Jump to content
IGNORERAD

Thailand uppmanas att återuppta projekt med surfplattor


MPR Nyheter

Recommended Posts

  • Svar 169
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    25

  • UglyFarang

    19

  • janne_h

    11

  • Baa

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover

Med tanke på hur många människor i Thailand uppskattar kuppen och det ordning och lugn som kommit som resultat av den, så kommer du knappast att besöka Thailand på lång tid nu då.

Hej

Inte oväntat att du tillhör dom som köper den propaganda som Juntor i militärdiktaturer alltid presenterar som ett tecken på deras popularitet jorden runt, att okritiskt svälja politisk propaganda ifrån Juntor i diktaturer är väl inte alltid så klokt.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Tjeena.

Jag förstår att du har svårt att bli ifrågasatt då du sällan kan styrka dina påhittade påståenden med fakta. För det är ju din världsbild och sanning som är den rätta. Eller?

Extremister i allmänhet, eller som som du, som står på den yttersta extrempolitiska vänsterkanten verkar ha svårt med personer med en lite mer neutral syn.

Testa att gå den där kursen i demokrati du föreslog. Då kommer få nya uppslag som att alla lyder under lagar och regler. Även "folkvalda". Och det går inte att komma undan med att något är "tradition" som du verkade tro för någon månad sedan.

Lycka till.

Tjeena.

Hej

Ja jag vidhåller att demokrati, folkvalda regeringar, jämlikhet och mänskliga rättigheter är något att både sträva efter och försvara för en demokratisk och humanistisk människa.

Men jag är inte förvånad över att forumet även precis som samhället i övrigt har begåvats med en icke demokratisk gren som hyllar militärkupper, juntor och föredrar diktatur, men jag kommer naturligtvis att fortsätta kritisera dessa i mina ögon näst intill facsistiska människor.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja jag vidhåller att demokrati, folkvalda regeringar, jämlikhet och mänskliga rättigheter är något att både sträva efter och försvara för en demokratisk och humanistisk människa.

Men jag är inte förvånad över att forumet även precis som samhället i övrigt har begåvats med en icke demokratisk gren som hyllar militärkupper, juntor och föredrar diktatur, men jag kommer naturligtvis att fortsätta kritisera dessa i mina ögon näst intill facsistiska människor.

Mvh isan lover

 

Finns inga på forumet som föredrar diktatur framför demokrati

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Inte oväntat att du tillhör dom som köper den propaganda som Juntor i militärdiktaturer alltid presenterar som ett tecken på deras popularitet jorden runt, att okritiskt svälja politisk propaganda ifrån Juntor i diktaturer är väl inte alltid så klokt.

Mvh isan lover

Vanligt folk bryr sig ganska lite om politik över huvudtaget. Och det faktum att det är lugn och ro gör att folk tycker det är skönt som det är nu.

Sen att du umgås med politiska extremister på den röda sidan gör inte att folket i stort delar din och dina extremist kompisars uppfattning.

Thailändare vet lika lite om diktatur som om demokrati. Och så länge dom får titta på sina såpor på kvällarna , så är politik en ickefråga för vanligt folk.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det besynnerliga med IL är att han hyllar en ultrakapitalist men håller sig på extremvänstersidan politiskt,den ekvationen haltar betänkligt i mina ögon.Och att hans fru verkar vara byns magnat verkar ju inte bekymra honom alls.Det är väl därför uttrycket "lev som du lär" kom till.

Är det inte det kommunismen går ut på. Att massorna ska få det lika dåligt/bra medan topparna ska få det ultrabra med guldkranar o.d.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja jag vidhåller att demokrati, folkvalda regeringar, jämlikhet och mänskliga rättigheter är något att både sträva efter och försvara för en demokratisk och humanistisk människa.

Men jag är inte förvånad över att forumet även precis som samhället i övrigt har begåvats med en icke demokratisk gren som hyllar militärkupper, juntor och föredrar diktatur, men jag kommer naturligtvis att fortsätta kritisera dessa i mina ögon näst intill facsistiska människor.

Mvh isan lover

 

 

Tjeena.

 

Den här raden måste vara bland det roligaste du någonsin har skrivit. Självupptagna personer är alltid pinsamt kul. Tur att det bara är i dina ögon, där alla som inte tycker som du, är facsister. Du tittar ju från din yttersta extremvänsterkant och du läser säkert Maos lilla röda innan du går och lägger dej. Då innebär det att du måste kritisera 99,9 % av Sveriges befolkning. Du har en massiv uppgift framför dej. Så det är väl därför du har skapat det du kallar "ickedemokratisk gren" för att ha några fiktiva motståndare eftersom det inte är någon som håller med dej.

