Jump to content
IGNORERAD

Skaffa Windows 10


UglyFarang

Recommended Posts

Fast man måste regga sig med en telefon. För att få LINE kontot.

Jag provar men hittar inte reg-stället ju.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 331
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    51

  • Nemo

    27

  • Tallviking

    26

  • audirs2

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak

Jag provar men hittar inte reg-stället ju.

Kör du med PCn så får du leta, det är som jag skrev... Du måste regga kontot med telefonen. Då klarar tillochmed jag av det. Senkan du använda LINE på PCn med det kontot.

Däremot såg jag att om jag hade två PCar inkopplade med LINE igång samtidigt med samma konto så loggades den andra ut. Så kanske logga ur telefonen åxå.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör du med PCn så får du leta, det är som jag skrev... Du måste regga kontot med telefonen. Då klarar tillochmed jag av det. Senkan du använda LINE på PCn med det kontot.

Däremot såg jag att om jag hade två PCar inkopplade med LINE igång samtidigt med samma konto så loggades den andra ut. Så kanske logga ur telefonen åxå.

Jo...ja menar att jag hittar inte reg stället på telefonen. Finns nån brux på LINEs web, men så ser det inte ut på min lur.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jo...ja menar att jag hittar inte reg stället på telefonen. Finns nån brux på LINEs web, men så ser det inte ut på min lur.

Då ger du telefonen åt en yngling i din närhet så är det reggat på 2 minuter. Dom verkar liksom ha det i blodet ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jo...ja menar att jag hittar inte reg stället på telefonen. Finns nån brux på LINEs web, men så ser det inte ut på min lur.

Vad jag kommer ihåg så fanns det en rad med "dont have a LINE account" under inloggningen men det var ett tag sen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag följde detta råd ifrån sweclockers. Jag hittade inte 10an under win update. Jag klippte ut alla filer i "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download och la dom i en mapp på skrivbordet för säkerhets skull. Sen skrev jag in wuauclt.exe /updatenow i sökrutan i win 8.1 och installationen startade direkt utan problem

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1380076-microsofts-lansering-av-windows-10-ater-upp-bandbredden-pa-internet?p=4

1. Go into "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" and delete everything in that folder.
2. Now, run the command prompt as an administrator. Type in "wuauclt.exe /updatenow".
3. Go to your Control Panel > Windows Update and your Windows 10 should start re-downloading from scratch, hopefully without flaws this time.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Hitta! :-)

 

Skam den som ger sig, hur gammal var den som visade farbror vart du skulle klicka ;)

Tonåringar är jäkligt bra å ha ibland, programmera videon, kanalsökning på TVn, installera internet och annat sånt.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Och i samma text står det hur du aktiverar/avaktiverar det. Men avvakta du. :)

Ja jag avvaktar ett tag till, det dyker säkert upp lite fler tips den närmaste tiden :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Skam den som ger sig, hur gammal var den som visade farbror vart du skulle klicka ;)

Tonåringar är jäkligt bra å ha ibland, programmera videon, kanalsökning på TVn, installera internet och annat sånt.

Hitta alldelles själv! Knasigt när man har satt "settings" på olika ställen som gör olika saker?
Känns lite facebook över det hehe.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Samma med min 8.1 laptop. Inte ens en antydan till att jag ska kunna göra en fri uppgradering.

Har nu fått det lilla fönstret även i den nya laptopen. Tyvärr måste jag vänta även på denna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu fått det lilla fönstret även i den nya laptopen. Tyvärr måste jag vänta även på denna...

skriv in wuauclt.exe /updatenow i sök så sätter den igång

 

Jag gjorde det alldeles nyss och nu håller den på att ladda ner och förbereda

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

skriv in wuauclt.exe /updatenow i sök så sätter den igång

 

Jag gjorde det alldeles nyss och nu håller den på att ladda ner och förbereda

Får testa det sen. Nu är det V-75 och bira som gäller  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Gick åt skogen ,den starta om igen och igen vad göra

IMAG2257.jpg

Kanske du måste starta datorn i felsäkert läge och göra en återställning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Brorsan har också ploblem med win 7-> win 10 Stannar alltid med en meddelande APPLY_IMAGE kan inte installeras och SAFE.os med massa siffror o bokstaver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske du måste starta datorn i felsäkert läge och göra en återställning. 

ja problemet är att det går inte ,detta är vsd som kommer upp hur jag än gör 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

ja problemet är att det går inte ,detta är vsd som kommer upp hur jag än gör 

Går det inte att starta i felsäkert läge eller vet du inte hur man gör? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Går det inte att starta i felsäkert läge eller vet du inte hur man gör? 

har sartat förut i felsäkert läge ,men nu kommer bara detta upp så får liksom inte chansen att starta i felsäkert läge

Link to comment
Dela på andra sajter

ja problemet är att det går inte ,detta är vsd som kommer upp hur jag än gör 

Win 8.1 går heller inte att starta i FL. http://fatherben.se/wordpress/windows-8-1-varning-felsakert-lage-bara-en-illusion/
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...