Jump to content
IGNORERAD

Norwegian vs Thai för Jul-Aug 2015


Magrood

Recommended Posts

Så du menar att alla flyg sen Oktober(!?) förra året har varit i tid?

Tills du bevisar motsatsen. Du kunde ju prova sträckan men är inte säker på att de släpper ombord gosedjur.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 572
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    94

  • Sam sip sam

    36

  • leifen

    29

  • pigge01

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak

Tills du bevisar motsatsen. Du kunde ju prova sträckan men är inte säker på att de släpper ombord gosedjur.

Har åkt ARN-BKK  med teddy några gånger, så ja. Dom släpper ombord vemsomhelst (mig) och vadsomhelst (teddy), även om han nog är på gränsen. Fast i väskan så håller han sig lugn, det är när jag släpper lös honom som det blir en massa okända kvinnor överallt. Sen dricker han upp min öl och jag får huvudvärk - hur fan det nu är möjligt men det är enda förklaringen till fenomenet. :wink:

 

Norwegian har fungerat klockrent för mig dock på 4 tripper med dom. Hade lite motvind sist, men det kan man nog inte skylla dom för.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Tills du bevisar motsatsen. Du kunde ju prova sträckan men är inte säker på att de släpper ombord gosedjur.

 

Och det var svaret som du lyckades knåpa ihop på min enkla fråga  :y2:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt svar verkar inte överdrivet invecklat eller vad tycker du

Och det var svaret som du lyckades knåpa ihop på min enkla fråga  :y2:

Nej!.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt svar verkar inte överdrivet invecklat eller vad tycker du

Nej!.

 

Ditt svar var inte invecklat alls.Jag förstår att du inte hade nåt vettigt svar på min enkla fråga.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Varför svara dig? Vem tror du att du är.

L64 kanske

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nöjd med våra resor med Norwegian, nu senast i mars bkk till arn i premium.

Bra benutrymme och tyst. Maten är väl som flygplansmat överlag, inget man längtar efter. Sitta och peta i små lådor. Men jag bokar inte flyg och förväntar mig restaurangkäk inte heller för att dricka massor av alkohol. Tycker man blir tillräckligt trött av resan ändå. Äta och festa gör man ju när man har fötterna på jorden. Blir fler resor med Norwegian[emoji41]

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Nöjd med våra resor med Norwegian, nu senast i mars bkk till arn i premium.

Bra benutrymme och tyst. Maten är väl som flygplansmat överlag, inget man längtar efter. Sitta och peta i små lådor. Men jag bokar inte flyg och förväntar mig restaurangkäk inte heller för att dricka massor av alkohol. Tycker man blir tillräckligt trött av resan ändå. Äta och festa gör man ju när man har fötterna på jorden. Blir fler resor med Norwegian[emoji41]

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Tack för svaret, 

Du rekommenderar alltså Norwegian's Premium ?  :im_happy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret, 

Du rekommenderar alltså Norwegian's Premium ?  :im_happy:

 

Blir det norwegian, så blir det absolut prem, pratade med en kille igår, troligen den som åker oftast av alla till Thailand av alla här(pendlar 2-3veckor, ingen nämnd ingen glömd), han klagade på klientelet i norwegians kabin, det mest lustiga och grisiga folk samlas där tydligen, som pissar ner sig, grisar och super med medhavd sprit osv, tydligen lockar de låga priserna mycket whitetrash, men det inte så underligt.

Men det är klart, kommer man från Södertälje, så känns det väl som hemma ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det norwegian, så blir det absolut prem, pratade med en kille igår, troligen den som åker oftast av alla till Thailand av alla här(pendlar 2-3veckor, ingen nämnd ingen glömd), han klagade på klientelet i norwegians kabin, det mest lustiga och grisiga folk samlas där tydligen, som pissar ner sig, grisar och super med medhavd sprit osv, tydligen lockar de låga priserna mycket whitetrash, men det inte så underligt.

Men det är klart, kommer man från Södertälje, så känns det väl som hemma :wink:

Ja, fy fan, tragiskt att det ska vara så.

Men jag kommer nog ändå pröva på deras PremiumClass när tillfället passar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fy fan, tragiskt att det ska vara så.

Men jag kommer nog ändå pröva på deras PremiumClass när tillfället passar.

Jo samma here..

Troligen next trip.

Men det är bara det att deras tider på tillbakaresan passar mig så illa.

Blir de några timmar försenade så är det inga problem, men flera dagar skulle vara katastrof för mig.

Risken är ju stor då de inte har några samarbetspartners, vilket jag anser är deras största svaghet.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Seaserpent

post-5349-1433462363,38_thumb.jpgpost-5349-1433462374,89_thumb.jpgpost-5349-1433462387,04_thumb.jpg

post-5349-1433462572,29_thumb.jpgpost-5349-1433462582,9_thumb.jpgpost-5349-1433462597,65_thumb.jpg

Visserligen bara från 15 mars - 15 maj men inget 100% från CPH här, inte direkt på tid överhuvudtaget.

Ändrades av Seaserpent

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte direkt förvånande tyvärr, hoppas de får ordning på sin punktlighet.

