Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

Av vilken anledning?

Hamnoi har en ovanlig smak av unika personligheter, sen har han nog smakat på absinten ikväll...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

Ja utseende är ju allt och det enda som gäller för vissa :im_happy:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Av vilken anledning?

 

För att släcka mina fördomar om fördomsfulla fittor på internet :)

 

99% av alla döskallar jag träffat genom mpr har varit helt reko, vill se om du är en 1% eller tillhör den stora massan  :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

en del med män som är mycket äldre, som är otroligt fula, tjocka

 

Och dessa är enligt dig och dina feministfittor till vänner helt diskvalificerade från känslor då, eller...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Och dessa är enligt dig och dina feministfittor till vänner helt diskvalificerade från känslor då, eller...

nja diskade o diskade, varför måste de betala för unga Thaitjejer när de kan få tjocka Ulla på posten, det är känslor det också, iallafall från Ullas sida ;-)

Annars kan de väl göra som +80% av tjejern gör då o då BANTA!

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

nja diskade o diskade, varför måste de betala för unga Thaitjejer när de kan få tjocka Ulla på posten, det är känslor det också, iallafall från Ullas sida ;-)

Tror inte det, då det är tjocka Ulla som skriver...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

   

Jag träffat flera par där hon är thailändska och de har män som ingen standard tjej i Sverige skulle vilja ha. Har sett en del med SDare, en del med män som är mycket äldre, som är otroligt fula, tjocka, otrevliga, etc. Män som i Sverige skulle ha blivit ensamma eller haft det svårt att få tjejer. På nån sätt lyckas dessa med thailändskor. En del thailändskor bara lurar dem, men andra ställer upp och börjar ett förhållande som många gånger håller. Men har även träffat vanliga killar som träffat duktiga, kunniga thailändska tjejer. Det finns ju lite av allt, men mycket stämde ofta med det ovannämnda, i alla fall bland de jag träffat och med de jag ungåtts.

Undrar om du förstår hur enkelt det är att hitta en svensk rödhårig ensamstående tvåbarnsmor med katt från förorten, just bara för att tömma? 

För att inte tala om alla desperata WT kärringar på internet-dating sidor!

 

Du ska nog inte kasta spjut i radhus, lille vän!

 

När jag ser dina värderingar så förstår jag varför så många idag träffar tjej från andra länder, bla Thailand spm du nämner!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

För att släcka mina fördomar om fördomsfulla fittor på internet :)

 

99% av alla döskallar jag träffat genom mpr har varit helt reko, vill se om du är en 1% eller tillhör den stora massan  :)

Haha, nja jag tillhör garanterat den stora massan. :wink:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Undrar om du förstår hur enkelt det är att hitta en svensk rödhårig ensamstående tvåbarnsmor med katt från förorten, just bara för att tömma? 

För att inte tala om alla desperata WT kärringar på internet-dating sidor!

 

Du ska nog inte kasta spjut i radhus, lille vän!

 

När jag ser dina värderingar så förstår jag varför så många idag träffar tjej från andra länder, bla Thailand spm du nämner!

Tror du en tjock tjej har svårare att hitta en one nightare än vad en tjock kille har? nu får du nog tänka om...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du en tjock tjej har svårare att hitta en one nightare än vad en tjock kille har? nu får du nog tänka om...

Det finns gott om snubbar som vill ha tjocka fruntimmer, oftast små smala snubbar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

   

Jag träffat flera par där hon är thailändska och de har män som ingen standard tjej i Sverige skulle vilja ha. Har sett en del med SDare, en del med män som är mycket äldre, som är otroligt fula, tjocka, otrevliga, etc. Män som i Sverige skulle ha blivit ensamma eller haft det svårt att få tjejer. På nån sätt lyckas dessa med thailändskor. En del thailändskor bara lurar dem, men andra ställer upp och börjar ett förhållande som många gånger håller. Men har även träffat vanliga killar som träffat duktiga, kunniga thailändska tjejer. Det finns ju lite av allt, men mycket stämde ofta med det ovannämnda, i alla fall bland de jag träffat och med de jag ungåtts.