Jag väntar fortfarande på någon som helst form av bevis för att din form av bevis finns i alla skandinaviska länder som du påstod. Det är helt fantastiskt att du bara slänger ur dej saker men sedan blir du tyst när man vill ha fakta. Så kom igen nu. En länk som visar att röstköp och tystad opposition finns i Sverige. Och gärna att en "folkvald" ska sitta tiden ut, även om dom myglar eller är korrupta.

Men det blir väl som vanligt att du inte svarar. Och då vet jag att jag är mer för demokrati och ett bättre Thailand än du, hur många tusen inlägg du än skriver.

 

Tjeena.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns inga på forumet som föredrar diktatur framför demokrati

 

Jodå, IL gör det, åtminstone Shinawatradiktaturen.

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Inte oväntat att du tillhör dom som köper den propaganda som Juntor i militärdiktaturer alltid presenterar som ett tecken på deras popularitet jorden runt, att okritiskt svälja politisk propaganda ifrån Juntor i diktaturer är väl inte alltid så klokt.

Mvh isan lover

 

Den enda som köper propaganda det är du,  "Med tanke på hur många människor i Thailand uppskattar kuppen och det ordning och lugn som kommit som resultat av den"  som jag skrev i mitt inlägg kommer från vanliga människor i den bekantskapskrets vi har i Thailand.

Även tidigare Shinawatrafans har definitivt ändrat sin åsikt numera.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda som köper propaganda det är du,  "Med tanke på hur många människor i Thailand uppskattar kuppen och det ordning och lugn som kommit som resultat av den"  som jag skrev i mitt inlägg kommer från vanliga människor i den bekantskapskrets vi har i Thailand.

Även tidigare Shinawatrafans har definitivt ändrat sin åsikt numera.

Om det vore val idag och inga röster gick att köpa, och om även Juntan var ett alternativ, hur skulle detta sluta?

Jovisst, en omöjlighet, men rent hypotetiskt?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Om det vore val idag och inga röster gick att köpa, och om även Juntan var ett alternativ, hur skulle detta sluta?

Jovisst, en omöjlighet, men rent hypotetiskt?

 

Om jag får gissa så skulle jag tro att det bleve en koalitionsregering mellan Juntan och Demokraterna, dock förmodligen med PT som största parti eller åtminstone jämnstora med de två övriga.

 

När det väl blir val, i verkligheten alltså, kommer det dock inte finnas något PT och heller inget parti som påminner om dem, det om något har Juntan lärt sig från förra gången. Det kommer bara finnas Demokraterna, de vanliga gangsterägda småpartierna, samt ett Juntainitierat proxyparti som ska ta PTs röster i Nord- och Nordost.

 

Det kommer vara en lång väg tillbaka till demokrati och generalerna kommer med all säkerhet överleva MPR, å andra sidan fanns det egentligen aldrig någon demokrati så det behöver inte vara något steg tillbaka så länge rules-of-law förstärks.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det vore val idag och inga röster gick att köpa, och om även Juntan var ett alternativ, hur skulle detta sluta?

Jovisst, en omöjlighet, men rent hypotetiskt?

 

Det är en mycket intressant fråga, nu är jag ganska novis i Thailand med knappt 15 års erfarenhet, men jag vågar nog påstå att den vanliga Thailändaren är en riktig "kappvändare" betydligt värre än Svenssons.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vanligt folk bryr sig ganska lite om politik över huvudtaget. Och det faktum att det är lugn och ro gör att folk tycker det är skönt som det är nu.

Sen att du umgås med politiska extremister på den röda sidan gör inte att folket i stort delar din och dina extremist kompisars uppfattning.

Thailändare vet lika lite om diktatur som om demokrati. Och så länge dom får titta på sina såpor på kvällarna , så är politik en ickefråga för vanligt folk.

Hej

Själv vidhåller jag nog att man ska se på opinionsundersökningar till stöd för diktaturer, juntor och diktatorer med stor skepsis.

Själv tror jag inte ett ögonblick på att stödet för ex.vis den nuvarande diktatorn i Nord Korea, forna Sovjet Unionen, Franco i Spanien liksom flera länder i Syd Amerika, Asien och Afrika har varit så stort som detta lands Junta och Diktator har påstått.

Historiskt sett har väl nästan alltid kuppmakare, juntor och diktatorer Jorden runt framställt sig själva som helgon som gör det bästa för landet, liksom att dom har folkets stöd och som bevis för detta presenterat undersökningar med nästan 100% stöd ifrån befolkningen, det är väl snarare mer regel än undantag.

