Jump to content
IGNORERAD

Blir man grinig med tiden?

Cavemannen

Ålder?  

37 röster

1. 1. Vilken ålder har du?

• 20 - 25
      1
    • 26 - 30
      2
    • 31 - 35
      4
    • 36 - 40
      8
    • 41 - 45
      21
    • 46 - 50
      27
    • 51 - 55
      26
    • 56 - 60
      18
    • 61 - 65
      10
    • 66 - 70
      4
    • 71 - 75
      1
    • 76 - 80
      2
    • 80 - 100
      3

Recommended Posts

Cavemannen

Ja som titeln lyder, blir man grinigare ju längre tid man vart medlem på TT/MPR?

Man kanske inte orkar svara på samma "jävla" frågor som de nya medlemmarna ställer varje år efter att ha vart medlem och svarat på dessa frågor i 5-10-15år, ja vad tror ni?..Swippe är nog det bästa exemplet på detta, han ledsna totalt :D

Dela på andra sajter

• Svar 186
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Cavemannen

27

• Sam sip sam

21

• Soengsang

11

• Kenneth4618

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det blir man på alla forum.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Ja som titeln lyder, blir man grinigare ju längre tid man vart medlem på TT/MPR?

Man kanske inte orkar svara på samma "jävla" frågor som de nya medlemmarna ställer varje år efter att ha vart medlem och svarat på dessa frågor i 5-10-15år, ja vad tror ni?..Swippe är nog det bästa exemplet på detta, han ledsna totalt :D

Är väl nästan bara angående visum det frågas och som "tvåveckorsmiljonär" har jag inget att tillföra där...men grinig har jag varit sedan födsel.

Stör mig mest på att merparten av alla aktiva trådar är eller dras mot politik.  

Dela på andra sajter

Nja , grinigare ? än så länge har jag inte gått till dina extrema åtgärder med att logga

och stalka medlemmar. Så den frågan besvaras nog bäst av dej själv eller hur ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Cavemannen

Är väl nästan bara angående visum det frågas och som "tvåveckorsmiljonär" har jag inget att tillföra där...men grinig har jag varit sedan födsel.

Jag stör mig också lite grann på att inriktningen mer och mer har ändrats till politiken.

För ca15år sedan när Kim startade forumet(TT) så var typ alla nybörjare och vi hjälpte varandra med de simplaste frågorna ang Thailand.

För ca10år sedan så handlade väldigt mycket om hur det var att ta med sig kärleken till Sverige, både + och -

för ca5år sedan då forumet bytte namn och plattform från TT till MPR så växte det enormt, på både gott och ont..

Dela på andra sajter

Guest Go east

Precis,politik överallt snart.

Så tjatigt börjar det bli.

Ändrades av Go east
Dela på andra sajter

Cavemannen

Nja , grinigare ? än så länge har jag inte gått till dina extrema åtgärder med att logga

och stalka medlemmar. Så den frågan besvaras nog bäst av dej själv eller hur ?

Har du belägg för vad du säger?

Det du säger nu är ju på gränsen till att jag kommer att anmäla för förtal, utveckla gärna lite mer

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Har du belägg för vad du säger?

Du har själv berättat om din "logg" för bara nån vecka sen på detta forum och orsaken till att du blev

avstängdför "alltid" var att du stalkade medlem här så, belägg ???

Dela på andra sajter

Cavemannen

Du har själv berättat om din "logg" för bara nån vecka sen på detta forum och orsaken till att du blev

avstängdför "alltid" var att du stalkade medlem här så, belägg :huh:

Att lägga upp en länk som någon har i sin signatur är stalka i dina ögon? och logg?

