Jump to content
IGNORERAD

Nya reg skyltar, vad tycks?


audirs2

Recommended Posts

Tror scorpio kör hardcore på Absinthe, alternativt har lånat receptet på svampens fredagscoktail..Jösses!!

Det har inte fallit dig in i din trögtänkta skalle att scorpio ska upp och jobba i morgon?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 59
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • scorpio63

    11

  • M33

    5

  • hamnoi

    5

  • UglyFarang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag borde inte ens svara dig då du tydligen går i taket så fort jag gör ett inlägg,  Jag kör med största trolighet mycket bättre än dig.

Du verkar vara den typen som ser ner på dom flesta som tycker att bensinen är för dyr " det finns ju tunnelbana".

Skämt och sido, du hoppar på mig mycket om det jag tycker, jag står för mitt. men står du verkligen för ditt?

Äntligen ett rätt :-)

Jo du skriver mycket tokigt imo, då blir det lite stalking från min sida.

Men i taket går jag aldrig, dina inlägg på helgkvällarna är korkat roliga .

Du kör garanterat bättre än mig, men min "dagliga tankeverksamhet " fungerar nog bättre (i text ivf).

Skulle vara kul att höra hur ditt system skulle fungera i praktiken, tänker på ditt bötessystem då, kan du utveckla det?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har inte fallit dig in i din trögtänkta skalle att scorpio ska upp och jobba i morgon?

Jösses, är du nykter o skriver sån ogenomtänkt och motsägelsefull dynga.

Jaja, Samhall drar sitt strå till stacken med .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade på färddatorn när åkte hem från jobbet o åkte in till Storstan för att handla o leverera Eas alla paket..

Enda fördelen var att den drog 0,56, o det tråkiga var snitthastigeheten var 65 kmh..

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen ett rätt :-)

Jo du skriver mycket tokigt imo, då blir det lite stalking från min sida.

Men i taket går jag aldrig, dina inlägg på helgkvällarna är korkat roliga .

Du kör garanterat bättre än mig, men min "dagliga tankeverksamhet " fungerar nog bättre (i text ivf).

Skulle vara kul att höra hur ditt system skulle fungera i praktiken, tänker på ditt bötessystem då, kan du utveckla det?

För det första fick du ett karma för att du beter dig som en idi*t.

Sedan så vet jag inte hur ett sånt system skulle fungera förutom att ta av alla som inte klarar aggresiv körning deras körkort.

Men det skulle ju göra att du och dina vänner och alla som knappt kör bil utan bara puttrar omkring i bilköer skulle tappa möjligheten att köra.

Men hallå, perfekt sak att ge till miljöpartiet.

Då kan ni cykla allihopa, var du inte snickare eller rörmockare ( dom mest lucrativa jobben på planeten nu) Hammare eller rörtång kan man frakta på cykel.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses, är du nykter o skriver sån ogenomtänkt och motsägelsefull dynga.

Jaja, Samhall drar sitt strå till stacken med .

Du är troligen ganska påverkad av scorpiorasism :-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

För det första fick du ett karma för att du beter dig som en idi*t.

Sedan så vet jag inte hur ett sånt system skulle fungera förutom att ta av alla som inte klarar aggresiv körning deras körkort.

Men det skulle ju göra att du och dina vänner och alla som knappt kör bil utan bara puttrar omkring i bilköer skulle tappa möjligheten att köra.

Men hallå, perfekt sak att ge till miljöpartiet.

Då kan ni cykla allihopa, var du inte snickare eller rörmockare ( dom mest lucrativa jobben på planeten nu) Hammare eller rörtång kan man frakta på cykel.

Nja, bara en riktig idi*t skulle skriva "ett karma", vi falska idi*ter skriver "en karma"

Haha aggressiv körning, fortsätt gärna att utveckla den idén , kläck den sen för någon med över 50 i iq.

Målare är yrket och cykel blir lite opraktiskt när jag flänger mellan olika jobb, så jag fortsätter att puttra i köerna.

Det blir köer i större städer vettu.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, bara en riktig idi*t skulle skriva "ett karma", vi falska idi*ter skriver "en karma"

Haha aggressiv körning, fortsätt gärna att utveckla den idén , kläck den sen för någon med över 50 i iq.

Målare är yrket och cykel blir lite opraktiskt när jag flänger mellan olika jobb, så jag fortsätter att puttra i köerna.

Det blir köer i större städer vettu.

Jag förstår inte ens ditt inlägg. du klagar på att jag kör fort på motorväg, samtidigt som du erkänner att du mest sitter i bilköer.