Men man är nog mer än lovligt naiv om man okritiskt sväljer det som dessa Juntor presenterar som stöd för sin popularitet.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Om jag får gissa så skulle jag tro att det bleve en koalitionsregering mellan Juntan och Demokraterna, dock förmodligen med PT som största parti eller åtminstone jämnstora med de två övriga.

 

När det väl blir val, i verkligheten alltså, kommer det dock inte finnas något PT och heller inget parti som påminner om dem, det om något har Juntan lärt sig från förra gången. Det kommer bara finnas Demokraterna, de vanliga gangsterägda småpartierna, samt ett Juntainitierat proxyparti som ska ta PTs röster i Nord- och Nordost.

 

Det kommer vara en lång väg tillbaka till demokrati och generalerna kommer med all säkerhet överleva MPR, å andra sidan fanns det egentligen aldrig någon demokrati så det behöver inte vara något steg tillbaka så länge rules-of-law förstärks.

Hej

Delar uppfattning med dig i flera av dom saker du räknar upp här, t.ex att PT förmodligen skulle bli största parti igen om dom fick ställa upp, men jag är liksom du inne på att dom inte kommer att få göra detta p.g.a sin popularitet, jag tror inte heller att något nytt rött parti som vänder sig till landets fattiga i norr och nordost kommer att tillåtas.

Så långt är vi överens, men när det gäller en del annat som att Thailand aldrig har varit demokratiskt håller jag inte med om alls, visst hade Thailand inte kommit hela vägen i mål, men landet var ändå ett för regionen ovanligt demokratiskt land och på många sätt ett föredöme för andra länder regionalt.

Men jag uppskattar din ärlighet i frågan som skiljer sig väldigt mycket mot forumets extrem gulas i ämnet, du har precis som jag insett att kuppen inte alls var till för att demokratisera Thailand utan för att säkerställa att landet inte får en demokratisk utveckling, på forumet är det ju fortfarande ett hardcore gäng av gula som envist hävdar att demokratin kommer att stärkas av kuppen o.s.v trots att allt som har skett efter kuppen egentligen tyder på motsatsen.

I synen på detta och vad resultatet kommer att bli skiljer vi oss åt, för mig ter sig ett Thailand som överger demokratin, håller manipulerade val och med ett fortsatt och dessutom stärkt militärt inflytande som skrämmande, jag är inte alls säker på att det leder till stabilitet, social oro kan bli följden om landets klyftor ska behållas och då krävs det ett hårt förtryck för att hålla folket i schack.

Jag hade naturligtvis hellre sett att Thailand hade låtit folket avgöra sin egen framtid via demokratiska fria val utan militär och kunglig inblandning i vad som på sikt förhoppningsvis skulle ha utvecklats till ett bra land för alla oavsett utbildning, förmögenhet, familjetillhörighet och etnicitet.

Att Thailand nu med största sannolikhet bara blir ännu ett i raden av länder i regionen där befolkningen inte får bestämma över sin egen framtid ser jag som tragiskt, men självklart gynnar en sådan utveckling Bangkoks elit, rojalister, militär, kungahus och dom utlänningar som lever på en nivå som landets fattiga bara kan drömma om.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Själv vidhåller jag nog att man ska se på opinionsundersökningar till stöd för diktaturer, juntor och diktatorer med stor skepsis.

Själv tror jag inte ett ögonblick på att stödet för ex.vis den nuvarande diktatorn i Nord Korea, forna Sovjet Unionen, Franco i Spanien liksom flera länder i Syd Amerika, Asien och Afrika har varit så stort som detta lands Junta och Diktator har påstått.

Historiskt sett har väl nästan alltid kuppmakare, juntor och diktatorer Jorden runt framställt sig själva som helgon som gör det bästa för landet, liksom att dom har folkets stöd och som bevis för detta presenterat undersökningar med nästan 100% stöd ifrån befolkningen, det är väl snarare mer regel än undantag.

Men man är nog mer än lovligt naiv om man okritiskt sväljer det som dessa Juntor presenterar som stöd för sin popularitet.

Mvh isan lover

Och som vanligt spottar du ut en massa floskler,istället för att läsa det jag skriver.

Jag utgår ifrån vad jag ser då jag bor och arbetar i Thailand stora delar om året.

Jag rör mig både i Bangkok och i isaan där jag är just nu.

Och folk bryr sig inte om politik. Dom gillar att det är lugn och ro!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Och som vanligt spottar du ut en massa floskler,istället för att läsa det jag skriver.

