Jump to content
IGNORERAD

Män med Thaibrudar


Cavemannen

Recommended Posts

Okey, nu har jag inte så bra koll på just dig, men gå in i färg/älg alt. tiggar trådarna och du skall hitta folk som ser ner, behöver jag förklara mer? :D

He he.En del ser ner en del ser upp och en del ser åt sidan i den tråden.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 234
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    39

  • Soengsang

    16

  • Bananen

    13

  • kitungmakmak

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

John Khonken

Sug på denna då.

 

Jag och min thailändska fru var i Stockholm för ett gäng år sedan och vi bodde då hos min exfru.

Vi ville ju givetvis träffa mina två döttrar, som bor i Stockholm, men den äldsta (född-66) fick jag bara träffa underförutsättning att jag inte hade min fru med mej vid träffen.

Det blev ingen träff mellan henne och mej och nu är det drygt 5 år sedan kontakten mellan oss bröts helt.

[/Jävligt tråkigt och otroligt dumt. Väldigt tråkigt för dig att din dotter inte gläds med dig istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Jag ser inte ner på nån, varken Mongolid, Somalier eller Arab. Hur är det med dig?

 

Jag kan svara, ang Araberna och Somalierna  :)

 

Personligen ser jag inte ner på de nämnda, inte ett dugg, de är människor som alla andra!

 

Men jag avskyr deras religions värderingar, och jag accepterar inte att de bara kräver sin rätt i Sverige utan att kunna avstå något, tex ta en läkare i handen, eller visa sitt ansikte.

Skiter fullständigt i vad de gör i sina bönehus, helt upp till dem!

 

Men de ska fan bete sig ute i samhället!

 

Tycker det är bra att kunna hjälpa människor i nöd, särskilt kvinnor och barn, ge dem en fristad tills det lugnar ner sig i sina länder så de kan åka hem igen, såvida de inte vill någorlunda anpassa sig till det Svenska samhället, bli självförsörjande och leva i Sverige, typ som vi gör i Thailand, accepterar deras kultur och seder, utan att för den delen ge upp vår egen identitet.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

 

 

Ja, och om inte glädjas så iallafall acceptera sin fars beslut och vilja

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Jag kan svara, ang Araberna och Somalierna  :)

 

Personligen ser jag inte ner på de nämnda, inte ett dugg, de är människor som alla andra!

 

Men jag avskyr deras religions värderingar, och jag accepterar inte att de bara kräver sin rätt i Sverige utan att kunna avstå något, tex ta en läkare i handen, eller visa sitt ansikte.

Skiter fullständigt i vad de gör i sina bönehus, helt upp till dem!

 

Men de ska fan bete sig ute i samhället!

 

Tycker det är bra att kunna hjälpa människor i nöd, särskilt kvinnor och barn, ge dem en fristad tills det lugnar ner sig i sina länder så de kan åka hem igen, såvida de inte vill någorlunda anpassa sig till det Svenska samhället, bli självförsörjande och leva i Sverige, typ som vi gör i Thailand, accepterar deras kultur och seder, utan att för den delen ge upp vår egen identitet.

ohoj...OOOHHOOOOJJJ!!!! nu väntar jag på att Knasen börjar klistra in gamla kommentarer :D

 

ps. nu gjorde du en Tomurdoc, dvs. väne kappan efter vinden, har du möjligtvis kamelont i släkten?

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

ohoj...OOOHHOOOOJJJ!!!! nu väntar jag på att Knasen börjar klistra in gamla kommentarer :D

 

ps. nu gjorde du en Tomurdoc, dvs. väne kappan efter vinden, har du möjligtvis kamelont i släkten?

 

Vad menar du, har jag någonsin sagt att araber inte är människor?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Vad menar du, har jag någonsin sagt att araber inte är människor?

 

Har du någonsin skrivit nedsättande om Somalier,Araber eller Tiggare? ps. har Atom skrivit att monolider ej skulle vara människor?

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du, har jag någonsin sagt att araber inte är människor?

 

Men det gör jag.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i formlerna och lev livet i stället

 

Själv är jag gift med en som ser ut som min dotter enligt vissa :giggle:

Livet är alldeles för kort för att låta alla dessa sura, avundsjuka och småsinta människor bestämma över ens liv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista slurken på tvåan, bara trean kvar dessvärre. Imorgon natt är det TG960 och på måndag kväll AIK-Bajen, min första Bajenmatch sedan 1998. Skiter i hur många turkar, somalier, bögar eller dövstumma de har men lite negativa generaliseringar mot Råttorna ska nog även en PKist som jag kunna häva ur mig även om arenan kallas Friends :)

 

Det är bara att röka på, och ta dig några snabba bira ute i en park så är du redo för match!!   ;)

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

 

 

 

Nu blandar du friskt.

 

Skiter i om en människa är arab eller somalier, men gillar inte deras religon, särskilt när de utsätter andra människor i vårt samhälle för den och förväntar att vi ska anpassa oss i allt!

 

Ska de utöva sin religion, gör de isof i sina lokaler, ute i samhället ska de anpassa sig!

 

Tiggare ja, de är en lata jävlar som förpestar Sverige, det säger tom folk från deras hemländer, att de är lata krakar som inte vill jobba!

http://www.bt.se/boras/rumansk-delegation-pa-besok-i-boras-apostiggarna-overdriverapos/

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Men det gör jag.

Ja att du är helt omänsklig det vet vi nog alla, lev du ditt liv i din bubbla.

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Nu blandar du friskt.

