Jump to content
IGNORERAD

Blir man grinig med tiden?

Cavemannen

Ålder?  

37 röster

1. 1. Vilken ålder har du?

• 20 - 25
      1
    • 26 - 30
      2
    • 31 - 35
      4
    • 36 - 40
      8
    • 41 - 45
      21
    • 46 - 50
      27
    • 51 - 55
      26
    • 56 - 60
      18
    • 61 - 65
      10
    • 66 - 70
      4
    • 71 - 75
      1
    • 76 - 80
      2
    • 80 - 100
      3

Recommended Posts

Sam sip sam

Naturligtvis är inte dessa försäkringar gratis. Själv ser jag dom inte som en gåva av arbetsgivaren utan som en avtalad del av lönen som placeras i en försäkring. Att sen din firmabil hamnade på villovägar är en helt annan historia.

Fritz..

Ja alla kan vi hanna på villovägar ,men hittills har jag kommit hem till slut [emoji1]
Dela på andra sajter

• Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Cavemannen

27

• Sam sip sam

21

• Soengsang

11

• Kenneth4618

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad i ligger problemet, du skriver att du och frun har tillräckligt och blir över, går alldeles utmärkt att pensionera sig vid 61 års ålder, om man inte är för näring vill säga.

Chan2014

Inget egentligen ligger i problemet, så länge vi jobbär båda 2 så har vi bra med kosing över varje månad..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Trist!

Du skrev för en tid sedan att du hade annat bättre på G, har det blivit något?

Steg 1 avklarat så nu har jag sagt upp mig [emoji1]

Dela på andra sajter

UglyFarang

Naturligtvis är inte dessa försäkringar gratis. Själv ser jag dom inte som en gåva av arbetsgivaren utan som en avtalad del av lönen som placeras i en försäkring. Att sen din firmabil hamnade på villovägar har väl inget med det att göra eller ?

Fritz..

Jag menade mest på riskerna som småföretagare med lat/myglande personal.

Problemen med bilen löstes genom att man fick utgå från firman på måndag morgon och återgå till firman på fredag kväll=inga svartjobb på helgen som drog med sej en sjukfrånvaro som oftast varade måndag till onsdag.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Inget egentligen ligger i problemet, så länge vi jobbär båda 2 så har vi bra med kosing över varje månad..

FF

Ja slutar man jobba blir det ebb i kassan men det fattar nog inte han som är sur som ättika...förlåt vinäger ska det vara

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Ja slutar man jobba blir det ebb i kassan men det fattar nog inte han som är sur som ättika...förlåt vinäger ska det vara

Också kommer den lilla Kenneth in med sina kloka ord,fattar väl för fan att det blir mindre guld i påsen, inte 80k brutto längre men mer än tillräckligt för att leva bra här i Thailand.

Chan2014

Dela på andra sajter

Cavemannen

Också kommer den lilla Kenneth in med sina kloka ord,fattar väl för fan att det blir mindre guld i påsen, inte 80k brutto längre men mer än tillräckligt för att leva bra här i Thailand.

Chan2014

Jäkla taskmört! har du inget hjärta?? här försökte jag göra en första sida med bara mitt namn i alla trådar, jag lyckades nästan tills du din jäxxa (kalla det för vad du vill) förstrde det, känns det bra nu?

;-)

Dela på andra sajter

Jäkla taskmört! har du inget hjärta?? här försökte jag göra en första sida med bara mitt namn i alla trådar, jag lyckades nästan tills du din jäxxa (kalla det för vad du vill) förstrde det, känns det bra nu?

;-)

Känns förbannat bra.

Chan2014

Dela på andra sajter

Cavemannen

Känns förbannat bra.

Chan2014

hahaha det förstår jag, den får du karma för :-) ps. du har ju lite humor, det trodde jag inte...

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Också kommer den lilla Kenneth

Lilla Kenneth !!!!  Jo man tackar :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...