Jag utgår ifrån vad jag ser då jag bor och arbetar i Thailand stora delar om året.

Jag rör mig både i Bangkok och i isaan där jag är just nu.

Och folk bryr sig inte om politik. Dom gillar att det är lugn och ro!

Hej

Jag hör vad du säger, men jag vidhåller att man ska se med stor skepsis på opinionsundersökningar som presenteras till stöd för diktatur, juntor och diktatorer.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag hör vad du säger, men jag vidhåller att man ska se med stor skepsis på opinionsundersökningar som presenteras till stöd för diktatur, juntor och diktatorer.

Mvh isan lover

Även om man befinner sig i verkligheten och man ser i sin omgivning att dom stämmer?

Personligen anser jag att man ska vara skeptisk till alla undersökningar. Undersökningar som tidigare regering beställt som pekade på vad folk tänkte om den regeringen. Den gjorde du stort paradnummer på forumet om. Varför ska man inte på samma vis se med skepsis på en sådan undersökning?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag hör vad du säger, men jag vidhåller att man ska se med stor skepsis på opinionsundersökningar som presenteras till stöd för diktatur, juntor och diktatorer.

Mvh isan lover

Är det någon som sagt något annat ?

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Själv vidhåller jag nog att man ska se på opinionsundersökningar till stöd för diktaturer, juntor och diktatorer med stor skepsis.

Själv tror jag inte ett ögonblick på att stödet för ex.vis den nuvarande diktatorn i Nord Korea, forna Sovjet Unionen, Franco i Spanien liksom flera länder i Syd Amerika, Asien och Afrika har varit så stort som detta lands Junta och Diktator har påstått.

Historiskt sett har väl nästan alltid kuppmakare, juntor och diktatorer Jorden runt framställt sig själva som helgon som gör det bästa för landet, liksom att dom har folkets stöd och som bevis för detta presenterat undersökningar med nästan 100% stöd ifrån befolkningen, det är väl snarare mer regel än undantag.

Men man är nog mer än lovligt naiv om man okritiskt sväljer det som dessa Juntor presenterar som stöd för sin popularitet.

Mvh isan lover

Det är nog inte många av de på MPR som sväljer det makthavarna i Thailand försöker få en att tro. De som verkar mest naiva är nog knappast de som blir lurade av juntans intensioner!

 

 

Man ska väl se deras opinionsundersökningar med samma skepsis som alla andras undersökningar.

Är det någon skillnad på med vilken skepsis vi ska ha på andra makthavares undersökningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Även om man befinner sig i verkligheten och man ser i sin omgivning att dom stämmer?

Personligen anser jag att man ska vara skeptisk till alla undersökningar. Undersökningar som tidigare regering beställt som pekade på vad folk tänkte om den regeringen. Den gjorde du stort paradnummer på forumet om. Varför ska man inte på samma vis se med skepsis på en sådan undersökning?

Hej

Ja absolut, dom solande turisterna i Francos Spanien intygade alla om hur fantastiskt allt var där nere i " verkligheten" men dom talade naturligtvis aldrig med dom som fängslades och torterades.

Det fanns ju folk och finns förmodligen ännu som påstod att Juntorna i Chile och Argentina gjorde ett bra och nödvändigt jobb för landets bästa, men dom allra flesta insåg väl redan då att så inte var fallet.

Problemet med Juntor är att folk inte vågar tala sanning öppet, media är styrd och att det är straffbart och förenat med stor fara att framföra kritik mot Juntan, diktaturen och diktatorn,.

Hur kommer det sig att alla Juntor jorden runt historiskt sett har påstått sig företräda befolkningen och landet, ha ett stort folkligt stöd och redovisa undersökningar till stöd för detta, så är det naturligtvis oftast inte, juntorna är oftast både hatade och föraktade, det enda som håller dom kvar vid makten är det förtryck dom utövar i kombination med extremt hård censur och slopad yttrandefrihet.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det är nog inte många av de på MPR som sväljer det makthavarna i Thailand försöker få en att tro. De som verkar mest naiva är nog knappast de som blir lurade av juntans intensioner!

 

 

Man ska väl se deras opinionsundersökningar med samma skepsis som alla andras undersökningar.

Är det någon skillnad på med vilken skepsis vi ska ha på andra makthavares undersökningar?

Hej

Ja absolut, det är stor skillnad på opinionsundersökningar som tas fram i en demokrati respektive diktatur, för mig är detta så självklart att man inte ens skulle behöva diskutera detta.

