Jump to content
IGNORERAD

Hooters öppnar i Pattaya


Guest Loikkari

Recommended Posts

Jag var på Central Festival Pattaya ,  nedre planet,   och åt lunch idag, lördag.

Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt  där, så ni som tycker det är tillräckligt  att titta, gå dit.

En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht.

Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa  till lunch ,190 Baht.

Helt ok mat på den food courten.

Tyvärr alldeles för mycket ryssar som trängs och bökar vid de olika stationerna.

Så det blir inte för ofta man intar maten där.

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 245
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    23

  • rolba

    10

  • Benjamas

    10

  • Nisse i Bangkok

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag var på Central Festival Pattaya ,  nedre planet,   och åt lunch idag, lördag.

Det fanns hundratals snygga thaitjejer som sprang runt  där, så ni som tycker det är tillräckligt  att titta, gå dit.

Har aldrig i mitt liv sett så många snygga tjejer som i  Central Festival under två timmar.

En flaska Carlsberg öl till maten kostade 80 Baht.

Jag åt grillad laxfile med ris och grönsaker pluss en liten skål soppa  till lunch ,190 Baht.

Och alla snyggingar hade stora tuttar och var lika lättklädda som brudarna på hooters?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min erfarenhet (för länge sedan) är att säger man till vänligt så slipper man tjejer som klänger på en

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

470 för några reker och 170 för en halvliter bira :ahh:

Nääääääää då köper jag biran på 7/11 och rekerna hos strandförsäljarna  och placerar mig med en kikare på strandpromenaden mitt emot :y6:

170 för en bira är inte speciellt dyrt, jag skulle tro att dom flesta Gogon

på Walking ligger där, och discona ligger nog runt 200 baht, däremot

räkorna, dom var inte billiga :)

Jag var till Hooters i Patong idag. Nästan fullsatt. 

Öl från 140 baht. Svårt att hitta en riktig maträtt under 400.

Är väl jämförbart med prisnivån på Mc Donalds.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag var till Hooters i Patong idag. Nästan fullsatt. 

Öl från 140 baht. Svårt att hitta en riktig maträtt under 400.

Är väl jämförbart med prisnivån på Mc Donalds.

Menar du att det är så dyrt på Mc Donalds i Thailand :surprised:

för övrigt ett ställe jag aldrig besöker

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att det är så dyrt på Mc Donalds i Thailand :surprised:

för övrigt ett ställe jag aldrig besöker

Jag vill minnas att jag tänkte nån gång för ett par år sedan när jag besökte donken att jag fick känslan att det var samma pris som i USA.Samma tanke fick jag på Hooters idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att det är så dyrt på Mc Donalds i Thailand :surprised:

för övrigt ett ställe jag aldrig besöker

Jag kommer inte ihåg exakt prisläge på McDonald, men nog

är det jäkligt dyrt i Thailand.

Detsamma gäller Pizza-kedjorna. Pizza-hut, Pizza-company

och allt vad de heter.

Nej, det blir 99% thaikäk när man är där.

/biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg exakt prisläge på McDonald, men nog

är det jäkligt dyrt i Thailand.

Detsamma gäller Pizza-kedjorna. Pizza-hut, Pizza-company

och allt vad de heter.

Nej, det blir 99% thaikäk när man är där.

/biker

 

Ja det känns onödigt att betala dyrt för skräpmat när det finns mycket bättre mat i närheten för en billig peng

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg exakt prisläge på McDonald, men nog

är det jäkligt dyrt i Thailand.

Detsamma gäller Pizza-kedjorna. Pizza-hut, Pizza-company

och allt vad de heter.

Nej, det blir 99% thaikäk när man är där.

/biker

 

Inte för att jag frekventerar ställena, men visst är de betydligt billigare än i Sverige?

 

Edit.  Kom på att jag nån gång (1gång om året) köper en Zingerburgare på KFC, rätt god faktiskt.  :)

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

McD är inte billigare i varken Sverige eller USA. Det finns en ekonomisk modell för att bedöma kostnadsläget i olika länder som heter Big Mac index. Det är ju samma apparat att producera en Big Mac i alla länder. Om kostnadsläget på att föda upp nötkött, transporter, tillverkning av burgare, bröd mm, kostnad för lokalen samt löner till personal mm. är den samma så skulle priset för en Big Mac vara det samma i alla länder. En ganska bra modell för att mäta kostnadsläget i olika länder. 

http://www.statista.com/statistics/274326/big-mac-index-global-prices-for-a-big-mac/

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Inte för att jag frekventerar ställena, men visst är de betydligt billigare än i Sverige?

