Bibben Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 L64 nämnde Turmässan igår/inatt så här är några bilder från torsdagskvällen, jag tror bilderna talar för sig själva manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2009 Några till... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Har du biljetter till fack öppningen iår oxå? Jag hänger med direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Jag anmäler mig också som frivillig! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2009 Kan tänka mig det Har ingen själv ännu, inte ens säker på att jag får, men ska ha dig (och nu blev det er...) i åtanke så klart manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Hej alla glaDa! Jag, Bibben och Krögarn sitter på Chezzan och dricker öl! Skål! Herr Chang hAr talat.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Ja det ju typiskt ... en turmässa, var skall alla vi med otur få mässa!? [move]Mässpojken Arne[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Quote Hej alla glaDa! Jag, Bibben och Krögarn sitter på Chezzan och dricker öl! Skål! Herr Chang hAr talat.0 Dj-vla Fyllskallar! :5: "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Changen är som storebror. Hans finns överallt. Ständigt med ett vakande öga. Inte ens på Chezzan blir man av med han. Chezzan som förmodligen har sin adress gissar jag i Göttebööööörg, Sveriges framstjärt "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 8, 2009 Dela Inlagd Februari 8, 2009 Nu ska ni inte bli avundsjuka... roligast har man förstås i Göteborg! Blev väl inget perfekt inlägg från min iPhone, men ändå... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 8, 2009 Dela Inlagd Februari 8, 2009 Quote Nu ska ni inte bli avundsjuka... roligast har man förstås i Göteborg! Blev väl inget perfekt inlägg från min iPhone, men ändå... Herr Chang har talat. Trevligt iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Februari 9, 2009 Dela Inlagd Februari 9, 2009 Ja usch ja, där har man ju blivit lullig ett par gånger. Får se om jag skippar festen i år, fast det säger jag ju visserligen varje år... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 11, 2009 Dela Inlagd Februari 11, 2009 f-n va najs bibben! ser ju riktigt trevligt ut med resemässa... Vi har ju resebyrå som närmast sörjande, kanske skulle kolla upp detta ang. biljetter... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.