Jump to content
IGNORERAD

Första listan över påstått korrupta tjänstemän klar.


Khun Ken

Recommended Posts

Tallviking

Nu är det paus i hockeyn, ojojoj det står o väger..,men kan en PM verkligen göra som man vill?

 

Uppenbart kunde Thaksin det som enmansägare för sitt eget parti som var i majoritet

 

Har du inte ens hört vad som hände med WOD, Shincorps-försäljningen i Singapore, lånet med förbehåll till Burma, landaffären i Bangkok med hans fru, etc ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 151
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    53

  • Tallviking

    36

  • Khun Ken

    15

  • janne_h

    9

Mest aktiva i denna tråd

Cavemannen

Uppenbart kunde Thaksin det som enmansägare för sitt eget parti som var i majoritet

 

Har du inte ens hört vad som hände med WOD, Shincorps-försäljningen i Singapore, lånet med förbehåll till Burma, landaffären i Bangkok med hans fru, etc ?

Hoppas nya generalen också rensar bland knarkarpacket så som Thaksin, knark är bland de värsta jag vet

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Hoppas nya generalen också rensar bland knarkarpacket så som Thaksin, knark är bland de värsta jag vet

men nu började just sista perioden, spännande ju 2-2, gillar inte du hockey?

ps. såg att jag svarade mig själv, svaret var riktat till TV hehehehehe

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas nya generalen också rensar bland knarkarpacket så som Thaksin, knark är bland de värsta jag vet

Så du tycker att det är ok att avrätta människor utan rättegång? Många oskyldiga mördades under Thaksins WOD.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Så du tycker att det är ok att avrätta människor utan rättegång? Många oskyldiga mördades under Thaksins WOD.

Är inte det kytom här på MPR, det trodde jag efter att ha läst här :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte det kytom här på MPR, det trodde jag efter att ha läst här :-)

????

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

:huh:?

sök på misstänkt våldtäkt eller kvinnomord. Och du får se att huvuden borde rullas utan rättegång om majoriteten på de som skriver på MPR fick välja.

Eller varför inte välja en så banal sak som tiggare, redan då stiger tempen på MPR :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Nu gjorde Svenskjävlarna(mitt hatlag) en skitmatch men vann dock lite turligt..så nu spammas min facebock av segerrusiga tokar, jag skrev att GRATTIS! Nu är ni ett steg närmare kvartsfinalen mot FINLAND! and thats it... :D

 

ps. man kan inte ha ett finskt pass om man har ett svenskt, eller hur Janne? isåfall borde jag ha ett av var :D

ps. kanske nått nytt. och då skaffar jag både Norskt o Finskt pass direkt :-) tack för tipset

Link to comment
Dela på andra sajter

sök på misstänkt våldtäkt eller kvinnomord. Och du får se att huvuden borde rullas utan rättegång om majoriteten på de som skriver på MPR fick välja.

Eller varför inte välja en så banal sak som tiggare, redan då stiger tempen på MPR :D

Nu drar du alla över en kam!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Nu drar du alla över en kam!!!

Och det gjorde inte du då? hur många av dessa du nämde var inte knarkhandlare egentligen? troligtvis "nästan samtliga"!!!!

Näää rensa bort packet och gör som Takhsin och rensa bort drägget

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Och det gjorde inte du då? hur många av dessa du nämde var inte knarkhandlare egentligen? troligtvis "nästan samtliga"!!!!

Näää rensa bort packet och gör som Takhsin och rensa bort drägget

Jag tycker du skall byta avatar!!! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Jag tycker du skall byta avatar!!! 

Jaha det tycker du..jag tycker du skall stoppa in fingrarna i en mangel!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha det tycker du..jag tycker du skall stoppa in fingrarna i en mangel!!!!

 

Ojoj! Slut argument? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Note to one self, don`t feed the fuc*ing troll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Note to one self, don`t feed the fuc*ing troll.

Du är en kvartskopia av din idol TallViking

Ärligt talat så skulle jag ta mig en riktig funderare"VEM ÄR JAG" låter väl som en bra början, vill du ta del av del2 s vet du att vi hör av oss(SÖS(psyk/avd)

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är en kvartskopia av din idol TallViking

Ärligt talat så skulle jag ta mig en riktig funderare"VEM ÄR JAG" låter väl som en bra början, vill du ta del av del2 s vet du att vi hör av oss(SÖS(psyk/avd)

När argumenten tryter kommer personangreppen fram.
Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

När argumenten tryter kommer personangreppen fram.

Precis så är det :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

TallViking, ett tips i all välmening,,,,,,,,släpp ner ballarna ett par hack....jag tror du skulle må bra av det och strebern i ditt ansikte skulle stramas ut.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Tallviking tur att du inte levde på 1800-talet för då sköt de dem som for med osanningar, jag tänkte bara att du som vurmar för svenska lagarna....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Tallviking tur att du inte levde på 1800-talet för då sköt de dem som for med osanningar, jag tänkte bara att du som vurmar för svenska lagarna.

OBS! ta nu inte detta som ett hot, jag gillar dig och hotar absolut ej...vi har mycket gemensamt även om vi tycker olika, men det är ok i mina ögon, hur vore det om alla tyckte lika?

ps. jag diskuterar sällan(aldrig) politik med mina vänner, vi ses för sällan så vi har helt enkelt inte tid.

Ha en bra helg!

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

OBS! ta nu inte detta som ett hot, jag gillar dig och hotar absolut ej...vi har mycket gemensamt även om vi tycker olika, men det är ok i mina ögon, hur vore det om alla tyckte lika?

ps. jag diskuterar sällan(aldrig) politik med mina vänner, vi ses för sällan så vi har helt enkelt inte tid.

Ha en bra hel.

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Främlingslegionen i Frankrike är ett förband ingående i försvarsmakten i Frankrike och lyder enbart under Frankrikes Regering

 

Det finns en motsvarande i Spanien också

Jag har varit i Djibouti i Röda havet och lossat militär kängor till främlings legionen där.  En stor flock idi*ter var dom vi träffade.

Påtända hela gänget

Link to comment
Dela på andra sajter

Persistant

Ni missar ämnet , det nämns att en lista som skall överlämnas. Om ni inte gillar militär regimen så betyder det att ni hyllar dessa korrupta tjänstemän som tidigare regeringar hjälpt

Det är hög tid att öppna ögonen och och blicka tillbaka på den gyllene Thaksin eran

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni missar ämnet , det nämns att en lista som skall överlämnas. Om ni inte gillar militär regimen så betyder det att ni hyllar dessa korrupta tjänstemän som tidigare regeringar hjälpt

Det är hög tid att öppna ögonen och och blicka tillbaka på den gyllene Thaksin eran

Helt riktigt. Skulle det nu vara möjligt att efter 9 (NIO) SIDORS SK-T SNACK återgå till ämnet.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...