Dela på andra sajter

Nog blir man lite lättare irriterad ju äldre man blir,men glimten i ögat tror jag finns kvar.Sen har jag ju gjort några år både på forumet och i Thailand och det är inte så kul att svara på samma frågor som för 15 år sen.Det blir lätt att man flamsar till det ibland.I politiktrådarna har det ju hårdnat till med olika tillmälen(jag är icke oskyldig)men fortfarande är det ett forum(har jag insett)och åsikter är ju populärt i dagens svajiga politiska läge,men det är väl bra om man inte gillar den sitution som både Thailand och Sverige befinner sig i,eller.Annars så tycker jag MPR är bra och det medlemmar jag träffat IRL är oxå folk som funkar för mig.Nu har jag slickat nog så nu kan ni fara å. ... :good:

Måne

Dela på andra sajter

Att lägga upp en länk som någon har i sin signatur är stalka i dina ögon? och logg?

Varför blev du avstängd ?

Skriv inte om länkar, varför blev du avstängt ???

Angående logg kolla dina inlägg här.

Dela på andra sajter

Cavemannen

Varför blev du avstängd ?

Skriv inte om länkar, varför blev du avstängt :huh:

Angående logg kolla dina inlägg här.

Den frågan får du ta med forumägaren, det var inte för att jag bröt mot forumets stadgar utan det var något annat, fråga forumägarn.

ps. jag har all konversation sparad men jag har aldrig yppat hur snacket gick pga. att jag respekterar forumägarn, även när han gör fel ;-)

ps2. loggad borde det stå ;-)

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Den frågan får du ta med forumägaren, det var inte för att jag bröt mot forumets stadgar utan det var något annat, fråga forumägarn

Nej stadgarna säger nog inte  att man inte får stalka andra medlemmar, det ingår lixom

i vanligt uppförande för oss andra mao onödigt att ta med i ordningsregler för ett forum

Färdigt

Dela på andra sajter

go o glad ska människan va ,ja skål då :good:

Go och gla,okey men det där med skål får vänta en stund,men om du mottager en skål i soda så skål då  :giggle:

Måne

Dela på andra sajter

Jag har blivit en grinig gammal gubbe på jobbet, hoppas att jag får sparken snart..

VDn på jobbet är ett riktigt stort rövhål, som tror att han kan driva ett företag..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Cavemannen

Jag har blivit en grinig gammal gubbe på jobbet, hoppas att jag får sparken snart..

VDn på jobbet är ett riktigt stort rövhål, som tror att han kan driva ett företag..

FF

Sugen på pension?

Dela på andra sajter

FF

Läser han här så kan du börja planera  :give_rose:

Måne

Dela på andra sajter

Hoppas att det någon som skvallrar, tål inte han, en som försöker driva ett företag med andras pengar..

En riktig nolla är han..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Sugen på pension?

Inte bara lite, ganska mycket i dagsläget, men tyvärr så får jag inte sparken ännu..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Hoppas att det någon som skvallrar, tål inte han, en som försöker driva ett företag med andras pengar..

En riktig nolla är han..

FF

Merparten av de som är anställda som vd försöker driva företag med andras pengar, därmed inte sagt att vd:n på ditt företag gör ett bra jobb.

Oavsett så är det aldrig bra att kommentera sina chefer på sociala medier om man inte är intresserad av uppsägning, men det verkar du ju vara. Varför inte söka annat istället?

Dela på andra sajter

Cavemannen

Inte bara lite, ganska mycket i dagsläget, men tyvärr så får jag inte sparken ännu..

FF

Det är bara att kämpa, din tid kommer :-)

Dela på andra sajter

Det är bara att kämpa, din tid kommer :-)

Tack så mycket, det är bara 4 år kvar tills rätta åldern, om man står ut..

Ff

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Cavemannen

Merparten av de som är anställda som vd försöker driva företag med andras pengar, därmed inte sagt att vd:n på ditt företag gör ett bra jobb.

Oavsett så är det aldrig bra att kommentera sina chefer på sociala medier om man inte är intresserad av uppsägning, men det verkar du ju vara. Varför inte söka annat istället?

Hur jäkla lätt är det att söka ett nytt jobb om man saknar utbildning och är mellan 60-65?

Även om man har jobbat med samma typ av jobb i +30år så är du inte attraktiv på arbetsmarknaden.

Jag förstår dig till 100% FF.en kämpa.du har väl inte så många år kvar?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...