Jump to content
IGNORERAD

Hooters öppnar i Pattaya


Guest Loikkari

Recommended Posts

Nisse i Bangkok

Å va f-n vet du om mig????.........förresten kan du också logga ut för gott......då blir vi två "dryga" mindre på MPR....hehehe

Å va f-n vet du om mig????.........förresten kan du också logga ut för gott......då blir vi två "dryga" mindre på MPR....hehehe

Skicka PM så kan vi ses, jag finns i Bangkok, blir inga pussar men antagligen HÅRDA kramar

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    23

  • rolba

    10

  • Benjamas

    10

  • Nisse i Bangkok

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

 

Skicka PM så kan vi ses, jag finns i Bangkok, blir inga pussar men antagligen HÅRDA kramar

Å jäklar va rädd man blir !!!.....gillar ju hårda kramar från kvinnor o inte från nån tok på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Å jäklar va rädd man blir !!!.....gillar ju hårda kramar från kvinnor o inte från nån tok på MPR.

Lätt att sitta diskret och skriva här, men om det handlar om att trffas så backar man, precis som du , kom igen träffas skitstövel

Link to comment
Dela på andra sajter

Lätt att sitta diskret och skriva här, men om det handlar om att trffas så backar man, precis som du , kom igen träffas skitstövel

En sak ska du ha klart för dig.....jag backar inte för nån ......bara så du vet............synd att man är hemma nu annars hade varit kul o träffa dig skitstövel...o du är väl förresten lika diskret.............varje gång du skriver nåt så blir det bara skit av alltihop eller??............förresten...är du på lyset eller????

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på Central Festival Pattaya ,  nedre planet,   och åt lunch idag, lördag.

Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt  där, så ni som tycker det är tillräckligt  att titta, gå dit.

Har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer som i  Central Festival under två timmar.

En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht.

Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa  till lunch ,190 Baht.

Problemet är väl att det inte är Hooters.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min erfarenhet (för länge sedan) är att säger man till vänligt så slipper man tjejer som klänger på en

Bästa sättet är ta med frugan till baren... då slipper man garanterat klängande bardamer!

Underskatta inte onda ögat som ges till eventuellt hoppfulla damer då man sätter sig i baren ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa sättet är ta med frugan till baren... då slipper man garanterat klängande bardamer!

Underskatta inte onda ögat som ges till eventuellt hoppfulla damer då man sätter sig i baren ;)

Herr Chang har talat.

Hade min svenska fru med mig på barerna på Pat Pong i slutet av 80-talet och det hindrade inte barbrudarna ett dugg !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa sättet är ta med frugan till baren... då slipper man garanterat klängande bardamer!

Underskatta inte onda ögat som ges till eventuellt hoppfulla damer då man sätter sig i baren [emoji6]

Herr Chang har talat.

Så sant. Min erfarenhet var från innan jag träffade min STORA kärlek

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade min svenska fru med mig på barerna på Pat Pong i slutet av 80-talet och det hindrade inte barbrudarna ett dugg !

OK... jag glömde skriva att det förstås ska vara en thailändsk fruga ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill man ha sällskap för natten i Pattaya så rekommenderar jag en fyrkantbar i ett barområde. Vill man bara ha en kall pilsner för sig själv eller i goda vänners sällskap så väljer man en bar utanför dessa områden. Kan man inte se skillnad från utsidan på vilka barer som tillhandahåller galanta damer och dom som inte gör det och man dessutom upplever det som ett problem så är nog Pattaya fel resmål.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om man bara vill umgås med polarna lite så vill man ju ha nåt snyggt å se på. Å e det nåt riktigt fint vill man ju kolla lite extra så tjejen tar man helst inte med sig.

Problemet för oss handsome svennar är ju att tjejerna har svårt att hålla sig borta. Och skulle man få för sig att klämma lite så nästa gång man går till samma ställe så tror dom att man e ihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om man bara vill umgås med polarna lite så vill man ju ha nåt snyggt å se på. Å e det nåt riktigt fint vill man ju kolla lite extra så tjejen tar man helst inte med sig.

