Jump to content
IGNORERAD

Undrar vad Kjell Bergqvist säger om detta.


thomas001

Recommended Posts

Oregistrerad

Ja! det är på riktigt, det går faktiskt en våg i sverige för närvarande där en svensk,vit och man, är den som man vill ge skulden för allt ont som finns i det svenska samhället.

Det handlar inte längre om att få ett jämställt samhälle utan nu handlar det om att förnedra alla svenska män.

 

Media styrs helt av vänstern/miljöpartiet som mörklägger allt som dom inte vill att medborgarna ska höra och hittar på saker för att sprida sina egna budskap!

 

Det värsta trots allt är att de flesta svenskarna tror på att allt som de här tidningarna skriver är sanningen!

Fast plötsligt så händer det.Tidningen skriver sanning,

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/indisk-minister-om-valdtakter-ar-varre-i-sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    6

  • Khemmarat

    5

  • thomas001

    5

  • Nilsson68

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fast plötsligt så händer det.Tidningen skriver sanning,

Tror du sanningen är att det är 4 våldtäkter/100000 kvinnor i Indien? Tidnigen skrev just det. Att det är åt helvete i Sverige kan jag hålla med om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Tror du sanningen är att det är 4 våldtäkter/100000 kvinnor i Indien? Tidnigen skrev just det. Att det är åt helvete i Sverige kan jag hålla med om.

Tidningen skriver om den officiella statistiken som är sann.Sedan så tror jag att det är ett stort mörkertal bland båda länderna.

Annars så kan det vara lite hysch, hysch och speciellt vem som har gjort det.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Tidningen skriver om den officiella statistiken som är sann
 

 

Men om tidningarna  i stället skriver att deflation är skadligt för samhällsekonomin då är det lögn och förbannad dikt. :crazy:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Stackars offer, vem är det som drar dig in i den vågen? Själv tycker jag att jag har extremt många fördelar av att vara svensk, vit man jämfört med många andra. Stackare som har blivet född i alla de privilegier som det innebär men ändå sitter och gråter, patetiskt.

 

Ja vår vice statsminister tex. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

 

 

Men om tidningarna  i stället skriver att deflation är skadligt för samhällsekonomin då är det lögn och förbannad dikt. :crazy:

 

Fritz..

 

Jag skrev att tidningen skrev sanningen om statistiken, men mörkertalet är stort.Det betyder att sanningen om sakfrågan inte behöver vara det.

Median kan skriva om det keynesianska systemet och deflationen, men det behöver inte betyda att det heller är sanningen om sakfrågan. :hi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu bor nog Herr Bergqvist i ett inhägnat villaområde  i Thailand så att han inte sett thaibarn i poolen är nog inte så konstigt :wink:

 

Han bor i samma område som min före detta arbetskamrat, (han är pensionär nu), ett antal mil söder om Hua Hin, (har glömt namnet), ett rent farang område...

Tydligen ska han vara en helt ok.gubbe att ta ett par öl med, enligt min kamrat...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Han bor i samma område som min före detta arbetskamrat, (han är pensionär nu), ett antal mil söder om Hua Hin, (har glömt namnet), ett rent farang område...

Tydligen ska han vara en helt ok.gubbe att ta ett par öl med, enligt min kamrat...

 

Mvh. borje222

Huay Yang har jag för mig att det heter.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

 

 

Men om tidningarna  i stället skriver att deflation är skadligt för samhällsekonomin då är det lögn och förbannad dikt. :crazy:

 

Fritz..

 

Man kan fråga sig varför tidningar skriver detta. Jag tror att dom måste skriva så. Inte saningen. Allt hänger på  bidragen såklart. Nästa fråga som är klart intressant. Varför påstår man att Sverige har deflation. Vad är målet.

ps Om det nu är så farligt. Jag har inte läst varför någonstans och med fakta kunnat belägga detta.

 

Ha en härlig söndag

Link to comment
Dela på andra sajter

Här startar man en liten tråd om barn som badar i swimmingpool. Plus en lite känga till Kjelle.

Nu är det en ren politiktråd.

Säger som Pastor här på MPR. Herrens vägar äro outgrundliga! Eller MPR i ett nötskal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här startar man en liten tråd om barn som badar i swimmingpool. Plus en lite känga till Kjelle.

Nu är det en ren politiktråd.

Säger som Pastor här på MPR. Herrens vägar äro outgrundliga! Eller MPR i ett nötskal.

Vad hade du väntat Dig när våra proffesorer på Mpr äntrar tråden

blir ju alltid politik även i Fredmans epistlar bland Tallar och

Paragrafer

Nä simma lungt Kjelle

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hade du väntat Dig när våra proffesorer på Mpr äntrar tråden

blir ju alltid politik även i Fredmans epistlar bland Tallar och

Paragrafer

Nä simma lungt Kjelle

Finns ju ett gäng här på MPR som bara vill tjata politik. Tror dom har någon form av autoscan som söker på minsta lilla antydan till snack om politik.

Hugger som cobror när tillfället ges.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju ett gäng här på MPR som bara vill tjata politik. Tror dom har någon form av autoscan som söker på minsta lilla antydan till snack om politik.

Hugger som cobror när tillfället ges.

Alltså, nu blir jag besviken på dig, har du inte klart för dig att allt ÄR politik, sedan finns det ju mildare och tyngre politik, men politik ÄR det!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Finns ju ett gäng här på MPR som bara vill tjata politik. Tror dom har någon form av autoscan som söker på minsta lilla antydan till snack om politik.

Hugger som cobror när tillfället ges.

 

Ja fy fan för dessa inskränkta idi*ter :focus:

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, nu blir jag besviken på dig, har du inte klart för dig att allt ÄR politik, sedan finns det ju mildare och tyngre politik, men politik ÄR det!

Politik enligt Wikipedia  http://sv.wikipedia.org/wiki/Politik

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Tycker att uttrycket ska införas in MPR vardags språk, alltid när man undrar nåt kan man säga Vad säger Kjell Bergqvist  om detta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...