Jump to content
IGNORERAD

Hur mycket?


Cavemannen

Recommended Posts

Kul att äntligen få ett svar, vad skall dessa 10,000b brukas till tro?

Mat och räkningar,och det räcker det till. Skulle det mot förmodan inte räcka så får väl hon för fan lyfta på sin plattröv och jobba själv lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    8

  • jrk

    4

  • micke isaan

    4

  • Lappen

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kul att äntligen få ett svar, vad skall dessa 10,000b brukas till tro?

 

Vykort hem till dig.

Go kväll troll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mat och räkningar,och det räcker det till. Skulle det mot förmodan inte räcka så får väl hon för fan lyfta på sin plattröv och jobba själv lite.

så utöver mat+räkningar så finns det inga utgifter?

Kanske man borde sända lite extra för typ tvål o tamponger?

Link to comment
Dela på andra sajter

så utöver mat+räkningar så finns det inga utgifter?

Kanske man borde sända lite extra för typ tvål o tamponger?

Ge extra för kondomer också så du slipper få nått skit :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tamponger i Thailand, skämtar du, stora feta bindor ska de va!

Tamponger säljs dessutom bara på apotek emedan de lätt kan förväxlas med dildo!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nu har jag läst i en tråd om en lurad man som betalade 40,000b till sin flickvän.

Hur mycket kan man betala som max utan att bli lurad? finns det någon norm på detta?

 

ps. jag tror att jag betalar för mycket idag, är jag lurad tro?

 

Du får väl börja med att se vilka ekonomiska resurser du har, 40000 bth är kanske småpengar för någon, medan det är en förmögenhet för en annan!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Du får väl börja med att se vilka ekonomiska resurser du har, 40000 bth är kanske småpengar för någon, medan det är en förmögenhet för en annan!

Min erfarenhet säger mig att det är de som har mest pengar som är minst benägna att lägga de pengarna på något som de inte kan räkna hem. Det är en av anledningarna att de är rika.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ge extra för kondomer också så du slipper få nått skit :)

 

Egna och bittra erfarenheter? :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

så utöver mat+räkningar så finns det inga utgifter?

Kanske man borde sända lite extra för typ tvål o tamponger?

Då kan väl hon jobba lite själv och dra in 10.000b till ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man behöva rådfråga andra hur mycket pengar man skickar sin flickvän/fru? Det är väl upp till varje man att kunna avgöra hur mycket och varför man skickar pengar. Skickar man pengarna för att hon ska lämna sitt jobb och stanna hemma i byn så får man väl helt enkelt räkna på vad det kostar att leva där och hur mycket hade hon i inkomst på det jobb hon lämna. 

Tycker man sen att det är okej att skicka 100k i månaden och att man ej lider av det så bara fortsätt med det.

 

Själv skulle jag inte skicka såna summor till nån. Vi skickar varje månad ca 5-6k till min frus moster som har för ont i benen för att jobba. Hon ser efter min frus hus i byn och pengarna vi skickar räcker till dom små utgifter som hon har plus mat till henne,mormor och en snyltande morbror som är för lat och förtjust i laokao för att orka sköta ett jobb. Innan frun och lill-pojken flytta till Sverige så skicka jag ner ca 15k B varje månad till frugan. Det räcker för ett liv i byn när man inte har stora utgifter,ingen bil och huset betalt. Denna summa kom vi fram till tillsammans frugan och jag när vi helt enkelt räknade på vad som behövdes för att hon skulle känna att det var okej.

Sen tillkom ju iof terminsavgift mm för skola för pojken men den var inte jättehög. Ca 5000 om jag inte minns fel?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Egna och bittra erfarenheter? :)

Man vill ju inte åka på HIV en gång till. Vilken jävla dag det enda som har varit positivt är hiv-testet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man vill ju inte åka på HIV en gång till. Vilken jävla dag det enda som har varit positivt är hiv-testet.

 

Jo man får se det positiva :spiteful:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer man skickar ju mer älskad är man. Så vad är problemet? Inte många good hearts här inte! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nu har jag läst i en tråd om en lurad man som betalade 40,000b till sin flickvän.

Hur mycket kan man betala som max utan att bli lurad? finns det någon norm på detta?

 

ps. jag tror att jag betalar för mycket idag, är jag lurad tro?

Japp, du är lurad.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nu har jag läst i en tråd om en lurad man som betalade 40,000b till sin flickvän.

Hur mycket kan man betala som max utan att bli lurad? finns det någon norm på detta?

 

ps. jag tror att jag betalar för mycket idag, är jag lurad tro?

Hur mycket i inkomst hade hon när ni träffades, var fick hon sin inkomst ifrån? Du ska ju inte betala mer än hon hade i inkomst när ni träffades din skojare där.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Egna och bittra erfarenheter? :)

Forumet är väl till för att hjälpa :)

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Forumet är väl till för att hjälps :)

Va inte så säker på det, hjälp till självhjälp på fre, lördagar fungerar uppenbart lika bra!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Nu har jag läst i en tråd om en lurad man som betalade 40,000b till sin flickvän.

Hur mycket kan man betala som max utan att bli lurad? finns det någon norm på detta?

 

ps. jag tror att jag betalar för mycket idag, är jag lurad tro?

Betalade för VAD???? Till sin Flickvän ??? Vi har gemensam ekonomi så långt det går.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror han tänker på en rödvinspimplande thinnerfnitter[emoji1]

 

Ja, eller en proppmätt person som äger ett par jeans o två skjortor :D

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller en proppmätt person som äger ettpar jeans o två skjortor :D

Hoppsan en riktig pungspark, kanske inte gör så ont med HP och en kula i varje byxben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Desto mer du betalar desto fortare bli bruden mätt och drar. Alla thaibrudar som ber (kräver) pengar är inget annat än gökungar, desto mer de får desto hungrigare blir de, pengar som de inte kan spendera omgående spelar de garanterat bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller en proppmätt person som äger ett par jeans o två skjortor :D

Ja du thinnerfnitter du är bra skadad[emoji1]
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...