Jump to content
IGNORERAD

Tror att min kompis håller på att bli ordentligt mjölkad.


Rave on

Recommended Posts

Men då stämmer hans höga siffror också  :im_happy:  :im_happy:  :im_happy:  :im_happy: Så vad är problemet???

Ehhh, nu är det nog din tur att förklara...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 361
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    23

  • Rave on

    20

  • hamnoi

    17

  • UglyFarang

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ehhh, nu är det nog din tur att förklara...

 

En gång till.

 

Men då stämmer hans höga siffror också   :im_happy:   :im_happy:   :im_happy:   :im_happy: Så vad är problemet???

 

2 000:- Fy fan vad skönt att vi svenskar får alla de pengarna. Men vad skulle ni göra med dom? Skulle ni blåsa allt på en vecka i Fuengirola och kommer hem rödbruna och bakisplufsiga? 

 

(Och det är i verkligheten 600:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång till.

 

Men då stämmer hans höga siffror också   :im_happy:   :im_happy:   :im_happy:   :im_happy: Så vad är problemet???

 

2 000:- Fy fan vad skönt att vi svenskar får alla de pengarna. Men vad skulle ni göra med dom? Skulle ni blåsa allt på en vecka i Fuengirola och kommer hem rödbruna och bakisplufsiga? 

 

(Och det är i verkligheten 600:-)

Stod det inte 12000 i texten?

 

Och jag förstår fortfarande inte riktigt hur han får ihop matematiken...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Stod det inte 12000 i texten?

 

Och jag förstår fortfarande inte riktigt hur han får ihop matematiken...

 

Miss av mig kopierade inte en ett det skall vara "12 000:- Fy fan vad skönt att vi svenskar får alla de pengarna. Men vad skulle ni göra med dom? Skulle ni blåsa allt på en vecka i Fuengirola och kommer hem rödbruna och bakisplufsiga?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Miss av mig kopierade inte en ett det skall vara "12 000:- Fy fan vad skönt att vi svenskar får alla de pengarna. Men vad skulle ni göra med dom? Skulle ni blåsa allt på en vecka i Fuengirola och kommer hem rödbruna och bakisplufsiga?"

Fortfarande så räknar ju Herr Schyffert med att även bl.a barn skall betala, normalt sett så räknar man på de som verkligen gör det, men det är väl "the comic way" som jag inte begriper då han förutom Nilecity/glenn schilling, är en usel komiker...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande så räknar ju Herr Schyffert med att även bl.a barn skall betala, normalt sett så räknar man på de som verkligen gör det, men det är väl "the comic way" som jag inte begriper då han förutom Nilecity/glenn schilling, är en usel komiker...

Han har ju räknat upp det rätt drastigt så vi kan väl köpa att han glömde barnen?

Men för att göra det enkelt, du har ju koll.

Vad har du kostat Sverige och vad har du bidragit med, gärna konkreta siffror med början när barnmorskan förlöste dig.

Pußs

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har ju räknat upp det rätt drastigt så vi kan väl köpa att han glömde barnen?

Men för att göra det enkelt, du har ju koll.

Vad har du kostat Sverige och vad har du bidragit med, gärna konkreta siffror med början när barnmorskan förlöste dig.

Pußs

Erkki

Vem(ja, förutom komikern själv) säger att han räknat rätt, finns andra med andra siffror, dessutom har han antagit att samtliga kommer i jobb inom ett år då nästa kull med vinstmaskiner ankommer...

 

Angående mig själv så tror jag nog att du och jag har liknande kostnader, - dagiskostnad på mig då min mor var hemma istället, något hon får lida för nu...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem(ja, förutom komikern själv) säger att han räknat rätt, finns andra med andra siffror, dessutom har han antagit att samtliga kommer i jobb inom ett år då nästa kull med vinstmaskiner ankommer...