 

Problemet för oss handsome svennar är ju att tjejerna har svårt att hålla sig borta. Och skulle man få för sig att klämma lite så nästa gång man går till samma ställe så tror dom att man e 

Kvittar la fullständigt hur snygga ni är i fejan. Money talks. Sånt där småtjafs vilken svenne som helst förstår, oavsett ursprung för h-e!

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Även om man bara vill umgås med polarna lite så vill man ju ha nåt snyggt å se på. Å e det nåt riktigt fint vill man ju kolla lite extra så tjejen tar man helst inte med sig.

 

Problemet för oss handsome svennar är ju att tjejerna har svårt att hålla sig borta. Och skulle man få för sig att klämma lite så nästa gång man går till samma ställe så tror dom att man e ihop.

Problemet för många tjejer är att dom måste hålla masken och inte bli förbannade ifall nån full falang som tror att allt och alla är till salu här i Pattaya börjar tafsa. Håller dom inte god min så kan dom snabbt bli av med sitt jobb.

Fritz..

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvittar la fullständigt hur snygga ni är i fejan. Money talks. Sånt där småtjafs vilken svenne som helst förstår, oavsett ursprung för h-e!

 

Nja tyvärr är det ju så att även om man håller hårt i slantarna så vill dom gärna klänga på oss stiliga svennar, ett litet aber men man vänjer sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Problemet för många tjejer är att dom måste hålla masken och inte bli förbannade ifall nån full falang som tror att allt och alla är till salu här i Pattaya börjar tafsa. Håller dom inte god min så kan dom snabbt bli av med sitt jobb.

Fritz..

 

ja det äärriktigt Fritz enl  l 64  ingår det i anställningen ska ställa upp på fotografering .Sen om det kommer en miljonär å lockar är ju en annan sak 

Vart ja milonär så vart ja redan gifft med Jesika Vilken dam min längd go sjärt långt svart  hår perfekta tänder grymm kropp  555555

 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nja tyvärr är det ju så att även om man håller hårt i slantarna så vill dom gärna klänga på oss stiliga svennar, ett litet aber men man vänjer sig.

du har vart på fel ställe 

Vill du haklängandedamer somtyp kommer krypande under bordet så är det walking street som gäller 

Upplevde det själv för ett par är sen med man kan å 33an på 3 våningen på Bana Plasa :nosebleed::misdoubt:

 

 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

du har vart på fel ställe 

Vill du haklängandedamer somtyp kommer krypande under bordet så är det walking street som gäller 

Upplevde det själv för ett par är sen med man kan å 33an på 3 våningen på Bana Plasa :nosebleed::misdoubt:

 

 

Du läste nog fel, är ju det jag Inte vill ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det äärriktigt Fritz enl  l 64  ingår det i anställningen ska ställa upp på fotografering .Sen om det kommer en miljonär å lockar är ju en annan sak 

Vart ja milonär så vart ja redan gifft med Jesika Vilken dam min längd go sjärt långt svart  hår perfekta tänder grymm kropp  555555

 

 

Hade du varit miljonär och gift dig med henne så hade du snart varit singel å fattig igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

har precis skickat en inbjudan till Jessica om en tillställning i jomtien den 14 så nu väntar man på ett litet svar från henne :haha::haha:Med vänlig hälsning 5 kvar

Link to comment
Dela på andra sajter

har precis skickat en inbjudan till Jessica om en tillställning i jomtien den 14 så nu väntar man på ett litet svar från henne :haha::haha:Med vänlig hälsning 5 kvar

Är nog Sarah du ska kolla med vad det kostar att Jessica inte kommer till jobbet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du varit miljonär och gift dig med henne så hade du snart varit singel å fattig igen.

Tror jag inte för Jessica är inte från Thailand [emoji7] [emoji6]

För övrigt bra jobbat och fina bilder Clirre!

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...