Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

Cavemannen

Du var på ett underbart humör idag, trådstarten hadlar ju om jag inte missminner mig om nåt helt annat än det som dikuteras dom senaste sidorna.

Jag ser inte skillnad på en Khmer och en Thailändare. Skulle nog stått den inte dom. Koreaner känner jag igen för det mesta.

 

Känner bara 2 från phil så jag kan inte dra mer slutsatser än det jag vet om. Men du kanske bott i Phil i 10 år och vet att resten älskar och respekterar Thailändskor. Vad vet jag.

 

Ang vad jag rökt så var det röda SMS.

hehehe jag vart irriterad på Tomurdoc inte kan stå för vad han sagt..men men sorry om det gick över på dig.

Men jag läste detta som du skrev => Japanskor, Koreanskor, Kambodjanskor (tja, dom sistnämnda ser jag fan inte skillnad på..

ja, det var detta mitt spydiga svar menade.sorry om du tog illa upp, jag gillar dina skriverier här på MPR :-) ROCK ON !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Soengsang

hehehe jag vart irriterad på Tomurdoc inte kan stå för vad han sagt..men men sorry om det gick över på dig.

Men jag läste detta som du skrev => Japanskor, Koreanskor, Kambodjanskor (tja, dom sistnämnda ser jag fan inte skillnad på..

ja, det var detta mitt spydiga svar menade.sorry om du tog illa upp, jag gillar dina skriverier här på MPR :-) ROCK ON !

 

Säg inte att du sitter framför datorn och bli irriterad?

 

Sen förstår jag inte varför du hela tiden riktar in dig på personer, att diskutera vad personer sagt och inte sagt ist för att diskutera ämnet?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart jag är stolt över min fru men kärringens kommentar var ingen komplimang.

Fortsätt du att vara stolt över henne och var framför allt jäkligt glad att du slipper dela din tillvaro med ett sånt fruntimmer som hävde ur sig kommentaren om din fru. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Säg inte att du sitter framför datorn och bli irriterad?

Jo, det händer att jag tänder till ibland när det är såååååå uppenbart, klarar du av forumandet utan att höja pulsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

hehehe jag vart irriterad på Tomurdoc inte kan stå för vad han sagt..men men sorry om det gick över på dig.

Men jag läste detta som du skrev => Japanskor, Koreanskor, Kambodjanskor (tja, dom sistnämnda ser jag fan inte skillnad på..

ja, det var detta mitt spydiga svar menade.sorry om du tog illa upp, jag gillar dina skriverier här på MPR :-) ROCK ON !

Inga problem, skriver som en kratta just nu. suttit uppe med en rapport hela natten.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Jo, det händer att jag tänder till ibland när det är såååååå uppenbart, klarar du av forumandet utan att höja pulsen?

 

Nyktert så går det, men var nog värre för några år sedan.

 

Sen när man vet vilka många är så är det svårt att hetsa upp sig, såvida inte folk går in på personliga saker.

 

Värre var det på hockeyn igår, fick fan hjärtklappning och fick ta fram blodtrycksmätaren, blev fan lite orolig . . var uppe i typ 160/110, men det gick ner när matchen var slut, men på ett forum, nej där är nog pulsen stabil idag :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen

Sug på denna då.

 

Jag och min thailändska fru var i Stockholm för ett gäng år sedan och vi bodde då hos min exfru.

Vi ville ju givetvis träffa mina två döttrar, som bor i Stockholm, men den äldsta (född-66) fick jag bara träffa underförutsättning att jag inte hade min fru med mej vid träffen.

Det blev ingen träff mellan henne och mej och nu är det drygt 5 år sedan kontakten mellan oss bröts helt.

Otur och olyckligt, synd och skam att din dotter har fått en sådan uppfostran att hon inte kan acceptera att Far hennes är lycklig med sin fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Nyktert så går det, men var nog värre för några år sedan.

 

Sen när man vet vilka många är så är det svårt att hetsa upp sig, såvida inte folk går in på personliga saker.

 

Värre var det på hockeyn igår, fick fan hjärtklappning och fick ta fram blodtrycksmätaren, blev fan lite orolig . . var uppe i typ 160/110, men det gick ner när matchen var slut, men på ett forum, nej där är nog pulsen stabil idag :)

hahahahaha , Gratis! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att du syftade på mitt inlägg men jag placerade faktiskt "oss" något över somalier, tiggare och mongoloida på denna "rankinglista".

 

Är det verkligen det mest "korkade påståendet" du läst på länge? Jag håller förvisso inte så ofta med dig men jag har aldrig sett dig som överdrivet korkad, menar du verkligen att mitt påstående var så korkat? Om du umgås i kretsar där många har fruar/flickvänner från Sydostasien  och där invandrarfientligheten är påtaglig så kan du säkert uppleva mitt inlägg som märkligt men för mig, som inte har några kompisar i Sverige med thailändska/filipinska fruar/flickvänner, och en mer genomsnittlig syn på invandrare så framstår nog mitt påstående som högst normalt; vissa håller med och andra inte men särskilt korkat tycker nog ingen det är.