 

Kan det inte vara en bra kompromiss att du ger fan i mina inlägg då jag pratar om hur jag kör på motorväg, så ger jag fullständigt fan hur många timmar du sitter fast

 i kö i ditt älskade stockholm.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga böter än på 15 år.

Det gäller att hitta en målvakt som kör lika som dig eller gärna lite fortare och hänga på dom några hundra meter bakom.

Nätter får man chansa men då är det betydligt snabbare.

Sedan så tycker jag inte att man ska betala och gå vidare. det borde anpassas till individ, erfarenhet och bil.

En person som kör 200mil per år, 92 år, ser dåligt och klockas på 56km på 50 sträcka och sedan samma i genom nästa korsning.

Han ska tappa körkortet.

En person som kör 3000+ mil per år skulle inte ens behöva bli stoppad för 60km på 50 sträcka pga erfarenhet i körteknik

Tror inte en sekund att du kan snitta 150, så dum är du inte.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har inte fallit dig in i din trögtänkta skalle att scorpio ska upp och jobba i morgon?

 

Man jobbar bättre och snabbare med sprit i kroppen.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Tror inte en sekund att du kan snitta 150, så dum är du inte.

 

Hehe, kommer man över 100km/h i snitt så har man gasat på ganska bra. Eller så är det en för kort mätsträcka.

Har kommit upp till 96km/h i snitt (enligt färddatorn) på en 160 km körning och då låg jag på eller över 120km/h där jag kunde.

Behövs inte många husvagnar, korsningar eller annat så droppar snittet rejält. Så lyckas man med 130-150 så får man nog stå på rejält.

 

Ang regskyltarna (var ju ursprungstråden) så var väl inte dom gamla så tokiga. Då såg man ju var bilen var ifrån i alla fall.

Typ en stockholmare skulle ha A och lite siffror...

post-11193-0-51597100-1432953537.jpg

 

Denna kombo är dock lite kul..

 

post-11193-0-56974600-1432953798.jpg

 

Var för sig är dom inte vidare roliga, men tillsammans... Äh, är nog lite trött nu.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Historiskt sett har nog fler svenska städer blivit brända av ryssarna än av amerikanarna. 

Jag lever i nuet inte i historien. 

Om du nu pekar på historien så kan du nämna några svenska städer som ryssar brände? 

Där emot har svenskar bränt städer lite hit och dit tills statskassa blev tom fanns inga pengar att kriga mera och då blev man neutral land. 

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du nämna några svenska städer som ryssar brände? 

 

Ursäkta om jag lägger mig i,  men Trosa (min fd hemvisst) brändes av ryssarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Märkligt med en del som konstant bryter mot lagen och skryter om det.

 

Har dom någon form av mindervärdighetskomplex ????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Från min första bil, reg skylten har man kvar..

        post-5021-0-98164000-1432972885_thumb.jp

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

ok,

Du kanske inte ligger efter vägarna och kör, men det gör jag.

Därför har jag problem med fartkameror.

Jag har också problem med folk som saktar ner till 60 på motorvägen för att det snöar.

Dagens fartbegränsningar är jättebra för en Opel olympic eller volvo amason.

Men att ligga i högre farter med dagens bilar är betydligt säkrare än att åka långsamma farter i en gammal bil.

Dessutom så blir man tokig att köra i 90-110 om man ska 100 mil.

130-150 ligger min snittfart alltid på för att man inte ska bli uttråkad och börja surfa på nallen samtidigt.

Köp en sådan här laser/radarvarnare så är ju problemet löst.

post-3132-0-41431500-1432972898.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Köp en sådan här laser/radarvarnare så är ju problemet löst.

attachicon.gifimages.jpg

Kan bli kännbart om haffa tar en

Laservarnare straff

Laservarnare ger dagsböter men även fängelse finns med i straffskalan.

Laservarnare används för att varna för poliskontroller med lasermätning. När trafikpolisen riktar sin mätlaser mot ditt fordon kommer laservarnaren att signalera och varna dig för trafikkontrollen.

Om trafikpolisen upptäcker din laservarnare väntar dagsböter och tingsförhandlingar. -

 

Har en bekant som råkade ut för det och han var inte så glad

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Kan bli kännbart om haffa tar en

Laservarnare straff

Laservarnare ger dagsböter men även fängelse finns med i straffskalan.

Laservarnare används för att varna för poliskontroller med lasermätning. När trafikpolisen riktar sin mätlaser mot ditt fordon kommer laservarnaren att signalera och varna dig för trafikkontrollen.