 

Angående mig själv så tror jag nog att du och jag har liknande kostnader, - dagiskostnad på mig då min mor var hemma istället, något hon får lida för nu...

 

Du måste varje månad skicka av din lön till henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste varje månad skicka av din lön till henne?

Nej, jag lägger hellre en hundring i koppen till de stackars utsatta som sitter och fryser utanför våra butiker och kommunikationscentraler runt om i stan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem(ja, förutom komikern själv) säger att han räknat rätt, finns andra med andra siffror, dessutom har han antagit att samtliga kommer i jobb inom ett år då nästa kull med vinstmaskiner ankommer...

 

Angående mig själv så tror jag nog att du och jag har liknande kostnader, - dagiskostnad på mig då min mor var hemma istället, något hon får lida för nu...

Dåligt val av din mor, såg hon inte dina behov av omhändertagande av utbildade människor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag lägger hellre en hundring i koppen till de stackars utsatta som sitter och fryser utanför våra butiker och kommunikationscentraler runt om i stan...

 

Men du har ju ett hjärta iallafall, ska vi kramas  :friends:  :friends:  :friends:  :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dåligt val av din mor, såg hon inte dina behov av omhändertagande av utbildade människor?

Ja, verkligen.   Hon borde låtit mig börja skolan redan som 5-åring, men det var inte riktigt tillåtet då...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du har ju ett hjärta iallafall, ska vi kramas  :friends:  :friends:  :friends:  :friends:

Ja, det kan vi väl, men inga pussar!

 

ok...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har du kostat Sverige och vad har du bidragit med, gärna konkreta siffror med början när barnmorskan förlöste dig.

 

Det va tamefan den dummaste jävla jmf jag läst, är du född i ett land med en fungerande social funktionalitet beror det på dina förfäder och de politiska, demokratiska spelregler som där gäller, där förväntas även den som föds att ingå i det sociala liv som gäller.

Man väljer som bekant inte sina föräldrar och ej heller var man föds, men att som systematiskt bli utnyttjade som inkomst av människoförflyttare utan vetskap om vart eller hur man sedan skall få ett fullvärdigt liv är lika lite samhällsuppbyggande som att slänga ner ett gäng individer i en grotta och ge dem mat o kläder, men kom för fan inte upp, så behandlas de , inte alla men de flesta "importerade" flyktingar som strömmar in i Sverige.

Att det finns sådana som du med innovativa entreprenörstänkanden som just utnyttjar, med all rätt, detta med fri företagsamhet gör inte situationen för massorna ett dugg bättre, dom är en bricka i storgangstervärlden där man inte gör någon skillnad på om det är en kamel eller människa man tjänar pengar på, och detta sväljer PK Sverige utan att blinka.

Skamligt inte bara mot de som utnyttjats utan även mot de som skall betala, och där kommer de som jag (talar till viss del i egen sak) tycker vi skall värna om, de svenskar som bidragit till samhället i industrialiseringens tidevarv, pensionärerna till korta, rena jävla skandalen, men så är jag ju inte PK ut i fingerspetsarna heller!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va tamefan den dummaste jävla jmf jag läst, är du född i ett land med en fungerande social funktionalitet beror det på dina förfäder och de politiska, demokratiska spelregler som där gäller, där förväntas även den som föds att ingå i det sociala liv som gäller.

Man väljer som bekant inte sina föräldrar och ej heller var man föds, men att som systematiskt bli utnyttjade som inkomst av människoförflyttare utan vetskap om vart eller hur man sedan skall få ett fullvärdigt liv är lika lite samhällsuppbyggande som att slänga ner ett gäng individer i en grotta och ge dem mat o kläder, men kom för fan inte upp, så behandlas de , inte alla men de flesta "importerade" flyktingar som strömmar in i Sverige.