 

Edit.  Kom på att jag nån gång (1gång om året) köper en Zingerburgare på KFC, rätt god faktiskt.  :)

Zingerburgare, pomes o dricka kostar 90 bath i Bangkok, kan vara lite dyrare i Pattaya för jag antar att det kommer en kommentar om det om jag inte säger det :-), helt OK tycker jag och smakar faktiskt riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Zingerburgare, pomes o dricka kostar 90 bath i Bangkok, kan vara lite dyrare i Pattaya för jag antar att det kommer en kommentar om det om jag inte säger det :-), helt OK tycker jag och smakar faktiskt riktigt bra.

I Pattaya betalar vi med Baht :Yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

I Pattaya betalar vi med Baht :Yes:

Detta är ju MPR så löjliga kommentarer kommer ju om det finns en felstavning, FJANT

Link to comment
Dela på andra sajter

I Pattaya betalar vi med Baht :Yes:

Den har du fått in många gånger :wow:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

I Pattaya betalar vi med Baht :Yes:

Och i Bath betalar de med Pund ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den har du fått in många gånger :wow:

Ja det är ju lite märkligt att folk som bor i ett land och inte vet vilken valuta dom har utan förväxlar den med en stad i england eller ett bad ha ha 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Ja det är ju lite märkligt att folk som bor i ett land och inte vet vilken valuta dom har utan förväxlar den med en stad i england eller ett bad ha ha 

Fjant, en felstavning och du hugger direkt, antar att du är MPR största fjant. Har inget att göra mer än att anmärka på felstavningar, antar du en gammal o fet gubbe som ingen vill ha, har du varit i Thailand någon gång eller sitter du bara och klagar på folk som är här och avendsjuk på alla dessa som åker hit. Ha Ha, FJANT

Link to comment
Dela på andra sajter

Fjant, en felstavning och du hugger direkt, antar att du är MPR största fjant. Har inget att göra mer än att anmärka på felstavningar, antar du en gammal o fet gubbe som ingen vill ha, har du varit i Thailand någon gång eller sitter du bara och klagar på folk som är här och avendsjuk på alla dessa som åker hit. Ha Ha, FJANT

Håller på att spara till min första resa 2023 så hoppas jag får många baht då 

En gång drömde jag att jag var på väg sedan vakna jag

IMGP5476.JPG

thai 11 feb 2013 020.JPG

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Håller på att spara till min första resa 2023 så hoppas jag får många baht då 

En gång drömde jag att jag var på väg sedan vakna jag

IMGP5476.JPG

thai 11 feb 2013 020.JPG

Ser att du ska då åka premium eller första klass, hoppas att jag stavat allt rätt så jag slipper kommentarer :-) Ha en trevlig resa

Link to comment
Dela på andra sajter

Fjant, en felstavning och du hugger direkt, antar att du är MPR största fjant. Har inget att göra mer än att anmärka på felstavningar, antar du en gammal o fet gubbe som ingen vill ha, har du varit i Thailand någon gång eller sitter du bara och klagar på folk som är här och avendsjuk på alla dessa som åker hit. Ha Ha, FJANT

Du Nisse i Bangkok.......stäng för f-n igen brödintaget..............snacka om fjant....

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Du Nisse i Bangkok.......stäng för f-n igen brödintaget..............snacka om fjant....

Du thai412 är nog en av dom drygaste här, tror inte många gillar dig, logga ut och dra till ett annat ställe, 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse i Bangkok

Du Nisse i Bangkok.......stäng för f-n igen brödintaget..............snacka om fjant....

Skicka PM om du vill träffas istället, finns i Bangkok.

Link to comment
Dela på andra sajter

hahahahaha ursäkta min pik R. men det såg ut som din skjorta låg på sätet   :wham::rap::rap:  Med vänlig hälsning 5 kvar:Yes::boom::boom::pow::pow:hahahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Du thai412 är nog en av dom drygaste här, tror inte många gillar dig, logga ut och dra till ett annat ställe, 

Å va f-n vet du om mig????.........förresten kan du också logga ut för gott......då blir vi två "dryga" mindre på MPR....hehehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...