Jump to content
IGNORERAD

Undrar vad Kjell Bergqvist säger om detta.

thomas001

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Tror dom är ledande när det gäller ofrivillig taskskärning också!? :)

Skickat från min HTC One_M8

Bokstavligt talat möjligtvis. Bildligt talat så finns det väl inget land som kommer i närheten av att vara lika henifierat som yxlandet Sverige :mdr:

Dela på andra sajter

• Svar 113
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Krafta

6

• Khemmarat

5

• thomas001

5

• Nilsson68

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror dom är ledande när det gäller ofrivillig taskskärning också!? :)

Skickat från min HTC One_M8

I varje fall verkar ju bokstavligt talat thai doktorerna vara experter på att sätta tillbaka den bortskurna delen! 

http://www.thaimedicalnews.com/medical-tourism-Thailand/thai-girls-cut-off-penis-video/

Ändrades av Wangthong
Dela på andra sajter

Du har det bra där borta i Thailand du där pojkar får vara pojkar och flickor får vara flickor. Här i Sverige har man numera utrustat indoktrineringens kvarnar med nya knivar ämnade att skära tasken av alla män i sin strävan att göra hela befolkningen till könsneutrala hen-personer.

Ja, en bra början är ju att införa könsneutrala toaletter så inte hen känner sig diskriminerad...

"Könsneutrala toaletter förvirrar"

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbotten/fgdfg-1

"Transaktivister vill ta bort skyltarna för män och kvinnor på offentliga toaletter – och täcker dem med klisterlappar i väntan på att samhället gör om systemet. ”Ett samhälle måste erkänna den mångfald och de olikheter som finns” säger Aleksa Lundberg, 33."

http://www.metro.se/nyheter/de-vill-gora-offentliga-toaletter-konsneutrala/EVHoci!1J4f0MNx8FWoA/

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Cavemannen

Ja, en bra början är ju att införa könsneutrala toaletter så inte hen känner sig diskriminerad...

"Könsneutrala toaletter förvirrar"

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vasterbotten/fgdfg-1

"Transaktivister vill ta bort skyltarna för män och kvinnor på offentliga toaletter – och täcker dem med klisterlappar i väntan på att samhället gör om systemet. ”Ett samhälle måste erkänna den mångfald och de olikheter som finns” säger Aleksa Lundberg, 33."

http://www.metro.se/nyheter/de-vill-gora-offentliga-toaletter-konsneutrala/EVHoci!1J4f0MNx8FWoA/

Så vart skall män som Kjelle kissa i väntan på ändring? skall han välja herrarnas eller damernas?

Dela på andra sajter

Så vart skall män som Kjelle kissa i väntan på ändring? skall han välja herrarnas eller damernas?

Han får väl göra som sin idol Gudrun.

Ändrades av Bananen

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Cavemannen

Han får väl göra som sin idol Gudrun.

hahahaha, ja då gäller det att biografen har öppet :D

Dela på andra sajter

Är det på riktigt eller?

Finns det sådana människor som faktiskt går och tittar på det där och framförallt, finns det personer som röstar på dessa?

Alltså alldeles på riktigt, menar jag...?

Ja! det är på riktigt, det går faktiskt en våg i sverige för närvarande där en svensk,vit och man, är den som man vill ge skulden för allt ont som finns i det svenska samhället.

Det handlar inte längre om att få ett jämställt samhälle utan nu handlar det om att förnedra alla svenska män.

Media styrs helt av vänstern/miljöpartiet som mörklägger allt som dom inte vill att medborgarna ska höra och hittar på saker för att sprida sina egna budskap!

Det värsta trots allt är att de flesta svenskarna tror på att allt som de här tidningarna skriver är sanningen!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja! det är på riktigt, det går faktiskt en våg i sverige för närvarande där en svensk,vit och man, är den som man vill ge skulden för allt ont som finns i det svenska samhället.

Det handlar inte längre om att få ett jämställt samhälle utan nu handlar det om att förnedra alla svenska män.

Media styrs helt av vänstern/miljöpartiet som mörklägger allt som dom inte vill att medborgarna ska höra och hittar på saker för att sprida sina egna budskap!

Det värsta trots allt är att de flesta svenskarna tror på att allt som de här tidningarna skriver är sanningen!

Stackars offer, vem är det som drar dig in i den vågen? Själv tycker jag att jag har extremt många fördelar av att vara svensk, vit man jämfört med många andra. Stackare som har blivet född i alla de privilegier som det innebär men ändå sitter och gråter, patetiskt.
Dela på andra sajter

Stackars offer, vem är det som drar dig in i den vågen? Själv tycker jag att jag har extremt många fördelar av att vara svensk, vit man jämfört med många andra. Stackare som har blivet född i alla de privilegier som det innebär men ändå sitter och gråter, patetiskt.

