Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag håller just på att läsa tråden nu(+50sidor) och fördomarna haglar...

Här är ett expertutlåtande klippt ifrån tråden :D  "Glöm inte att många thai.tjejer vill passa upp männen väldigt mkt. De män jag sett med thai-tjejer kunde vara tjejens morfar eller farfa. r. tycker det är rätt sjukt faktiskt"

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Passande tråd inför helgens alkoholkonsumtion.

Om alla (båda) inblandade är ärliga, lyckliga och öppna inför varandra - då är det väl okay.

Link to comment
Dela på andra sajter

Passande tråd inför helgens alkoholkonsumtion.

Om alla (båda) inblandade är ärliga, lyckliga och öppna inför varandra - då är det väl okay.

Just det, förstör nu inte denna möjlighet till fredagsmys med en massa snusförnuftigheter, nä, pang på rödbetan ska de va!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kunde ju tipsa om alla tjejer som åker till tex Afrika för ett ,,,,..! Är det någon skillnad där?  :nono:  :fie:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag håller just på att läsa tråden nu(+50sidor) och fördomarna haglar...

Här är ett expertutlåtande klippt ifrån tråden :D  "Glöm inte att många thai.tjejer vill passa upp männen väldigt mkt. De män jag sett med thai-tjejer kunde vara tjejens morfar eller farfa. r. tycker det är rätt sjukt faktiskt"

Skriver Nisse Polis där också :police:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kunde ju tipsa om alla tjejer som åker till tex Afrika för ett ,,,,..! Är det någon skillnad där?  :nono:  :fie:

Det är inga tjejer ,det är gamla kärringar som inte hittar gubbar i egen ålder

för dom är i Thailand och köper små flickor :fool:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriver Nisse Polis där också :police:

Det vet jag tyvärr inte, men det är ju inte farligt att gå in på länken och titta :D

ps. de flesta är anonyma, det verkar som att man ej behöver regga sig för att skriva där

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fantastiska med denna hord av "Arga Medelålders Svenska Kvinnor" är deras totala avsaknad av förstånd och kraftigt begränsad verklig världsbild :)

Kan förstå er med yngre fruar, då jag som är gift med en jämnårig ofta får uppleva dessa AMSK hat mot Asiatiska kvinnor, frun var den som uppmärksamma mig om detta. Vi har ju varit runt och mött en hel del AMSK på olika myndigheter mm. Frun tror det ev är avundsjuka för att de "tagit" de Svenska männen, men Svenska kvinnor kämpar ofta inte med ett förhållande utan går till krogen och byter partner istället... Kanske skall de lära av Asiater att vårda den man lever med och då få ett stabilare förhållande...

 

Bara en tanke.

 

Kanske trycka upp T-shirt med "Thailändskor är Ferrari modellen av kvinnor"... Alltid retar det nån.

 

Det viktiga är att man har en fungerande lycklig familj där båda mår bra, familjelivarna saknar mest förutsättningarna för detta och bloggar isytället med sina styrkekramar till höger och vänster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men allvarligt,,,,

 

Visst är det sjukt?

 

 

 

 

 

 

Eller?

 

 

Om man gör en liten jämförelse mellan tjejer och blommor, så kan man ju garantera att ingen tar hem en knippe rosor som "redan har slagit ut och håller på o vissna" och det samma kan man väl då säga om att ta hem en yngre kvinna?

 

 

 

Närå,, skoja bara. Självklart så är det kärleken som gäller...

 

 

Då jag själv är snart 50 och frånskild från en yngre kvinna så kan jag bara utgå ifrån mig själv.

 

Tittar man idag på Svenska datingsidor så finns det inte 1 enda brutta under 48 som skulle kunna tänka sig en gubbe på snart 50. ( o då skall ni veta att ingen skulle kunna gissa att jag var det heller )

O kollar man då på utbudet så måste det vara "jävligt starka känslor" för min del att fastna för några av alla dessa Ullor och Beritar.

 

Så kort o gott: Jag tar hellre med mig blommor hem som inte har slagit ut än en snart död rosbuske.

 

 

C:D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ännu ett klipp från tråden:

Män som blir ratade av svenska kvinnor de blir det av en anledning. De bedöms vara ej önskvärda. Jag tror att det ligger något i det. Vissa är inte ämnade att föra vidare sina gener, ex såna som måste åka till fattiga länder för att ha en chans.Asiater hade inte heller velat ha dessa män om de hade haft samma möjlighet att slippa som svenska kvinnor har..

Jag äcklas när jag ser efterblivna män med nån thaihora.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men allvarligt,,,,

 

Visst är det sjukt?

 

 

 

 

 

 

Eller?

 

 

Om man gör en liten jämförelse mellan tjejer och blommor, så kan man ju garantera att ingen tar hem en knippe rosor som "redan har slagit ut och håller på o vissna" och det samma kan man väl då säga om att ta hem en yngre kvinna?

 

 

 

Närå,, skoja bara. Självklart så är det kärleken som gäller...

 

 

Då jag själv är snart 50 och frånskild från en yngre kvinna så kan jag bara utgå ifrån mig själv.