Hur såg du att dom var SDare?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, nja jag tillhör garanterat den stora massan. :wink:

 

Tror jag med, men varför inte träffas o se om det stämmer?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Det finns gott om snubbar som vill ha tjocka fruntimmer, oftast små smala snubbar...

ja ser man just när krogen stänger så verkar det som att de kan välja lite som de vill bland alla losers, smala eller tjocka.same same...

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

ja ser man just när krogen stänger så verkar det som att de kan välja lite som de vill bland alla losers, smala eller tjocka.same same...

 

Fem i tre vid garderoben är underskattat :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns gott om snubbar som vill ha tjocka fruntimmer, oftast små smala snubbar...

 

O Hur fan kommer det sig? (instämmer till 100%)

 

Som klent utrustad så söker jag mig till partners som får böngrodden o se "normal" ut.

Har dessa kaviarstängar till män utrustats med en xxl-batong eller skiter dom helt enkelt i sina tillkortakommande? 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

O Hur fan kommer det sig? (instämmer till 100%)

 

Som klent utrustad så söker jag mig till partners som får böngrodden o se "normal" ut.

Har dessa kaviarstängar till män utrustats med en xxl-batong eller skiter dom helt enkelt i sina tillkortakommande? 

Förlåt att jag svarar.jag är ingen kaviarstång...men jag har XL betyder det att jag borde kunna välja lite som jag vill? :D

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

O Hur fan kommer det sig? (instämmer till 100%)

 

Som klent utrustad så söker jag mig till partners som får böngrodden o se "normal" ut.

Har dessa kaviarstängar till män utrustats med en xxl-batong eller skiter dom helt enkelt i sina tillkortakommande? 

Überstolle!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om du förstår hur enkelt det är att hitta en svensk rödhårig ensamstående tvåbarnsmor med katt från förorten, just bara för att tömma? 

För att inte tala om alla desperata WT kärringar på internet-dating sidor!

 

Du ska nog inte kasta spjut i radhus, lille vän!

 

När jag ser dina värderingar så förstår jag varför så många idag träffar tjej från andra länder, bla Thailand spm du nämner!

Tack grannen, där satt den!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

   

Jag träffat flera par där hon är thailändska och de har män som ingen standard tjej i Sverige skulle vilja ha. Har sett en del med SDare, en del med män som är mycket äldre, som är otroligt fula, tjocka, otrevliga, etc. Män som i Sverige skulle ha blivit ensamma eller haft det svårt att få tjejer. På nån sätt lyckas dessa med thailändskor. En del thailändskor bara lurar dem, men andra ställer upp och börjar ett förhållande som många gånger håller. Men har även träffat vanliga killar som träffat duktiga, kunniga thailändska tjejer. Det finns ju lite av allt, men mycket stämde ofta med det ovannämnda, i alla fall bland de jag träffat och med de jag ungåtts.

Hur många Thailändska "SDare" har du träffat, i Sverige? För SD som parti vore nog att räkna som ultraliberalt i Thailand...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag med, men varför inte träffas o se om det stämmer?

Nja, är du i Thailand i vinter så går väl kanske det att ordna :54:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt att jag svarar.jag är ingen kaviarstång...men jag har XL betyder det att jag borde kunna välja lite som jag vill? :D

 

idi*t, plånkan bestämmer partner o inte kuken!

År du född igår CM?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, är du i Thailand i vinter så går väl kanske det att ordna :54:

 

Tyvärr, i juli är jag i Los..Resten av tiden i Gbg..

Men det kanske funkar ändå?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

idi*t, plånkan bestämmer partner o inte kuken!

År du född igår CM?

sorry nu lät jag kuken tänka....jag vart faktist lite förhoppningsful ett tag..men nu fattar jag, jag skall knega sena kvällar i veckan sen återkommer jag ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

idi*t, plånkan bestämmer partner o inte kuken!

År du född igår CM?

Fastnade för min partner för ho vart det trångaste jau råkat på under mina irrfärder runt klotet  :brunett::love: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fastnade för min partner för ho vart det trångaste jau råkat på under mina irrfärder runt klotet  :brunett::love:

 

Du skulle inte stoppat den i röven då :give_heart:

Pricksäkerhetisdasjit#

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...