Vet inte vad man ska säga om dig fredman! Patetisk är väl bara förnamnet och som inte märker det som händer runt omkring dig i dagens sverige,du sympatiserar tydligen med dom som hatar vita,svenska män,FI, miljöpartiet och kommunisterna, grattis!!! Hur fan kan du påstå att du röstar på alliansen?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

Vet inte vad man ska säga om dig fredman! Patetisk är väl bara förnamnet och som inte märker det som händer runt omkring dig i dagens sverige,du sympatiserar tydligen med dom som hatar vita,svenska män,FI, miljöpartiet och kommunisterna, grattis!!! Hur fan kan du påstå att du röstar på alliansen?

post-11562-1431553895,24_thumb.png
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Till skillnad mot dig så kan jag se till andra behov än mina egna. Jag tycker att både FI, Miljöpartiet och SD har en funktion att fylla. Att påstå att vita män har en uppförsbacke så har man en brist på både empati och förstånd.

Fi behöver fortsätta att driva jämställdhetsfrågor även om jag tycker att de är ute och cyklar i de flesta fall så har vi inte jämställdhet mellan könen i flera frågor.

Miljöpartiet har många konstiga idéer som jag inte alls håller med om men även de har en funktion. Vi tar ut mer från jorden än den producerar och så kan man inte göra i längden.

SD som har sitt ursprung ur nazistiska organisationer och som i många fall så visar det sig att många medlemmar inte har kommit så långt sedan dess. Även de behövs för att Sverige idag tar emot fler invandrare än vi klarar och är allt för generösa med bidrag till anhöriginvandring till flyktingar.

Jag önskar att ingen av nischpartierna skulle behövas finnas men än så länge gör de faktiskt det och man kan mäta deras storlek på hur lite andra partier tar deras frågor på allvar.

Ändrades av Fredman
Dela på andra sajter

Jag önskar att ingen av nischpartierna skulle behövas finnas men än så länge gör de faktiskt det och man kan mäta deras storlek på hur lite andra partier tar deras frågor på allvar.

I kväll är jag lite på hugget Fredman och har tänkt till lite grann serru ;)

Dom olika partiernas politik bestäms enbart av deras medlemmar och inga andra, har jag rätt eller fel ?

När det nu är så att det bara är ett fåtal ( tror jag i alla fall ) av dom röstberättigade som är medlemmar i ett parti och ännu färre som faktiskt går till ett medlemsmöte så borde det ju vara ganska lätt att påverka dom traditionella partierna inifrån. Betydligt enklare och bättre väg än att starta enfrågepartier i olika frågor. Nu har jag tänkt färdigt :)

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Ja röstar man på Fi så säger det det mesta om Kjell Bergqvist.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Guest Fredman

I kväll är jag lite på hugget Fredman och har tänkt till lite grann serru ;)

Dom olika partiernas politik bestäms enbart av deras medlemmar och inga andra, har jag rätt eller fel ?

När det nu är så att det bara är ett fåtal ( tror jag i alla fall ) av dom röstberättigade som är medlemmar i ett parti och ännu färre som faktiskt går till ett medlemsmöte så borde det ju vara ganska lätt att påverka dom traditionella partierna inifrån. Betydligt enklare och bättre väg än att starta enfrågepartier i olika frågor. Nu har jag tänkt färdigt :)

Fritz..

Härligt att höra att du är på gång Fritzen. Då är det ju extra synd att man inte är i fiskebyn.

Jo jag tror att det stämmer i stort. Sedan såg vi ju hur det gick för ungtupparna i SD som ville förändra. De åkte ut på arselet fortare än de kunde säga marschkängor.

Största problemet är nog att de flesta likt mig har betongrövar och trivs bra på soffan.

Dela på andra sajter

UglyFarang

Hört talas om Jackie Arklöv?

Dårar finns det gott om.

Mvh

Amja

Nu ska du vara snäll mot stackars Jackie, han växte upp i ett mycket fattigt hem, de hade inte ens råd till en spegel.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Till skillnad mot dig så kan jag se till andra behov än mina egna. Jag tycker att både FI, Miljöpartiet och SD har en funktion att fylla. Att påstå att vita män har en uppförsbacke så har man en brist på både empati och förstånd.

Fi behöver fortsätta att driva jämställdhetsfrågor även om jag tycker att de är ute och cyklar i de flesta fall så har vi inte jämställdhet mellan könen i flera frågor.

Miljöpartiet har många konstiga idéer som jag inte alls håller med om men även de har en funktion. Vi tar ut mer från jorden än den producerar och så kan man inte göra i längden.