 

Tittar man idag på Svenska datingsidor så finns det inte 1 enda brutta under 48 som skulle kunna tänka sig en gubbe på snart 50. ( o då skall ni veta att ingen skulle kunna gissa att jag var det heller )

O kollar man då på utbudet så måste det vara "jävligt starka känslor" för min del att fastna för några av alla dessa Ullor och Beritar.

 

Så kort o gott: Jag tar hellre med mig blommor hem som inte har slagit ut än en snart död rosbuske.

 

 

C:D

Jag väljer helst jämnåriga så man är inne i samma fas och orkar lika mycket :), och har mer att prata om mm...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte man har mer gemensamt med en jämnårig thai än en yngre.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Man kunde ju tipsa om alla tjejer som åker till tex Afrika för ett ,,,,..! Är det någon skillnad där?  :nono:  :fie:

 

Ja det är en väldig skillnad.

 

Kvinnor utnyttjar inte eftersom det är dom som utnyttjas.  Fråga Gudrun Schyman bara så får du veta sanningen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte man har mer gemensamt med en jämnårig thai än en yngre.

Beror väl på vad hon (den yngre) gillar, Tawandäng är nog ett passerat kapitel för de flesta "medelålders plussare" som har Thaitjej, därmed inte sagt att det kan vara kul nångång! 

 

 

Nä nu drar vi igång. I morgo är det fredag!

 

Klart som fasen att man har samma gemenskap oberoende av åldersskillnad, raka vägen till ATM och guldsmeden, same same, bara skrynklorna på halsen bakom kedjan som skiljer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Beror väl på vad hon (den yngre) gillar, Tawandäng är nog ett passerat kapitel för de flesta "medelålders plussare" som har Thaitjej, därmed inte sagt att det kan vara kul nångång! 

 

 

Nä nu drar vi igång. I morgo är det fredag!

 

Klart som fasen att man har samma gemenskap oberoende av åldersskillnad, raka vägen till ATM och guldsmeden, same same, bara skrynklorna på halsen bakom kedjan som skiljer!

 

Fader Baa låter lite cynisk

 

Är det månne lite för hett just nu uppe i Udon ?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Fader Baa låter lite cynisk

 

Är det månne lite för hett just nu uppe i Udon ?

 

BTT

Har du varit inne och tullat på limtuben nu igen?

Nix inte hett alls,  åskstorm med regn som ger behaglig svalka inför morgondagens drabbningar, du måste vara inne på banan BTT, inte sitta i googlevärlden och sukta!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ännu ett klipp från tråden:

Män som blir ratade av svenska kvinnor de blir det av en anledning. De bedöms vara ej önskvärda. Jag tror att det ligger något i det. Vissa är inte ämnade att föra vidare sina gener, ex såna som måste åka till fattiga länder för att ha en chans.Asiater hade inte heller velat ha dessa män om de hade haft samma möjlighet att slippa som svenska kvinnor har..

Jag äcklas när jag ser efterblivna män med nån thaihora.

 

 

...ha,ha.. :nono:  så undrar damerna varför svenska män väljer att knyta ihop det med asiatiska kvinnor. :loc:

Ändrades av OlofB
Link to comment
Dela på andra sajter

damer som kn-l-ar runt kallas för "luder"

 

vad kallas då männen     :huh:? :huh:? :huh:?

De kallas för horbockar, visste du inte det :D

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jag väljer helst jämnåriga så man är inne i samma fas och orkar lika mycket :), och har mer att prata om mm...

 

 

 

Testat båda varianterna (lite kortare perioder, men ändå) och jämnåriga har mer gemensamt med mig (i alla fall) än man kan tro.

Erfarenheterna skiljer sig men, på nåt vis så finns det likheter åxå.

 

Men vill du kuta på discon och hänga med 10 st 20 åriga polare till henne halva natten så är det väl upp till dig.

Jag orkar fan knappt, och jag har inte ens fyllt 50.

 

Bästa exemplet måste ju vara en Kambodjanska som inte kunde ett enda ord Engelska, söt liten varelse men... Finns inte en chans i h*lvete att hon skulle passat ens för en kväll.

Jag vill ju kunna pratat med henne i alla fall. Men alla är vi ju olika.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ännu ett klipp från tråden:

Män som blir ratade av svenska kvinnor de blir det av en anledning. De bedöms vara ej önskvärda. Jag tror att det ligger något i det. Vissa är inte ämnade att föra vidare sina gener, ex såna som måste åka till fattiga länder för att ha en chans.Asiater hade inte heller velat ha dessa män om de hade haft samma möjlighet att slippa som svenska kvinnor har..

Jag äcklas när jag ser efterblivna män med nån thaihora.

Är ju inte bara hemska Svenska män utan även Thailändskor som de hatar.. De vet inget om dem förutom att Svenska män blir gladare och får ett lyckligt liv, kanske de skulle behöva gå en sväng hos nån terapeut så deras självinsikt belyses.

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så heter en lång tråd inne på forumet familjeliv.

Och det är många som håller med trådstartaren att de svenska männen med thaitjejer som hon/han träffat är lite "udda" :D

Här är tråden http://www.familjeliv.se/forum/thread/70332142-man-med-thaibrudar/1

Orkar inte läsa tråden, men vad gäller mej så har de rätt, jag är udda, eller unik som det heter på PK-svenska.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...