 

Skiter i om en människa är arab eller somalier, men gillar inte deras religon, särskilt när de utsätter andra människor i vårt samhälle för den och förväntar att vi ska anpassa oss i allt!

 

Ska de utöva sin religion, gör de isof i sina lokaler, ute i samhället ska de anpassa sig!

 

Tiggare ja, de är en lata jävlar som förpestar Sverige, det säger tom folk från deras hemländer, att de är lata krakar som inte vill jobba!

http://www.bt.se/boras/rumansk-delegation-pa-besok-i-boras-apostiggarna-overdriverapos/

Hur är det med mongolida flyktingar som utvisas?

ps. just nu har jag inte tid, men jag skall söka upp lite som du skrivit, jag återkommer :D

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Men det gör jag.

 

Tja, de kallar ju oss för "malachas"(rosa grisar) i vardagligt tal.

 

Men har svårt för att inte kalla dem människor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Hur är det med mongolida flyktingar som utvisas?

 

Ingen aning, har inte läst den diskussionen, om nu har haft en sådan?

 

 

Men mongolider är lika mycket värda som andra...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Hur är det med mongolida flyktingar som utvisas?

ps. just nu har jag inte tid, men jag skall söka upp lite som du skrivit, jag återkommer :D

 

Hahaha, anade det.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Hahaha, anade det.

Ja hur kunde du tro nått annat kappvändaren?

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Ja hur kunde du tro nått annat kappvändaren?

 

Har du hört talas om uttrycket "bara en idi*t är säker på sin sak"?

 

Men kan ändra sig i mycket, vore fruktansvärt korkat att se allt igenom ett sugrör!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
Inlagd (ändrad)

Har du hört talas om uttrycket "bara en idi*t är säker på sin sak"?

 

Men kan ändra sig i mycket, vore fruktansvärt korkat att se allt igenom ett sugrör!

Du ändrar dig väldigt ofta beroende på hur snacket går, Har du hört talas om utrycket "vända kappan efter vinden"?

Ändrades av MRZ
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest JJC

Säkert att det inte var en komplimang då?

Många män är stolta över att ha en ung fru.

Klart jag är stolt över min fru men kärringens kommentar var ingen komplimang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Du ändrar dig väldigt ofta beroende på hur snacket går, Har du hört talas om "vända kappan efter vinden"?

 

Det var ett evinnerligt tjat om den där kappan.

 

Ser inget fel i att köpa andras åsikter, men jag kommer tex aldrig att tro att en gris blir en häst bara för man ställer den i stallet, och jag kommer aldrig att acceptera att Svenska värderingar och seder inte respekteras av Islamister. Medan vi ska respektera och ändra oss för deras.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

För att återgå till tråden, är det bara Thailändskor, eller är det alla asiater som granskas och bedöms?

Alla utländska kanske? Ryskor, Finskor, Ploskor osv.

 

Japanskor, Koreanskor, Kambodjanskor (tja, dom sistnämnda ser jag fan inte skillnad på mot Thailaändskor i utseendet) eller Fillipinskor.

 

Jag vet ju vad Fillipinskor (2 i alla fall, känner bara 2) tycker om Thailändskor - och det är inte så smickrande.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

För att återgå till tråden, är det bara Thailändskor, eller är det alla asiater som granskas och bedöms?

Alla utländska kanske? Ryskor, Finskor, Ploskor osv.

 

Japanskor, Koreanskor, Kambodjanskor (tja, dom sistnämnda ser jag fan inte skillnad på mot Thailaändskor i utseendet) eller Fillipinskor.

 

Jag vet ju vad Fillipinskor (2 i alla fall, känner bara 2) tycker om Thailändskor - och det är inte så smickrande.

Återgå till tråden? vad har du rökt? ser du inte skillnad på en Koreanska och en Khmer så borde du inte uttala dig överhuvud taget, Filipinskor vs Thai vill jag inte uttala mig om då jag inte VET! du med din tafatta undersökning borde också knipa igen(ang thai vs phil)

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Återgå till tråden? vad har du rökt? ser du inte skillnad på en Koreanska och en Khmer så borde du inte uttala dig överhuvud taget, Filipinskor vs Thai vill jag inte uttala mig om då jag inte VET! du med din tafatta undersökning borde också knipa igen(ang thai vs phil)

Du var på ett underbart humör idag, trådstarten hadlar ju om jag inte missminner mig om nåt helt annat än det som diskuteras dom senaste sidorna.

Jag ser inte skillnad på en Khmer och en Thailändare. Skulle nog stått den inte dom. Koreaner känner jag igen för det mesta.

 

Känner bara 2 från phil så jag kan inte dra mer slutsatser än det jag vet om. Men du kanske bott i Phil i 10 år och vet att resten älskar och respekterar Thailändskor. Vad vet jag. Jag drar mina slutsater, men för att VETA så skall man alltså fråga alla?

 

Ang vad jag rökt så var det röda SMS.

 

Men jag kan ju ha fel, var det inte en kvinna som skrev om Thailändskor, och att hon tyckte att bara udda personer som skaffarThailandska damer.

Gärna halta och lytta personer från norrland som inte får tag i nån annan. Är lite trött, så jag skriver som en kratta.

 

Så frågeställningen var om det gäller alla asiater, eller alla som inte är svenskor. För det verkade lite intressant - ville hon påpeka att det är bara Svenskor som duger...

 

Inlägget är redigerat ett antal gånger... Jag skall nog gå och lägga mig igen...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Va i helvete MRZ???              Har du snedtänt eller?????????????......så besk i tonen..kanske dags o gå o lägga sig eller?????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...