SD som har sitt ursprung ur nazistiska organisationer och som i många fall så visar det sig att många medlemmar inte har kommit så långt sedan dess. Även de behövs för att Sverige idag tar emot fler invandrare än vi klarar och är allt för generösa med bidrag till anhöriginvandring till flyktingar.

Tack för ett seriöst svar fredman!

Jag måste nog säga att jag är mer angelägen om mina medmänniskors välbefinnande än vad du är,att fi har någon funktion kan väl bara en kommunist tycka,kvinnor som hatar vita män, sen har dom ju ungefär samma politik som kommunisterna.

Miljöpartiet har ju en bra tanke i namnet men där slutar ju anknytningen,vad fan gör dom för att det ska bli en bättre miljö, för 25 år sedan när det kom förbud på förbud så blev jag något förbannad,eftersom det inte kommer att få någon snabb förbättring av miljön eftersom företagen bara hittar lösningar för att undgå skatterna,hade man däremot skapat morötter såsom vissa investeringsbidrag för miljöförbättrande investeringar etc så hade sverige varit 2br5 år före alla andra,skapat arbeten och hjälpt andra länder i miljöarbetet, miljöpartiet vill gå motsatt väg och beskatta allting - helt fel väg!

När det gäller sd så bryr jag mig inte om det har funnits nassesympartisörer förr i tiden, för det har det väl gjort i dom flesta andra svenska partierna i historien - huvudsaken är väl att dom inte har något att säga till om när jag ska rösta på dom!

Men i dagsläget finns det ju inget bättre parti att rösta på än just sd,dom är ärliga och tydliga med det dom vill i alla frågor, vilket inte något annat parti är i dagsläget!

Dela på andra sajter

Jag måste nog säga att jag är mer angelägen om mina medmänniskors välbefinnande än vad du är,att fi har någon funktion kan väl bara en kommunist tycka,kvinnor som hatar vita män, sen har dom ju ungefär samma politik som kommunisterna.

Miljöpartiet har ju en bra tanke i namnet men där slutar ju anknytningen,vad fan gör dom för att det ska bli en bättre miljö, för 25 år sedan när det kom förbud på förbud så blev jag något förbannad,eftersom det inte kommer att få någon snabb förbättring av miljön eftersom företagen bara hittar lösningar för att undgå skatterna,hade man däremot skapat morötter såsom vissa investeringsbidrag för miljöförbättrande investeringar etc så hade sverige varit 2br5 år före alla andra,skapat arbeten och hjälpt andra länder i miljöarbetet, miljöpartiet vill gå motsatt väg och beskatta allting - helt fel väg!

När det gäller sd så bryr jag mig inte om det har funnits nassesympartisörer förr i tiden, för det har det väl gjort i dom flesta andra svenska partierna i historien - huvudsaken är väl att dom inte har något att säga till om när jag ska rösta på dom!

Men i dagsläget finns det ju inget bättre parti att rösta på än just sd,dom är ärliga och tydliga med det dom vill i alla frågor, vilket inte något annat parti är i dagsläget!

Fråga Kräfta!

Har du något annat intresse i detta forum än politik på kvällar, nätter?

Mvh

Nilsson

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja du är duktig på att klistra på andra åsikter i vart fall. Blir du lycklig av att kalla mig kommunist så bjuder jag på det, du verkar ha det jobbigt som det är.

Ja det finns fler partier som har skelett i garderoben men det ligger ca 70 år bakåt i tiden då jag antar att du syftar på nazisympasitörer. Så sent som för två veckor sedan så blev en handfull medlemmar uteslutna ur SD med förevändningen att de bl.a. hade haft kontakter med allt för extrema partier.

Det kommer väl ett svar när du stärkt dig med en grogg eller två. För som redan konstaterats så skriver du enbart på kvällar med helgdag efter och då enbart om invandring. Har du något intresse av Thailand eller något annat?

Dela på andra sajter

Snart hamnar den här tråden också i Älg-tråden.

Undrar vad Kjell Bergquist säger om det...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
UglyFarang

Snart hamnar den här tråden också i Älg-tråden.

Är det inte smartare att bara låsa eller radera denna?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Är det inte smartare att bara låsa eller radera denna?

Enklare att vara som om den inte finns om den inte passar.Lite som tv kanaler bara att välja.

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fast plötsligt så händer det.Tidningen skriver sanning,

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/indisk-minister-om-valdtakter-ar-varre-i-sverige

Dela på andra sajter

Fast plötsligt så händer det.Tidningen skriver sanning,

Tror du sanningen är att det är 4 våldtäkter/100000 kvinnor i Indien? Tidnigen skrev just det. Att det är åt helvete i Sverige kan jag hålla med om.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...