Jump to content
IGNORERAD

Skaffa Windows 10


UglyFarang

Recommended Posts

  • Svar 331
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    51

  • Nemo

    27

  • Tallviking

    26

  • audirs2

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Tack för länken. Sitter just med en krånglande Win 8.1 efter en MS update fryser datorn när startup processen är klar.

Ja min hängde sig vid uppstart förut och självklart så hittade jag det som du länkade till vilket gjorde att man nästan gav upp. Men efter lite mer googlande och trixande så fick jag till det till slut. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Min uppdatering till W10 funkade klockrent

DSC08872.thumb.jpg.661d59244e1bf99e76554

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett dubbelt budskap vid uppgraderingen på min hyfsat nya laptop, det löste sig med en ren install dock.
Så om någon får upp det så finns det hopp :)

Dumop.thumb.PNG.af5587d874d4691185912d15

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här! :waaaht:

Jag ska få ett meddelande när jag kan uppdatera till W10 väntat ett par dagar nu. Nån som vet hur lång tid det brukar ta? Hur får jag meddelandet när den är klar att laddas ner mejl eller nån som vet? 

Ändrades av merlo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska få ett meddelande när jag kan uppdatera till W10 väntat ett par dagar nu. Nån som vet hur lång tid det brukar ta? Hur får jag meddelandet när den är klar att laddas ner mejl eller nån som vet? 

Om du läser vad  Tallviking skrev i tråden lite tidigare så hittar du hälp! Lycka till! :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, man tar sig för pannan o tycker synd om folk som inte kör med Mac:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jösses, man tar sig för pannan o tycker synd om folk som inte kör med Mac:big_smile:

Kryp iväg till den applesektgruppen med dina förvridna tankar istället! Se så schas.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kryp iväg till den applesektgruppen med dina förvridna tankar istället! Se så schas.....

Kul o se att din dator verkar funka ivf, eller får du surfa på telefonen medan 1312 uppdateringar skall installeras o den hänger sig?

Men gillar man problemlösningar o strul så:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kul o se att din dator verkar funka ivf, eller får du surfa på telefonen medan 1312 uppdateringar skall installeras o den hänger sig?

Men gillar man problemlösningar o strul så:big_smile:

Kan ni inte hålla ert sektbeteende i den där gruppen som översteprästen startade, så kan vi vuxna diskutera viktigare saker ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ni inte hålla ert sektbeteende i den där gruppen som översteprästen startade, så kan vi vuxna diskutera viktigare saker ;)

Synd att inte den här tråden är en grupp då:P..

 

 

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, man tar sig för pannan o tycker synd om folk som inte kör med Mac:big_smile:

Ha ha.Ja gud sig förbarme.Vilken tur att vi slipper detta strul .

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ha ha.Ja gud sig förbarme.Vilken tur att vi slipper detta strul .

Ja ni har väl fullt upp med allt strul som blir så fort klåparna på apple försöker göra nytt ios, samma visa varje gång :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ni har väl fullt upp med allt strul som blir så fort klåparna på apple försöker göra nytt ios, samma visa varje gång :D

Nejdå.Det funkar klockrent alltjämt.Är det inte dax att joina sekten så du slipper alla bekymmer,om du inte har hamnat i bad standing hos HC vill säga.

 

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nejdå.Det funkar klockrent alltjämt.Är det inte dax att joina sekten så du slipper alla bekymmer,om du inte har hamnat i bad standing hos HC vill säga.

 

Nä, har en bekymmersfri tillvaro med Windows och Android och är fullkomligt tillfreds med det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Men många tycks ju ha problem om man läser alla inlägg..........

Googla mac+problem så kommer du bli helt förkrossad :D

Link to comment
Dela på andra sajter

skruva på inställningarna innan ni byter till version Win10

http://www.hindustantimes.com/technology-topstories/windows-10-is-using-your-bandwidth-to-offer-updates-to-others/article1-1375305.aspx

 

framför allt ni som inte har taskig lina eller betalar extra över en viss mängd surf ..

 

Det togs upp tidigare i tråden också med bra info.

http://www.maipenrai.se/forum/topic/33295-skaffa-windows-10/?do=findComment&comment=1142786

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Attans, jag provade komprimera allt.

001.thumb.JPG.b3de78a3c518ca9a397f49100a

Nu vart den jätteliten ;)

Nä skämtar bara, WinX funkade faktiskt skitbra att uppgradera till, men feg som jag är så har jag en burk kvar i Win7 och en i XP åxå.

Det är bara ljudkortet jag inte får till, fattade inte det i win7 och nu funkar det bättre men annorlunda i WinX. Somligt skall jag tydligen inte begripa mig på oavsett vilket OS jag kör.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans, jag provade komprimera allt.

 

Nu vart den jätteliten ;)

Nä skämtar bara, WinX funkade faktiskt skitbra att uppgradera till, men feg som jag är så har jag en burk kvar i Win7 och en i XP åxå.

Det är bara ljudkortet jag inte får till, fattade inte det i win7 och nu funkar det bättre men annorlunda i WinX. Somligt skall jag tydligen inte begripa mig på oavsett vilket OS jag kör.

Det var lite trixigare med Sony w810 ;)

w810_win10.thumb.jpg.7e84dd325a19a2e5b10

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Det var lite trixigare med Sony w810 ;)

w810_win10.thumb.jpg.7e84dd325a19a2e5b10

 

Det var ju en tanke, jag har ju min X1a som kör windows. Men att få den att rulla WinX tror jag är ett pyssel som aldrig tar slut.

EDIT: Lillebror och storebror

SAM_2995.thumb.JPG.bcf9d469d46cc01ec8bf7

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju en tanke, jag har ju min X1a som kör windows. Men att få den att rulla WinX tror jag är ett pyssel som aldrig tar slut.

EDIT: Lillebror och storebror

SAM_2995.thumb.JPG.bcf9d469d46cc01ec8bf7

Äter du småkakor när du sitter vid datörn? :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...