Jump to content
IGNORERAD

Norwegian vs Thai för Jul-Aug 2015


Magrood

Recommended Posts

  • Svar 572
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    94

  • Sam sip sam

    36

  • leifen

    29

  • pigge01

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var som fan, Norwegian har startat ett eget handlingsbolag i Ungern nu också...

De har ju ändå sålt produkten, och de beklagar det inträffade.

De har väl köpt tjänsten av de billigaste de kan hitta och får då vad de betalat för :)

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

De har ju ändå sålt produkten, och de beklagar det inträffade.

De har väl köpt tjänsten av de billigaste de kan hitta och får då vad de betalat för :)

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Det är samma handlingsbolag som handlar tex Emirates på Arlanda så sluta svamla om saker du inte har en aning om!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är samma handlingsbolag som handlar tex Emirates på Arlanda så sluta svamla om saker du inte har en aning om!

Haha så länge jag ser bedrövelser med Norwegian kommer jag fortsätta att svamla.

Och nu var ju detta inte samma gubbar som på Arlanda.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Haha så länge jag ser bedrövelser med Norwegian kommer jag fortsätta att svamla.

Och nu var ju detta inte samma gubbar som på Arlanda.

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Ja du visar ju bara hur oinsatt du är ju mer du svamlar så varsågod... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt med en tjaikärra som var lagad med silvertejp. Tror jag har ett foto på det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har åkt med en tjaikärra som var lagad med silvertejp. Tror jag har ett foto på det

Vissa saker borde du vara tyst om ?

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vissa saker borde du vara tyst om ?

 

 

 

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Varfor då?

Snart kommer ett forsvarstal från Helsingborg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du visar ju bara hur oinsatt du är ju mer du svamlar så varsågod... 

Hade faktiskt ingen aning om att det var ungrare som arbetade på Arlanda?

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man flyger med Thai och ringer och surfar/jobbar med Apple. Allt annat är B och att tjafsa och försöka försvara/förklara sig kan andra hålla på med. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man flyger med Thai och ringer och surfar/jobbar med Apple. Allt annat är B och att tjafsa och försöka försvara/förklara sig kan andra hålla på med. [emoji4]

Exakt...

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Spänningen stiger, kommer Thailändska flygmyndigheter att kunna lösa de säkerhetsbrister som EU kräver fram till deadline i november.

Annars kan ju sekten måste åka med Norwegian i vinter om Thai Int får flygförbud till Europa.

Maipenrai ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Spänningen stiger, kommer Thailändska flygmyndigheter att kunna lösa de säkerhetsbrister som EU kräver fram till deadline i november.

Annars kan ju sekten måste åka med Norwegian i vinter om Thai Int får flygförbud till Europa.

Maipenrai ;)

Ja, det verkar ju vara jättespännande för er. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hade faktiskt ingen aning om att det var ungrare som arbetade på Arlanda?

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Var har jag skrivit att det är ungrare? Det är ett skotskt handlingsbolag som är verksamma över hela världen så du kan sluta larva dig nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var har jag skrivit att det är ungrare? Det är ett skotskt handlingsbolag som är verksamma över hela världen så du kan sluta larva dig nu!

Är det inte ungrare som jobbar i Ungern?

Jag var väl dum som förutsatte det.

Hursomhelst så förföljer "skandalerna" Norwegian.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Spänningen stiger, kommer Thailändska flygmyndigheter att kunna lösa de säkerhetsbrister som EU kräver fram till deadline i november.

Annars kan ju sekten måste åka med Norwegian i vinter om Thai Int får flygförbud till Europa.

Maipenrai ;)

Eller så blir det ingen resa, med direkt flyg.

Thailand stoppar allt EU flyg från att landa i Thailand. Thai stil

Så alla måste byta till Asien flygbolag, för att komma in i Thailand

.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är det inte ungrare som jobbar i Ungern?

Jag var väl dum som förutsatte det.

Hursomhelst så förföljer "skandalerna" Norwegian.

 

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

 

Ska man gå efter ditt resonemang så var det väl Björn Kjos personligen som la hundburarna upp och ner, så det är ju iallafall ett framsteg att du förstått att det är ungrare som jobbar på Budapests flygplats även om dom jobbar för ett utländsk bolag. Nu gäller det bara att du förstår att när fel begås av externa entreprenörer inte alltid är flygbolagets fel.

