Jump to content
IGNORERAD

Undrar vad Kjell Bergqvist säger om detta.


thomas001

Recommended Posts

Khemmarat

Det är ju en bra sak Kjelle gör

 

Vilken sak gör han bra ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Krafta

    6

  • Khemmarat

    5

  • thomas001

    5

  • Nilsson68

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GreenValley

Kjell Bergqvist lämnar ingen oberörd, en höjdare är när han tillintetgör skvallerjournalisten och våldtäktsmannen Tom Hjelte.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UX5_rWe94Gg

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kjelle Bergkvist. Han är ju helt underbar i "Ha ett underbart liv"

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå,  Kjell Bergqvist var ju bra förr i tiden, i tex den bästa sommaren som begravningsentreprenör  och dödlig drift som pundare, på senare år verkar det tyvärr ha brunnit rejält i skallen på snubben.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kjell Bergqvist lämnar ingen oberörd, en höjdare är när han tillintetgör skvallerjournalisten och våldtäktsmannen Tom Hjelte.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UX5_rWe94Gg

 

Tom Hjelte var en idi*t utöver det vanliga men det förhindrar ju inte att även Kjell Bergqvist utvecklats till en sådan på gamla dar.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Har man pippat med Miss Universum så har man rätt att vara kaxig! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har man pippat med Miss Universum så har man rätt att vara kaxig! :crazy:

 

Det lär väl knappast vara någon merit i hans nya F!(na) omgivning va..  

Link to comment
Dela på andra sajter

Khemmarat

Har man pippat med Miss Universum så har man rätt att vara kaxig! :crazy:

Då skall det vara miss universum av det här århundradet nån gång, inte nån gammal hagga

från forntiden. 

 

Har själv nån "jag mötte lassie" brudar från förr på meritlistan men det gälds inte riktigt numera

fast jag kommer ihåg och är tacksam för "Jag taaackar liiivet" ibland är det på riktigt ..

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Kjell Bergkvist,Robert Aschberg,Sven Volter,Jan Guillou, Birro,Claes Malmberg,alexandra pascalidou med flera har ju skapat sin karriär genom att skrika så högt som möjligt för att få sin röst hörd (med sina kommunistiska åsikter/tänkanden), ända tills någon patetisk chef förmodligen inte orkar med dom mer.

 

När dom sen plockar in grova stålar och gör allt för att få in fler kulor och i realiteten blir samma individ som dom tidigare har hatat så mycket, då tänker dom bara på sig själva, patetiska människor som jag ser det.

 

Sen har dom ju vissa andra kvaliteter som är uppskattade.

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man pippat med Miss Universum så har man rätt att vara kaxig! :crazy:

Gudrun i F!?

Link to comment
Dela på andra sajter

nitramj77

Då skall det vara miss universum av det här århundradet nån gång, inte nån gammal hagga

från forntiden. 

 

 

Men det är väl ok om det var strax efter damens karriär: 

 

"Han var 1988–2000 gift medYvonne Ryding (Miss Universum 1984)"

Link to comment
Dela på andra sajter

TH pucklade på sin tjej på en krog i Stockholm med följs att ägarna och personalen gav han ett kok stryk, Där hade den gode KB rätt angående sin opponent i Ashbergs program!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Har man pippat med Miss Universum så har man rätt att vara kaxig! :crazy:

Va då miss universum, jag har pippat en ormtjuserska som uppträtt på Kiviks marknad, så de så. :nyam:  :y2: .

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken sak gör han bra ?

Att han öppnar upp en pool och ser till att ungarna får lära sig simma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nilsson68

Tycker man får ge kredit till Kjell som hjälper barn i olika sammanhang.

Inte bara barnsimmning. Utan hjälper även flertal barnhem i Thailand samt i vissa grannländer.

Vore väl bra om fler kunde satsa sina pengar på projekt som dessa.

Tycker jag är gott nog för att ge han kredit. Lyfter gärna på hatten för den mannen. Även en wai.

Mvh

Nilsson68

Link to comment
Dela på andra sajter

Utanför Khon kaen finns ett ställe som faktisk heter Pattaya song(2) en stor jäkla damm. Där finns det thai ungar i flock. Galet mycket folk
(http://www.khonkaen.com/english/attractions/ubolrat_dam.asp)
post-7723-0-54077900-1431146844_thumb.jp

post-7723-0-82360200-1431146854_thumb.jp
Några km från gummans by finns en pool där brukar det vara en massa ungar också. 

Så nog får många bada

//G
 

Ändrades av Gustav

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

TH pucklade på sin tjej på en krog i Stockholm med följs att ägarna och personalen gav han ett kok stryk, Där hade den gode KB rätt angående sin opponent i Ashbergs program!

 

 

Visst är det bra.

"Problemet" jag har med Kjell är dock egentligen inget alls.

 

Men denna F! reklam, eller vad man nu ska kalla det, var bara för att han hade någonting att tjäna på det.

Mediakåt som ser att hans pengar börjar att tryta. Då är all PR guldvärd.

Han hade nog hoppats på ett större rabalder och mer tid i rampljuset av detta tilltag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att han öppnar upp en pool och ser till att ungarna får lära sig simma.

Ja, hade hen gjort det utan att blanda in sin självbiografi och promota den, så hade hen fått en "wai" av mig också.

 

Men nu ser jag henom bara som en självgod mediekåt PK-slyna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong

Utanför Khon kaen finns ett ställe som faktisk heter Pattaya song(2) en stor jäkla damm. Där finns det thai ungar i flock. Galet mycket folk

(http://www.khonkaen.com/english/attractions/ubolrat_dam.asp)

attachicon.gif1-2015-04-14 12.59.43.jpg

attachicon.gif1-2015-04-14 14.10.26.jpg

Några km från gummans by finns en pool där brukar det vara en massa ungar också. 

Så nog får många bada

//G

 

Får dom simundervisning också så är det ju strålande!

Link to comment
Dela på andra sajter

thomas001

Får dom simundervisning också så är det ju strålande!

Där vi var med ungjävlarna i Kampeangphet finns det kommunal simskola varje dag med start 16.00

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker man får ge kredit till Kjell som hjälper barn i olika sammanhang.

Inte bara barnsimmning. Utan hjälper även flertal barnhem i Thailand samt i vissa grannländer.

Vore väl bra om fler kunde satsa sina pengar på projekt som dessa.

Tycker jag är gott nog för att ge han kredit. Lyfter gärna på hatten för den mannen. Även en wai.

Mvh

Nilsson68

Jomenvisst, men nu är det ju så att han röstar på FI och det räcker för att få MPR-eliten att gå igång på alla cylindrar. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nilsson68

Jomenvisst, men nu är det ju så att han röstar på FI och det räcker för att få MPR-eliten att gå igång på alla cylindrar. ;)

Fritz..

Helt rätt Fritz.

Nu var det hans engagemang för barn jag gillar.

Hans Politiska sida eller att diskutera politik på MPR är inget för mig [emoji4]

Mvh

Nilsson

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har man svårt att gilla en manlig manshatare som hyllar F!, att han köper majblommor gör han inte till mindre manshatare... Eller är bergqvist en liten hen som står på steget till operation... Bara en tanke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där vi var med ungjävlarna i Kampeangphet finns det kommunal simskola varje dag med start 16.00

Andras barn och mina ungjävlar :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...