Skibi Inlagd Februari 6, 2009 Dela Inlagd Februari 6, 2009 Då hadde jag lite pix från Wat Meun San I Chiang Mai! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2009 Wat Mean San, nice hantverk! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 6, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2009 Tanten snackade med byggmästaren på Wat och var mycket impad! :girl_sigh: Impad var jag med, fint som fan. Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 7, 2009 Dela Inlagd Februari 7, 2009 Det finns tempel byggda i sten, mosaik, trä, flaskor. Nu kommer du med ett byggt i metall och plåt Imponerande hantverk Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2009 Quote Nu kommer du med ett byggt i metall och plåt. Baan Wua Lai är en gammal silversmedsstatsdel i Chiang mai! De här templen är gjorda av tenn istället för silver. Någon hade snott hela temlet om det hade varit gjort av silver. Som sagt, Quote Imponerande hantverk Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 8, 2009 Dela Inlagd Februari 8, 2009 Quote Baan Wua Lai är en gammal silversmedsstatsdel i Chiang mai! De här templen är gjorda av tenn istället för silver. Någon hade snott hela temlet om det hade varit gjort av silver. Som sagt, Mvh Kimmo ' Ja, kanske det. Men då kan jag låta bli att fråga mig hur det är med allt guld i templen. Ingen som vill sno det? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2009 QuoteJa, kanske det. Men då kan jag låta bli att fråga mig hur det är med allt guld i templen. Ingen som vill sno det? Om sanningen ska fram, så säger byggmästaren att det börjar blir ont om silver i världen. Därför jobbar de med tenn istället! Mvh Kimo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Februari 8, 2009 Dela Inlagd Februari 8, 2009 Verkligen imponerande hantverk...och annorlund ! Är det gjutet i olika block som monteras/fogas ihop? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Februari 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2009 Quote Är det gjutet i olika block som monteras/fogas ihop? Vad jad såg, så var det jättemycket med popnitar! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Februari 10, 2009 Dela Inlagd Februari 10, 2009 Såg ut att vara ett vackert tempel ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.