake själv fickjag vänta 40 minuter på växeln tillbaks .Blev ingen  Driks den dan.       

r där igår. Tyvärr katastrofal personal. Notor försvann, drinkbeställningar, matbeställningar och samtidigt sprang tjejerna runt som yra höns. Får ge dem lite tid helt enkelt och hoppas på att de börjar lira ihop snart. 

image.thumb.jpeg.d333ec1aba16588a46a717c

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

De fick en till chans igår kväll och de levererade. Mycket bättre nu. Allt flöt på helt ok. Ett coverband spelade och de är nog det bästa coverband jag hört i Pattaya. Finns som bekant otroligt mycket skräp på den fronten. 

image.thumb.jpeg.8146b6c61934350105afc27image.thumb.jpeg.b705ea50a4a12280849ab5b

Ändrades av Khonis
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller absolut med, kan bli tjötigt med klängandet ibland och jag kan nog tänka mig att mysa på hooters nån gång men man lär ju grunda bra innan och sippa länge på den där ölen och ha en liten samsong i fickan. Tror hooters koncept funkar bra men bara i högsäsong.

Snygga brudar finns det överallt men inte så många på samma ställe.

Fan, brukar inte du utmåla dig som fullsketen med fin villa o dyra bilar...

Kan tro att du precis har fyllt 17, grunda rejäl innan o sangsom i fickan, så man slipper lägga 40kr på en extra bira.

 Vilken jävla loser,proppa fickorna fulla med somtam innan med så du slipper äta:big_smile:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, brukar inte du utmåla dig som fullsketen med fin villa o dyra bilar...

Kan tro att du precis har fyllt 17, grunda rejäl innan o samsong i fickan, så man slipper lägga 40kr på en extra bira.

 Vilken jävla loser,proppa fickorna fulla med somtam innan med så du slipper äta:big_smile:

Slut på tystnaden och rehabiliteringen, kul att herrn är tillbaka

Link to comment
Dela på andra sajter

Och i Bath betalar de med Pund ;)

Ja det är ju lite märkligt att folk som bor i ett land och inte vet vilken valuta dom har utan förväxlar den med en stad i england eller ett bad ha ha 

Fjant, en felstavning och du hugger direkt, antar att du är MPR största fjant. Har inget att göra mer än att anmärka på felstavningar, antar du en gammal o fet gubbe som ingen vill ha, har du varit i Thailand någon gång eller sitter du bara och klagar på folk som är här och avendsjuk på alla dessa som åker hit. Ha Ha, FJANT

Håller på att spara till min första resa 2023 så hoppas jag får många baht då 

En gång drömde jag att jag var på väg sedan vakna jag

IMGP5476.JPG

thai 11 feb 2013 020.JPG

Ser att du ska då åka premium eller första klass, hoppas att jag stavat allt rätt så jag slipper kommentarer :-) Ha en trevlig resa

Du Nisse i Bangkok.......stäng för f-n igen brödintaget..............snacka om fjant....

Du thai412 är nog en av dom drygaste här, tror inte många gillar dig, logga ut och dra till ett annat ställe, 

Skicka PM om du vill träffas istället, finns i Bangkok.

hahahahaha ursäkta min pik R. men det såg ut som din skjorta låg på sätet   :wham::rap::rap:  Med vänlig hälsning 5 kvar:Yes::boom::boom::pow::pow:hahahaha

Å va f-n vet du om mig????.........förresten kan du också logga ut för gott......då blir vi två "dryga" mindre på MPR....hehehe

 

Skicka PM så kan vi ses, jag finns i Bangkok, blir inga pussar men antagligen HÅRDA kramar

Å jäklar va rädd man blir !!!.....gillar ju hårda kramar från kvinnor o inte från nån tok på MPR.

Lätt att sitta diskret och skriva här, men om det handlar om att trffas så backar man, precis som du , kom igen träffas skitstövel

En sak ska du ha klart för dig.....jag backar inte för nån ......bara så du vet............synd att man är hemma nu annars hade varit kul o träffa dig skitstövel...o du är väl förresten lika diskret.............varje gång du skriver nåt så blir det bara skit av alltihop eller??............förresten...är du på lyset eller????

Fan vad värdelöst!

Här hoppas man få läsa och se reportage om Hooters (en världsomspännande bar-kedja, som FI antagligen skulle ha en del emot), i Thailand.

Och så läser man sån därtn trams...

Ett par trista män, verkar vara less på livet och allt annat... Citaten kommer från 1 sida av tråden, de trista männen har säkert förgiftat fler sidor... Jag orkar inte leta efter fler av de där MPR-dödarnas inlägg...!!!

 

Tack Clion och andra för fina bilder!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad värdelöst!

Här hoppas man få läsa och se reportage om Hooters (en världsomspännande bar-kedja, som FI antagligen skulle ha en del emot), i Thailand.

Och så läser man sån därtn trams...

Ett par trista män, verkar vara less på livet och allt annat... Citaten kommer från 1 sida av tråden, de trista männen har säkert förgiftat fler sidor... Jag orkar inte leta efter fler av de där MPR-dödarnas inlägg...!!!

 

Tack Clion och andra för fina bilder!

 

MVH Tommy

Ja detta var ju ett lysande inlägg som lyfte tråden rejält :great:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, brukar inte du utmåla dig som fullsketen med fin villa o dyra bilar...

Kan tro att du precis har fyllt 17, grunda rejäl innan o sangsom i fickan, så man slipper lägga 40kr på en extra bira.

 Vilken jävla loser,proppa fickorna fulla med somtam innan med så du slipper äta:big_smile:

Vem blandar du ihop mig med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem blandar du ihop mig med?

Vet inte..Kan ha fel,men du är väl heltidsboende i  HH med hus mm och kollade på ny bil för ett tag sedan, eller?

 

Känns jävligt underligt att inte ha råd o lägga några hundra kronor på en kväll på Hooters om man är sugen på det.

"Grunda rejält innan" "suga länge på en öl" "sangsom i fickan", kanske bättre o köra en BTT då och

sätta dig med sangsomen på trottoaren o kolla in.. Ser ju faktiskt nästan lika bra därifrån och så är det gratis:D

 

 

IMG_0188.thumb.JPG.c9931704f8780964764bf

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken liten gottegris! Men han lovade ju att fixa ett fruntimmer till mig, var har han gjort av henne den lille spjuvern?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken liten gottegris! Men han lovade ju att fixa ett fruntimmer till mig, var har han gjort av henne den lille spjuvern?

Mmmmarabou, Mena från Chaiapum:dribble:..

Nää, hon var inget för dig, han ville behålla henne själv o pappa protesterade inte.

Har ett fynd till dig i Gbg , söt-36år-inga barn och hårt arbetande:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Har ett fynd till dig i Gbg , söt-36år-inga barn och hårt arbetande:)

Det låter nästan som M33...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...