 

Jag kan inte påstå att jag någonsin märkt några negativa generaliseringar mot oss i Sverige men det innebär ju inte att de inte finns. Som jämnåriga kommer vi givetvis lindrigare undan än ett par med 30 års åldersskillnad men det gör även en somaliska som tagit av sig burkan jämfört med en som har den på sig.

 

Nja, jag citerade ju ingen iof men jag syftade väl kanske lite mer på Spooncreeks inlägg.

 

Visst finns det folk som ser ner på Thai/svenska förhållanden, men som du beskrev det så kan jag inte hålla med dig, att vi skulle ligga precis snäppet över somalier, tiggare och mongoloida är något som jag inte känner igen mig i, men det kanske finns andra här som gör det.

 

Din "rankinglista" förändras garanterat parallellt med åldersskillnaden och kan säkert stämma i extrema fall, bryr mig själv inte nämnvärt om någon som är 60+ är tillsammans med någon 25 åring, men "svensson" kan nog tycka ett och annat om dylika förhållanden.

 

Sen ärr jag ganska säker på  att thailändskor är bra mycket mer populära bland "svenssons" än både tiggare och somalier av diverse anledningar...

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Sen ärr jag ganska säker på  att thailändskor är bra mycket mer populära bland "svenssons" än både tiggare och somalier av diverse anledningar...

Va bra, då tycker ni ju lika ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra, då tycker ni ju lika ;-)

"bra mycket mer populära" skrev jag...

 

Romer och Somalier är garanterat dom som är minst populära.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

"bra mycket mer populära" skrev jag...

 

Romer och Somalier är garanterat dom som är minst populära.

tror fasiken det ,dom kostar ju mest för oss skattebetalare

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

"bra mycket mer populära" skrev jag...

 

Romer och Somalier är garanterat dom som är minst populära.

Då är ju romer mer impopulära än tiggare enligt dig

Link to comment
Dela på andra sajter

tror fasiken det ,dom kostar ju mest för oss skattebetalare

Där har du fel, för de ska ju enligt expertisen säkra Sveriges överlevnad och trygga framtida pensioner, våga inte tro något annat!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är ju romer mer impopulära än tiggare enligt dig

Går nog på ett ut skulle jag gissa, nu brukar ju iof tiggare vara just romer..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Går nog på ett ut skulle jag gissa, nu brukar ju iof tiggare vara just romer..

Nja, finns faktiskt hederliga tiggare också ;)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Där har du fel, för de ska ju enligt expertisen säkra Sveriges överlevnad och trygga framtida pensioner, våga inte tro något annat!

//S

Javisst så var det :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Idag sa nån till mig..varför har du så gammal thai kärring

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var korkat? Är det inte sant att svenskar och människor i allmänhet inte värderar mongoloider särskilt högt? Frugans bästa kompis har en mongoloid son och folk på gatan vänder sig om och stirrar oavsett om de är i Bangkok eller i USA.

 

Var det känsligt att jag nämnde mongoloider men inte känsligt att jag nämnde somalier, tiggare och dövstumma?

Ja det var korkat, det heter Downs syndrom, fast inom handikappidrott kallas de ofta för "Muppar"...

 

Hade du kallat Somaliern för neger och tiggaren för Zigenare, hade du legat på samma PK-nivå, om du förstår vad jag menar?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Idag sa nån till mig..varför har du så gammal thai kärring

Nu är vi ju jäkligt nyfikna på ditt svar :D

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Nu är vi ju jäkligt nyfikna på ditt svar :D

 

sa ingenting, då jag inte har strumpor till höftmuskeln så skiter jag i det, allvarligt talat är min fru 38 år och jag 41, kanske han hade rätt borde kanske uppgradera? gifte mig 2001 så vafan

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, denna tråd var ju riktigt rolig, thai/svenska förhållanden rankas i klass med somalier av medelsvensson, det var nog det mest korkade påstående jag läst på länge.

 

 

Kan iof gå med på att svensson garanterat ser ner ganska kraftigt på förhållandena när det skiljer 30-40 år i ålder, men att jämföra med somalier, tiggare och mongoloida blir bara patetiskt, men visst, det är ju faktiskt lördag. :wink:

 

Hade varit intressant o mötas en dag :)

När och var?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit intressant o mötas en dag :)

När och var?

Av vilken anledning?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

sa ingenting, då jag inte har strumpor till höftmuskeln så skiter jag i det, allvarligt talat är min fru 38 år och jag 41, kanske han hade rätt borde kanske uppgradera? gifte mig 2001 så vafanJJaJ

Jag tror det är lättare att skita i folket, gumman vet du förhoppningsvis var du har och trivs ni så.......

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Av vilken anledning?

pga. det du skrev, Hamnoi är mongolid och gift med en somalier som har sin tiggande morsa med sig till Sverige, tid o plats!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...