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man gå efter ditt resonemang så var det väl Björn Kjos personligen som la hundburarna upp och ner, så det är ju iallafall ett framsteg att du förstått att det är ungrare som jobbar på Budapests flygplats även om dom jobbar för ett utländsk bolag. Nu gäller det bara att du förstår att när fel begås av externa entreprenörer inte alltid är flygbolagets fel.

Du har delvis rätt Knasen!

Intern fråga för Flygbolaget och utförande bolag!

Men mot kunden är det alltid Flygbolagets ansvar

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så var det dags igen, nu en nära vän som drabbas av skitbolaget, första jag ser på FB på morgonen!

nowayagain.thumb.JPG.850edda70fcf248c5d0

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så var det dags igen, nu en nära vän som drabbas av skitbolaget, första jag ser på FB på morgonen!

nowayagain.thumb.JPG.850edda70fcf248c5d0

"man får vad man betalar för"

Jag tycker din vän verkar lite förvirrad, han har väl inte fått vad han betalar för? Eller tycker han att han har fått vad han betalat för?

Säger han till flygbolaget att han fått vad han betalat för förstår jag att de oxå blir förvirrade......:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

"man får vad man betalar för"

Jag tycker din vän verkar lite förvirrad, han har väl inte fått vad han betalar för? Eller tycker han att han har fått vad han betalat för?

Säger han till flygbolaget att han fått vad han betalat för förstår jag att de oxå blir förvirrade......:big_smile:

Klart som fan man blir förvirrad när ett bolag stjäl pengar från en, trodde i min enfald att skitbolaget inte kunde sjunka lägre.

Jag brukar gnälla på dem just för att vara lite dryg, vissa tar ju riktigt illa upp, men detta var fan över gränsen på vad som är ok!

Jag hade tveklöst kunnat boka med dem till Thailand också, det som ig hindrat mig är dagflighten hem, men nu vetifan!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så den stora frågan är, har han fått vad han betalat för? Om så, och han inte är nöjd, vad hade han väntat sig att få istället?

Om han inte fått det, varför skriver han att han fått det? Jag får inte hans historia att gå ihop. Eller förstår han inte innebörden i uttrycket "man får vad man betalar för"? Eller betyder det nåt annat på facebook än vad jag lärde mig i skolan?

Dagens nymodigheter..... Det är inte lätt att hänga med i nyspråket. Ska man säga en sak, men det betyder nåt annat? Och måste man isf skriva vad man egentligen menar eller får alla göra sin egen tolkning? Det kanske är det bästa, då får ju alla "rätt", postmodernism i sitt esse. Är din vän miljöpartist eller vänsterpartist? Annars får jag det inte att gå ihop.

Behövs nog en kaffe på det här.......:big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Han litar inte på internet med pengar, så han sätter in endast den överenskomna summan, allt klart så långt.   :)

Men hur kan han förklara att de har tagit ut pengar från hans konto, utan hans medgivande?  Verkar som om det inte har gått till exakt som han säger, han har väl antagligen betalt med plastkort.

Oavsett, dåligt hanterat av bolaget/resebyrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han litar inte på internet med pengar, så han sätter in endast den överenskomna summan, allt klart så långt.   :)

Men hur kan han förklara att de har tagit ut pengar från hans konto, utan hans medgivande?  Verkar som om det inte har gått till exakt som han säger, han har väl antagligen betalt med plastkort.

Oavsett, dåligt hanterat av bolaget/resebyrån.

Formuleringar när man skriver på telefon kan bli lite konstiga ibland, men kontentan är ju iaf att Norwegian beter sig förjävligt!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Formuleringar när man skriver på telefon kan bli lite konstiga ibland, men kontentan är ju iaf att Norwegian beter sig förjävligt!

Tycker snarare kontentan är att du bedriver någon form av häxsjakt mot Norwegian som du verkar ha något personligt agg emot. Det går nog att googla fram om varenda flygbolag, eller snarare företag som tar kortbetalning om problem som uppstått vid betalning. Somna om!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...