Om trafikpolisen upptäcker din laservarnare väntar dagsböter och tingsförhandlingar. -

 

Har en bekant som råkade ut för det och han var inte så glad

Laservarnarna är ju lätta att rycka bort for de är ju inte fast monterade.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lever i nuet inte i historien. 

Om du nu pekar på historien så kan du nämna några svenska städer som ryssar brände? 

Där emot har svenskar bränt städer lite hit och dit tills statskassa blev tom fanns inga pengar att kriga mera och då blev man neutral land. 

Jag lever också i nuet. Dock svarade jag på en inlaga där du ansåg att man bör lägga en historisk syn på saken, vilket jag gjorde.

Beträffande svenska städer som brännts av ryssarna kan man t.ex nämna Norrköping, Sundsvall, Södertälje, Norrtälje, Söderhamn, Umeå,

Hudiksvall samt diverse mindre orter. Även Finland, som ju hörde till Sverige, fick en hel del städer nedbrända.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lever också i nuet. Dock svarade jag på en inlaga där du ansåg att man bör lägga en historisk syn på saken, vilket jag gjorde.

Beträffande svenska städer som brännts av ryssarna kan man t.ex nämna Norrköping, Sundsvall, Södertälje, Norrtälje, Söderhamn, Umeå,

Hudiksvall samt diverse mindre orter. Även Finland, som ju hörde till Sverige, fick en hel del städer nedbrända.  

Detta hände för länge sedan. Hur många stater har USA-s politik satt i brand de senaste 25 åren?

Jag tycker förfarande att vi ska vara rädda för USA-s förda politik. 

Klart Ryssar skramlar med stål för de känner sig trängda av NATO och dess allierade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hände för länge sedan. Hur många stater har USA-s politik satt i brand de senaste 25 åren?

Jag tycker förfarande att vi ska vara rädda för USA-s förda politik. 

Klart Ryssar skramlar med stål för de känner sig trängda av NATO och dess allierade.

Tror du folket i Ukraina håller med dig?

Eller de stackare som överlevde från Grozny?

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Jag körde in i en radar på 80-talet med en MB 190 2.3E på E4 utanför Eskilstuna i Kjula(idag är det motorväg bredvid), det gick ner från 90 till 50km/h där och jag hann aldrig bli klockad.

Men jag hamna i lokaltidningen och de sa att jag kört en bra bit över 200 :D

Vi hade vart på en boxninggala i Strängnäs och jag minns polisen som stoppade mig vid infarten till e-tuna(jag såg inte ens kontrollen i Kjula) han var riktigt hispig och sa att polisen kört efter mig med sin Saab i 180 och jag bara drog ifrån, då sa polarn som satt bredvid och var lite full, Köp en Mercedes nästa gång ..och polisen fullkomligt exploderade hahahahahahaha

 

ps. jag vart av med lappen i 4mån efter det :-(

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du folket i Ukraina håller med dig?

Eller de stackare som överlevde från Grozny?

Afghanistan, Somalia med Mogadishu hur hotade de USA?, Irak, Balkan har de bombat tillsammans med EU, Hur Cuba och Vietnam hade hotat USA-s intresse? 

angående Ukraina så varför USA och EU hjälpte till att störta en demokratisk vald president? Kanske var han ryssvänligt och det passade inte i USA- och EU planer.

OK han var inte den bästa ledaren men han var demokratisk vald. Jag förstår att vi matas med information som är ganska ensidig och vriden men långt i från alla sanningar. 

Sverige är neutral, vad gör USA-s B52 bombplan i Sverige? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Afghanistan, Somalia med Mogadishu hur hotade de USA?, Irak, Balkan har de bombat tillsammans med EU, Hur Cuba och Vietnam hade hotat USA-s intresse? 

angående Ukraina så varför USA och EU hjälpte till att störta en demokratisk vald president? Kanske var han ryssvänligt och det passade inte i USA- och EU planer.

OK han var inte den bästa ledaren men han var demokratisk vald. Jag förstår att vi matas med information som är ganska ensidig och vriden men långt i från alla sanningar. 

Sverige är neutral, vad gör USA-s B52 bombplan i Sverige? 

Ja vem vet, om russki boys hade vart snällare så hade vi kanske haft Mig plan nu istället för ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,öh "svenska" plan? 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland blir jag sur när seriösa trådar spårar ur ( och får kritik för det ) men när en tråd om nya registreringsskyltar spårar ur som denna har gjort då skrattar Pastor Fritz så hela magen hoppar åt en del inlägg. Jag menar, att en del bara orkar, men jag är faktiskt imponerad. :good:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...