Att det finns sådana som du med innovativa entreprenörstänkanden som just utnyttjar, med all rätt, detta med fri företagsamhet gör inte situationen för massorna ett dugg bättre, dom är en bricka i storgangstervärlden där man inte gör någon skillnad på om det är en kamel eller människa man tjänar pengar på, och detta sväljer PK Sverige utan att blinka.

Skamligt inte bara mot de som utnyttjats utan även mot de som skall betala, och där kommer de som jag (talar till viss del i egen sak) tycker vi skall värna om, de svenskar som bidragit till samhället i industrialiseringens tidevarv, pensionärerna till korta, rena jävla skandalen, men så är jag ju inte PK ut i fingerspetsarna heller!

Såja, såja.  Att Erkki fick gå ut nian , efter att ha fått gå om 2:an några gånger, vid 19 års ålder är ju faktiskt som du skriver varken hans eller hans föräldrars fel. Men jag tror nog att varken du eller jag dömer honom för det, man får bara acceptera och ta hänsyn...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja, såja.  Att Erkki fick gå ut nian , efter att ha fått gå om 2:an några gånger, vid 19 års ålder är ju faktiskt som du skriver varken hans eller hans föräldrars fel. Men jag tror nog att varken du eller jag dömer honom för det, man får bara acceptera och ta hänsyn...

HaHa, har väl "lugnat ner mig" för länge sedan, men tycker det är väl magstarkt att jämföra kostnader för invandrare och de som fötts i Sverige för sisådär mellan 75 o 15 är sedan!

Haltar precis som jag när HPn släpar i backen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag vet inte vad jag har för tokarblad på bilen, men bra är de, de satt på när den inhandlades för snart 4 år sen, och då var de ente nya...

 

MVH Tommy

På ett halvår kör jag 2000-2500 mil, bilen står ute i väder och vind och framförallt sol när jag jobbar vilket sliter. Dessutom så anser jag att bra sikt är bland det viktigaste att tänka på och eftersom det är så billigt med Biltemas torkare så byter jag i god tid innan de blir dåliga.

Sen att det finns töntar här som tror att man är en bättre människa för att man köper dyra torkarblad är inte bara tragiskt utan även inihelvete patetiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

att slänga ner ett gäng individer i en grotta och ge dem mat o kläder, men kom för fan inte upp, så behandlas de , inte alla men de flesta "importerade" flyktingar som strömmar in i Sverige.
Du har inte varit "hemma" på ett tag eller hur? 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte varit "hemma" på ett tag eller hur? 

Nej det har jag inte och inte tänker jag åka dit heller, men poängen i det du citerade är om du läser det en gång till ganska tydlig, du kan lika gärna slänga ner invandrar-flyktinggrupperna i en grotta och se till att dom överlever som att låta nuvarande migrationspolitiska totalfiasko ta hand om dom, det är på ett ungefär lika många som kommer ut i det svenska arbetslivet och därigenom blir självgående!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev jag lite nyfiken på din uträkning.

Hur får du ihop 40 000:-/mån som anställd massös?

2 Blowjob om dan enkel matte

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

.Hon 20+ och han 50-60 år,vad tror du själv?

50-60, nja runt 70 borde vara närmare sanningen, vet att han gick i pension vid 64 och det var ett antal år sen. Ändrades av Rave on
Link to comment
Dela på andra sajter

Läste den där skiten på Facebook, vilken idi*t han är!

Ingen koll på verkligheten alls.

 

Var går hans barn i skolan? I Bergsjön eller Hammarkullen i Göteborg går de inte.

Inte i nån invandrarförort i Stockholm eller i nån skola i Malmö heller.

 

Är det någon enda av våra folkvalda invandrarvänliga, svenska politiker eller framgångsrika kändisar som, genom det fria skolvalet, valt att placera sina barn i en skola i Bergsjön, Tensta eller liknande kulturberikande förort?

Varför inte?

 

 

MVH Tommy

 

Kunde inte säga det bättre själv, synd att man bara kan ge en karma!!!

 

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...