I en demokrati agerar opinionsinstituten oberoende och självständigt utan styrning och redovisar dom resultat man får i olika frågor, sen är det ju naturligtvis så att vem som beställer undersökningen, vilka frågor som ställs o.s.v påverkar resultatet.

I en diktatur är mycket annorlunda, pressen är ofri, det är i lag förbjudet att publicera vad som kan uppfattas som kritik mot Juntan, vågar någon överhuvudtaget göra en undersökning som påvisar kritik mot en junta då och vågar någon publicera den o.s.v.

Sen råder det ju en extremt hård censur så redan här kan ju en för juntan negativ undersökning falla bort, sen kan man inte heller utesluta hot och påtryckningar mot både opinionsinstituten och publicister.

Så skillnaderna är naturligtvis stora i en demokrati och en diktatur.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja absolut, det är stor skillnad på opinionsundersökningar som tas fram i en demokrati respektive diktatur, för mig är detta så självklart att man inte ens skulle behöva diskutera detta.

I en demokrati agerar opinionsinstituten oberoende och självständigt utan styrning och redovisar dom resultat man får i olika frågor, sen är det ju naturligtvis så att vem som beställer undersökningen, vilka frågor som ställs o.s.v påverkar resultatet.

I en diktatur är mycket annorlunda, pressen är ofri, det är i lag förbjudet att publicera vad som kan uppfattas som kritik mot Juntan, vågar någon överhuvudtaget göra en undersökning som påvisar kritik mot en junta då och vågar någon publicera den o.s.v.

Sen råder det ju en extremt hård censur så redan här kan ju en för juntan negativ undersökning falla bort, sen kan man inte heller utesluta hot och påtryckningar mot både opinionsinstituten och publicister.

Så skillnaderna är naturligtvis stora i en demokrati och en diktatur.

Mvh isan lover

Stämmer nog,

men hittills har inte Thailand lyckats bli klassade som demokrati.

 

 

Långt därifrån enligt demokratiindexet.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ja absolut, dom solande turisterna i Francos Spanien intygade alla om hur fantastiskt allt var där nere i " verkligheten" men dom talade naturligtvis aldrig med dom som fängslades och torterades.

Det fanns ju folk och finns förmodligen ännu som påstod att Juntorna i Chile och Argentina gjorde ett bra och nödvändigt jobb för landets bästa, men dom allra flesta insåg väl redan då att så inte var fallet.

Problemet med Juntor är att folk inte vågar tala sanning öppet, media är styrd och att det är straffbart och förenat med stor fara att framföra kritik mot Juntan, diktaturen och diktatorn,.

Hur kommer det sig att alla Juntor jorden runt historiskt sett har påstått sig företräda befolkningen och landet, ha ett stort folkligt stöd och redovisa undersökningar till stöd för detta, så är det naturligtvis oftast inte, juntorna är oftast både hatade och föraktade, det enda som håller dom kvar vid makten är det förtryck dom utövar i kombination med extremt hård censur och slopad yttrandefrihet.

Mvh isan lover

Vi kan således konstatera att du gissar utifrån vad du tycker att det borde vara. I och med att du gör jämförelser med andra länder.

Tror säkert att familjerna som vart drabbade och förlorade familjemedlemmar under WOD hade liknande resonemang som du för nu. Dock stod du då på barrikaderna och jublade att man gjorde sig av med packet. Och du talade om hur populärt detta var.

Om du nu påstår att det är så att juntan inte är populär utan fakta annat än vad du tror. Så skjuter du dig själv i foten. Man kan undra hur demokratisk det är att avliva 2000 människor utan rättegång? Och om det är ett bättre alternativ till det som händer nu?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Stämmer nog,

men hittills har inte Thailand lyckats bli klassade som demokrati.

Långt därifrån enligt demokratiindexet.

Hej

Här har du nog fel, enligt demokratiindex är Thailand på många sätt demokratiskt men inte fullt ut på alla plan, en mer korrekt bedömning är nog " demokrati med anmärkningar".

Men det var med dom röda vid makten efter demokratiska och internationellt godkända val, nu är läget betydligt sämre för Thailand ur demokratisk synpunkt, landet är just nu en militär diktatur.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Här har du nog fel, enligt demokratiindex är Thailand på många sätt demokratiskt men inte fullt ut på alla plan, en mer korrekt bedömning är nog " demokrati med anmärkningar".

Men det var med dom röda vid makten efter demokratiska och internationellt godkända val, nu är läget betydligt sämre för Thailand ur demokratisk synpunkt, landet är just nu en militär diktatur.

Mvh isan lover

 

Och det beror på att de som vann valet inte var demokratiska !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...