Jump to content
IGNORERAD

Norwegian vs Thai för Jul-Aug 2015


Magrood

Recommended Posts

Tycker snarare kontentan är att du bedriver någon form av häxsjakt mot Norwegian som du verkar ha något personligt agg emot. Det går nog att googla fram om varenda flygbolag, eller snarare företag som tar kortbetalning om problem som uppstått vid betalning. Somna om!

Nu var det bara en händelse att min vän blev bestulen av Norwegian, kan hålla med om att det mesta är skitsaker annars.

Gissar att någon medarbetare på AB blivit utsatt för något med Norwegian, för de skriver ju om alla små skit incidenter som rör DY :)

Häxjakt, nje....men ett lämpligt ämne att vara lite smådryg om på mpr, särskilt roligt då vissa verkar ta det på blodigaste allvar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 572
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    94

  • Sam sip sam

    36

  • leifen

    29

  • pigge01

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Så hade han fått vad han betalat för eller ljuger han?

Ger inte mkt för lögnare kan jag tillägga.

Ändrades av frogfish
Hemorojder?
Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt med en tjaikärra som var lagad med silvertejp. Tror jag har ett foto på det

 

 

Silvertape is da shit...

IMG223.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så hade han fått vad han betalat för eller ljuger han?

Nu får du väl ta och ge dig.

Med normal läsförståelse menas det att, "försöker man komma undan med lågpris så får man oftast en skitprodukt" det är den normala förklaringen till "att man får vad man betalar för"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte tomurdoc ta reda vad som egentligen hänt, och sen berätta det här,, så att man kan förstå vad man ska skälla på nu? Hela händelse förloppet från bokning till resan´s avslut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du väl ta och ge dig.

Med normal läsförståelse menas det att, "försöker man komma undan med lågpris så får man oftast en skitprodukt" det är den normala förklaringen till "att man får vad man betalar för"

Kanske i din värld. I min värld betyder det att man får det man betalat för, dvs det man bestämt sig för att köpa. Jag förstår inte vad man annars skulle få, eller vad han förväntade sig att få istället?

Men frågan kvarstår? Och om han tom betalade över avtalat pris så måste han ju varit rejält sugen produkten:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu var det bara en händelse att min vän blev bestulen av Norwegian, kan hålla med om att det mesta är skitsaker annars.

Gissar att någon medarbetare på AB blivit utsatt för något med Norwegian, för de skriver ju om alla små skit incidenter som rör DY :)

Häxjakt, nje....men ett lämpligt ämne att vara lite smådryg om på mpr, särskilt roligt då vissa verkar ta det på blodigaste allvar.

Ja och du länkar ju gladeligen in alla dessa skitincidenter och skiljer dig inte alls från aftonbladets hatkampanj. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte tomurdoc ta reda vad som egentligen hänt, och sen berätta det här,, så att man kan förstå vad man ska skälla på nu? Hela händelse förloppet från bokning till resan´s avslut.

Kolla aldrig en story, den kan visa sig vara felaktig ! 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte tomurdoc ta reda vad som egentligen hänt, och sen berätta det här,, så att man kan förstå vad man ska skälla på nu? Hela händelse förloppet från bokning till resan´s avslut.

Vad som har hänt ser du väl i klippet, de drog för mycket från hans kort, krånglade när de skulle betala tillbaka.

Sen när de väl betalade tillbaka så skickade de pengarna till fel konto, och sen överlät ansvaret på kunden att kontakta den kontoinnehavare för att få tillbaka SINA pengar.

Vad som inte framgår i klippet är att kunden, nu fått tag i kontoinnehavaren, en äldre dam i Timrå tror jag det var. Men vad är det som säger att hon vill betala några pengar till en för henne okänd person?

Det är polisanmält som bedrägeri, och polisen kommer att agera om inte kunden har fått tillbaka sina pengar nästa vecka!

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Silvertape is da shit...

 

Och på Thais nyaste 747-400

Dålig Amerikansk kvalité!

Den är lev. 2003-nov.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och på Thais nyaste 747-400

Dålig Amerikansk kvalité!

Den är lev. 2003-nov.

Jä*la skitbolag..... Och man får säkert vad man betalar för oxå, man bli så förbannad.......:look_down:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad som har hänt ser du väl i klippet, de drog för mycket från hans kort, krånglade när de skulle betala tillbaka.

Sen när de väl betalade tillbaka så skickade de pengarna till fel konto, och sen överlät ansvaret på kunden att kontakta den kontoinnehavare för att få tillbaka SINA pengar.

Vad som inte framgår i klippet är att kunden, nu fått tag i kontoinnehavaren, en äldre dam i Timrå tror jag det var. Men vad är det som säger att hon vill betala några pengar till en för henne okänd person?

Det är polisanmält som bedrägeri, och polisen kommer att agera om inte kunden har fått tillbaka sina pengar nästa vecka!

 

Det är inte mycket man kan se på den förvirrade berättelsen, och det är väl han som gett dem kontonummer, tydligen fel eftersom de har hamnat hos fel person. Om han (konsumenten) har lämnat rätt konto nummer (skriftligt of course) kommer jag be om ursäkt och skälla på Norwegian också.