Men passa dig nu, nu kommer Loka aka baggarnas heliga försvarare att gå i taket.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det norwegian, så blir det absolut prem, pratade med en kille igår, troligen den som åker oftast av alla till Thailand av alla här(pendlar 2-3veckor, ingen nämnd ingen glömd), han klagade på klientelet i norwegians kabin, det mest lustiga och grisiga folk samlas där tydligen, som pissar ner sig, grisar och super med medhavd sprit osv, tydligen lockar de låga priserna mycket whitetrash, men det inte så underligt.

Men det är klart, kommer man från Södertälje, så känns det väl som hemma :wink:

 

Mest mörkt i Södertälje nuförtiden...............

Link to comment
Dela på andra sajter

Seaserpent

Inte direkt förvånande tyvärr, hoppas de får ordning på sin punktlighet.

Men passa dig nu, nu kommer Loka aka baggarnas heliga försvarare att gå i taket.

Haha, han får gärna lov att ha en annan åsikt.

När jag skall på eller till jobb så flyger jag Norwegian OSL-SVG endast om det är det enda alternativet, på grund av deras konstanta förseningar, samt att dom envisas med att slå på go to gate innan planet har landat, irriterande när man sitter i baren och ser gaten. En viss förståelse för att dom vill komma iväg snabbt och minska förseningen, men knappast nödvändigt på en lite flygplats som Sola, tycker dom kan vänta tills hjulen tagit mark.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Men passa dig nu, nu kommer Loka aka baggarnas heliga försvarare att gå i taket.

Försvarar inte mer än att berättar min egen erfarenhet, hur många resor har ärade tomurdoc åkt med Norwegian BKK-ARN eller vice versa? De fyra gånger jag åkt har jag inte märkt nån "whitetrash" eller sprit drickande från egna medhavda flaskor, fakriskt inte en enda gång, däremot är det vanligt förekommande fenom i Finnairs och Thai Airways flyg på samma sträcka, tyvärr. Toalettena har fungerat, vad jag märkt och behövt, som på vilken flygplan som helst.

 

Tomma ord om man inte har egen erfarenhet men ska trots det spy galla i forumet om saker man inte upplevt själv. Jag hörde om en kille som hade läst i Aftonbladet om en familj som hade strandat i N.Y .. Håll käften tills har nåt eget att komma med.

Ändrades av Loikkari
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt linjen 4 gånger med Norwegian och har bara goda erfarenheter. Tidigare resor med Thai, Finnair och Ryssflyget har inte varit bättre på nåt vis. Alla flygresor är unika och mycket av upplevelsen beror på vad man råkar ha för medresenärer. Minns en charter till Phuket som var en nödlösning när finnair strejkade. Råkade sitta bredvid ett tonårsgäng som snackade högt konstant ända tills landning... tur att man inte hade yxan med sig.

Ändrades av Burken
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt linjen 4 gånger med Norwegian och har bara goda erfarenheter. Tidigare resor med Thai, Finnair och Ryssflyget har inte varit bättre på nåt vis. Alla flygresor är unika och mycket av upplevelsen beror på vad man råkar ha för medresenärer. Minns en charter till Phuket som var en nödlösning när finnair strejkade. Råkade sitta bredvid ett tonårsgäng som snackade högt konstant ända tills landning... tur att man inte hade yxan med sig.

Egna (positiva) upplevelser räknas inte. Det ska vara "jag har hört nån som sa att de var dåliga." eller liknande. Negativa upplevelser (egna och andras) går dock bra att referera till :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Försvarar inte mer än att berättar min egen erfarenhet, hur många resor har ärade tomurdoc åkt med Norwegian BKK-ARN eller vice versa? De fyra gånger jag åkt har jag inte märkt nån "whitetrash" eller sprit drickande från egna medhavda flaskor, fakriskt inte en enda gång, däremot är det vanligt förekommande fenom i Finnairs och Thai Airways flyg på samma sträcka, tyvärr. Toalettena har fungerat, vad jag märkt och behövt, som på vilken flygplan som helst.

Tomma ord om man inte har egen erfarenhet men ska trots det spy galla i forumet om saker man inte upplevt själv. Jag hörde om en kille som hade läst i Aftonbladet om en familj som hade strandat i N.Y .. Håll käften tills har nåt eget att komma med.

Du kanske räknas som WT och ser således inte att du sitter i den högen.

Norwegian suger.

Dom hade en till katastrofflight nyligen mellan BKK-OSL.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Dom hade en till katastrofflight nyligen mellan BKK-OSL.
Har Du själv åkt med dem?
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har Du själv åkt med dem?

 

Vad har det med saken att göra?

 

Jordbävningen i Nepal var ganska positiv den också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Försvarar inte mer än att berättar min egen erfarenhet, hur många resor har ärade tomurdoc åkt med Norwegian BKK-ARN eller vice versa? De fyra gånger jag åkt har jag inte märkt nån "whitetrash" eller sprit drickande från egna medhavda flaskor, fakriskt inte en enda gång, däremot är det vanligt förekommande fenom i Finnairs och Thai Airways flyg på samma sträcka, tyvärr. Toalettena har fungerat, vad jag märkt och behövt, som på vilken flygplan som helst.

 

Tomma ord om man inte har egen erfarenhet men ska trots det spy galla i forumet om saker man inte upplevt själv. Jag hörde om en kille som hade läst i Aftonbladet om en familj som hade strandat i N.Y .. Håll käften tills har nåt eget att komma med.

så du har åkt  premium ekonomi med norwegian?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Du själv åkt med dem?

Men om du lägger ihop 1+1 kanske du förstår om varför inte han åkt med dem.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...