Misstänker att det handlar om en missat av bockning för mat, sittplats och baggage och en godkänt betlaning innan man kollat på summan. Men personen som copy/paste inlägget hit är inte villig att ta reda på verkliga orsaker utan skäller på som en byracka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jä*la skitbolag..... Och man får säkert vad man betalar för oxå, man bli så förbannad.......:look_down:

Sådana skador är tillverkarens fel.

inte flygbolaget.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådana skador är tillverkarens fel.

inte flygbolaget.

Kanske i vanliga fall, men i detta fall skulle jag med 100% säkerhet säga att det är Baggarnas fel (eller bögarnas......):big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jaha ja, nu blev det annat ljud i skällan när det dök upp ett ihop-tejpat Thai-plan :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha ja, nu blev det annat ljud i skällan när det dök upp ett ihop-tejpat Thai-plan :rotfl:

TRO JAG INTE DEN DÄR BILDEN HAR BÅDE SKEPPARN OCH JAG SETT MÅNGA GGR BLAND ANNAT HÄR PÅ MPR ,SÅ INGET NYTT

även sett när dom haft silvertape till att fästa  upp bagage hyllor med silvertape

även jag använder det ibland att laga hål i kapelltak och många med mig en mkt bra produkt till skillnad mot norwegian ha ha 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

TRO JAG INTE DEN DÄR BILDEN HAR BÅDE SKEPPARN OCH JAG SETT MÅNGA GGR BLAND ANNAT HÄR PÅ MPR ,SÅ INGET NYTT

även sett när dom haft silvertape till att fästa  upp bagage hyllor med silvertape

även jag använder det ibland att laga hål i kapelltak och många med mig en mkt bra produkt till skillnad mot norwegian ha ha 

Jo jag vet att den varit publicerad här tidigare och jag vet att skepparn kom på sig själv häromdagen när han som bäst spydde galla och ondgjorde sig över att Norwegian silvertejpat flygplansreggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag vet att den varit publicerad här tidigare och jag vet att skepparn kom på sig själv häromdagen när han som bäst spydde galla och ondgjorde sig över att Norwegian silvertejpat flygplansreggen.

Han kom inte på sig själv han visste det hela tiden ,men finns ju en del nynas här som inte sett det ocxh brukar elda upp sig när ngn säger ngt ont om norrbaggarna ha ha ,,men du kunde ju inte hålla käften 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Han kom inte på sig själv han visste det hela tiden ,men finns ju en del nynas här som inte sett det ocxh brukar elda upp sig när ngn säger ngt ont om norrbaggarna ha ha ,,men du kunde ju inte hålla käften 

Nä finns väl ingen anledning att hålla käften om sånt där dravel. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag vet att den varit publicerad här tidigare och jag vet att skepparn kom på sig själv häromdagen när han som bäst spydde galla och ondgjorde sig över att Norwegian silvertejpat flygplansreggen.

Kände väl till den bilden, slappna av och låt mig vara lite dryg.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kände väl till den bilden, slappna av och låt mig vara lite dryg.

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Din lilla hatkampanj är ju dessvärre kopplat till mitt levebröd så det blir lite svårt att hålla käften när du sprider dina lögner och svamlar om sådant du inte har en aning om. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Din lilla hatkampanj är ju dessvärre kopplat till mitt levebröd så det blir lite svårt att hålla käften när du sprider dina lögner och svamlar om sådant du inte har en aning om. 

Förstår poängen, men onekligen har de dåliga kundrelationer, men groundcervisen i Sthlm har ju inte fått någon kritik i AB :)

För övrigt gillar jag att resa i Europa med dem, så ser du en orange väska med ett Swatcat märke på kan du kryssa en smiley på den:)

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände väl till den bilden, slappna av och låt mig vara lite dryg.

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Jomenvisst får du vara dryg om det nu får dig att må bättre. Men att vara det genom att dammsuga media på allt skit som finns om Norwigian och sen lägga ut det du hittar i denna tråd med illa dold förtjusning verkar minst sagt lite märkligt enligt min mening.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvisst får du vara dryg om det nu får dig att må bättre. Men att vara det genom att dammsuga media på allt skit som finns om Norwigian och sen lägga ut det du hittar i denna tråd med illa dold förtjusning verkar minst sagt lite märkligt enligt min mening.

Fritz..

Räcker att läsa AB, ingen märkvärdig dammsugning behövs.

Och allt som står i AB är ju sant!

Sen har vi ju vi alla våra små perversiteter, min e att vara dryg angående Nowayagain :)

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte mycket man kan se på den förvirrade berättelsen, och det är väl han som gett dem kontonummer, tydligen fel eftersom de har hamnat hos fel person. Om han (konsumenten) har lämnat rätt konto nummer (skriftligt of course) kommer jag be om ursäkt och skälla på Norwegian också.

Misstänker att det handlar om en missat av bockning för mat, sittplats och baggage och en godkänt betlaning innan man kollat på summan. Men personen som copy/paste inlägget hit är inte villig att ta reda på verkliga orsaker utan skäller på som en byracka.

Du är ju inte på riktigt, helt befriad från läsförståelse?

Hur svårt kan det vara att förstå att idi*terna tog för mycket pengar, av en van resenär, som första gången tänkte snika med ett lågprisbolag?

Som erbjuder den fina produkten direktflyg med fina flygplan?

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...